امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

چاپ لیوان عکسچاپ


1401/07/27
کد خبر : 27891
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 19 نفر

در این مطلب قصد داریم شما را با چاپ عکس روی ماگ حرارتی، چاپ لیوان عکسچاپ و چاپ عکس بر روی تیشرت با طرح دلخواه و سفارشی آشنا کنیم.

چاپ عکس روی ماگ حرارتی

انواع چاپ روی ماگ حرارتی

علاوه بر انواع چاپ روی تیشرت که می تواند برای تبلیغات بکار رود ،لیوان حرارتی نیز یکی از موارد دیگر است که امروزه با هدف تبلیغات از آن استفاده می شود. بدنه و دسته این لیوان ها جایگاه مناسبی برای درج تبلیغات است و اغلب برای معرفی کسب و کار خود از تصویر:
•     لوگو یا برند
•     محصول تولیدی
•     آدرس و مشخصات کسب و کار
•     و.. جهت چاپ بر روی این کالا استفاده می کنند. موردی که باعث توجه به لیوان حرارتی شده است حرارتی بودن آن است و این محصول زمانی طرح روی خود را نشان می دهد که با حرارت در تماس باشد. یکی از مسائلی که اغلب صاحبان مشاغل با آن درگیر هستند هزینه بالای تبلیغات است این در حالی است که شما می توانید با لیوان حرارتی تبلیغاتی این هزینه را بطور چشمگیری کاهش دهید. قیمت لیوان حرارتی در مقایسه با کالاهای مشابه بسیار مناسب می باشد و این باعث شده علاوه بر تبلیغات از این محصول به عنوان یک کادوی سورپرایز کننده استفاده نمایند.

چاپ لیوان عکسچاپ

انواع چاپ روی ماگ حرارتی

انتخاب یک مرکز چاپ برای درج تصویر روی لیوان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و ما در این جهت یکی از مجرب ترین شرکت ها یعنی شرکت عکسچاپ را به شما معرفی می کنیم. شما هم اکنون می توانید با مراجعه به سایت عکسچاپ علاوه بر لیوان  تصویر دلخواه خود را برای چاپ لیوان عکسچاپ انتخاب کنید.

برای چاپ تصویر باید چه  مواردی را مد نظر داشت؟

در انتخاب عکس جهت چاپ محدودیتی وجود ندارد اما نکته ای که باید مد نظر داشته باشید این است که از عکس های با کیفیت جهت چاپ بر روی کالاهای چاپی استفاده کنید. پیشنهاد میکنیم که برای گرفتن عکس های جذاب و زیبا به آتلیه عکاسی مراجعه نمایید و اگر هم قصد دارید با دوربین موبایل خود عکاسی کنید حتما به چند مورد عکاسی  مانند نورپردازی و ژست توجه داشته باشید.

انواع چاپ روی تیشرت

چاپ تیشرت یا لیوان حرارتی  اغلب به صورت سابلیمیشن انجام می شود . انواع چاپ روی تیشرت معمولا با اهداف مختلفی انجام می شود ولی یکی از منتخب ترین هدف چاپ طرح تبلیغاتی می باشد. همانطور که می دانید کالاهای تبلیغاتی سهم مهمی در معرفی کسب کار ها را دارند و اینکه تبلیغات به چه صورت انجام شود از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است . نکته مهم اینکه یکی از دغدغه های افراد هزینه بالای تبلیغات است و ما در این مطلب شما را با یکی از بهترین گزینه ها برای انجام تبلیغات با قیمت بسیار مناسب آشنا می کنیم .

چاپ عکس بر روی تیشرت

 انواع چاپ روی ماگ حرارتی


 بسیار از کالاهایی که قابلیت چاپ عکس بر روی آن وجود دارد مانند تیشرت یا لیوان حرارتی امروزه جهت تبلیغات مورد استفاده قرار میگیرند. حتما شما اسم تیشرت با طرح سفارشی را شنیده اید و بطور خلاصه می توان گفت که این تیشرت ها گزینه بسیار خوبی برای معرفی کسب و کارهای مختلف هستند. امروز چاپ تیشرت تبلیغاتی بشدت مورد توجه قرار گرفته و استفاده از آن علاوه بر زیبایی پوشش، در معرفی کسب و کار ها تاثیر بسزایی دارد.چاپ تیشرت تبلیغاتی به دو صورت انجام می گیرد یا برای هدیه تبلیغاتی از آن استفاده می شود یا بعنوان لباس کار از آن بهره برده می شود. اگر به دنبال یک گزینه تبلیغاتی در جهت تغییر در کسب و کار خود هستید ما به شما   تیشرت  تبلیغاتی را معرفی می کنیم و شما میتوانید با قیمت  مقرون به صرفه ای در تیراژهای بالا تیشرت تبلیغاتی خود را سفارش دهید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27891
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید