امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

چاپ متن روی تیشرت جودون


1401/07/27
کد خبر : 27799
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 17 نفر

انتخاب کادو و سورپرایز کردن عزیزان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است در این مطلب قصد داریم بهترین مواردکادو از جمله چاپ روی لیوان حرارتی، چاپ لیوان عکسچاپ وچاپ متن روی تیشرت را به شما معرفی کنیم.

چاپ متن روی تیشرت جودون

لیوان حرارتی چیست؟

 لیوان حرارتی نوعی لیوان است که سطح آن با جوهر حساس به دما پوشیده می شود. این مدل لیوان با نام لیوان جادویی نیز شناخته می شود و زمانی که در آن مایع داغی ریخته می شود طرح روی آن نمایان می شود.چاپ روی لیوان حرارتی به صورت سابلیمیشن انجام می شود واز ویژگی های این چاپ می توان به :
•     ماندگاری بالا
•    کیفیت عالی
•     قیمت مناسب
•     و… اشاره کرد. لیوان حرارتی معمولا در جنس های سرامیکی یا استیل تولید و عرضه می شود وهر دو این جنس ها برای چاپ طرح دلخواه بسیار مناسب است. نکته قابل توجه اینکه شما می توانید برای چاپ طرح دلخواه روی ماگ حرارتی به صورت اینترنتی به سایت عکسچاپ مراجعه نمایید.

چاپ متن روی تیشرت جودون

چاپ بر روی چه مدل لیوان انجام می شود؟

 همانطور که میدانید لیوان ها بنا به محبوبیت بالا در جنس های مختلفی تولید و عرضه می شوند وهر کدام از آن ویژگی های خاص خود را دارا است.  امروزه چاپ لیوان عکسچاپ در جنس های:
•     چینی
•     سفالی
•     سرامیکی
•    استیلی
•    و...انجام می شود.

لیوان سرامیکی:

همواره لیوان جنس سرامیک در بین مشتریان محبوب و پرطرفدار می باشد و دارای ویژگی های بسیار مطلوبی است.این مدل لیوان دارای دوام و جنس بسیار مرغوبی است و از نظرکیفیت و رنگ پذیری جزوه منتخب ترین لیوان ها بشمار می رود. جنس این محصول از سرامیک چینی است و ازویژگی های آن می توان به براق بودن بدنه اشاره کرد.

لیوان شیشه ای:

لیوان شیشه ای یکی دیگر از موارد منتخب می باشد که امروزه با کیفیت بسیار بالایی طرح دلخواه بر روی آن درج می شود. لیوان شیشه ای دارای مدل های فراوانی است و نکته قابل توجه اینکه برای درج عکس از لیوان شیشه ای مات استفاده می شود.

لیوان استیل:

چاپ طرح دلخواه بر روی لیوان استیل از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است و از ویژگی های چشمگیر آن می توان به وزن سبک، دوام و ماندگاری بالا و متنوع بودن فرم های آن اشاره کرد. چاپ  بر روی استیل نیز مانند سایر جنس ها بصورت حرارتی انجام می شود و به لحاظ جنس مناسب ماندگاری فوق العاده ای دارد.

چاپ متن روی تیشرت جودون

چاپ متن روی تیشرت جودون

 چاپ متن روی تیشرت جودون با کیفیت بسیار خوبی انجام می شود و یکی از کاربرد های خوب آن جهت کادوی مناسبتی می باشد. تیشرت جودون یکی از بهترین مدل های تیشرت محسوب می شود که بنا به جنس مرغوب دارای استفاده روزمره و رسمی می باشد.از ویژگی های این مدل  می توان به رنگ پذیری بالا اشاره کرد و این ویژگی به سبب جنس آن یعنی پنه و یک لایه پارچه است.چاپ متن روی تیشرت از ایده های فوق العاده است که امروزه مورد توجه بسیاری قرار گرفته و حتی از این مورد به جهت تبلیغات استفاده می شود. نکته قابل توجه اینکه طرح چاپ شده روی تیشرت اعم از متن و تصویر در اثر شستشو دچار رنگ پریدگی  نمی شود و این باعث شده است زمانی که از تیشرت جودون برای تبلیغ استفاده شود با بازده بسیار خوبی همراه باشد.



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27799
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید