امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

چاپ لیوان عکسچاپ از ایده های بسیار ناب برای کادو


1401/07/27
کد خبر : 28220
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 17 نفر

در این مطلب قصد داریم جدید ترین ایده های کادو از جمله چاپ روی لیوان حرارتی، چاپ لیوان عکسچاپ و چاپ عکس دلخواه روی تیشرت را به شما معرفی کنیم.

لیوان حرارتی چیست؟

لیوان حرارتی چیست


 لیوان حرارتی یا لیوان جادویی نوعی لیوان سرامیکی است که سطح آن با جوهر مخصوصی (حساس به دما) پوشیده شده و این مدل لیوان معمولا در دمای معمولی اتاق مشکی و بدون طرح هستند اما زمانی که یک مایع نسبتا داغ در آن ریخته می شود طرح روی آن نمایان می شود.

چاپ لیوان حرارتی چگونه انجام می شود؟

خوشبختانه با پیشرفت و تکنولوژی این امکان به وجود آمده است که  تصاویر مد نظر مشتریان با کیفیت بسیار بالایی بر روی بدنه و دسته لیوان چاپ شود.چاپی که برای درج تصاویر روی لیوان بکارگرفته می شود از نوع سابلیمیشن است و با این چاپ می توان بر روی سطوح تخت و کروی تصویر مورد نظر را درج کرد.

چاپ روی لیوان حرارتی

خرید ماگ حرارتی با طرح دلخواه یکی از موارد مهم و مورد توجه اغلب مشتریان است. شما در ابتدا باید مشخص کنید که ماگ حرارتی انتخابی چه سایزی داشته باشد و معمولا این ماگ ها در سایز های کوچک ، متوسط ، بزرگ تولید می شوند. قدم بعدی انتخاب جنس ماگ حرارتی است و این کالا از جنس استیل یا سرامیک ساخته می شود و البته برای چاپ عکس بر روی آن بیشتر جنس سرامیکی آن مورد استفاده قرار میگیرد.
پس از انتخاب جنس و سایز لیوان نوبت به انتخاب تصویر برای چاپ روی بدنه و دسته آن است و این مورد کاملا به سلیقه شما بستگی دارد. نکته قابل توجه اینکه شما می توانید صفر تا صد کار چاپ بر روی لیوان ، بشقاب، تیشرت، ماگ و… را به شرکت عکسچاپ بسپارید . این شرکت یکی از مجرب ترین شرکت ها در زمینه چاپ عکس می باشد و همواره رضایتمندی مشتریان را در پی داشته است.

چاپ عکس دلخواه روی تیشرت

لیوان حرارتی چیست

 چاپ عکس دلخواه روی تیشرت نیز به صورت سابلیمیشن انجام می شود و این امکان وجود دارد که طرح دلخواه مشتریان بر روی دو طرف تیشرت درج شود. نکته قابل ذکر اینکه تیشرت ها امروزه در مدل های متنوعی تولید و عرضه می شوند و از مدل های منتخبی که جهت چاپ مورد استفاده قرار می گیرند می توان به:
•     تیشرت ملانژ
•     تیشرت لانگ
•     تیشرت اسپان اشاره کرد.
 

چاپ لیوان عکسچاپ

لیوان حرارتی چیست

از ایده های بسیار ناب می توان به چاپ لیوان عکسچاپ  اشاره کرد. لیوان ها از دیگر کالاهایی هستند که می توانید بر روی آن تصویر دلخواه خود را چاپ کنید. این کالا امروزه در جنس های متفاوتی اعم از : چینی، سفالی، سرامیکی، و... تولید و عرضه می شوند و هر کدام از این جنس ها می تواند برای چاپ مناسب باشد. در واقع جنس چینی از مرغوب ترین جنس ها بشمار می رود و رنگ سفید و علل الخصوص درخشندگی آن باعث شده که زیبایی طرح چاپ شده بر روی آن چند برابر شود.



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28220
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید