امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

چاپ لیوان


1401/07/27
کد خبر : 26869
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 19 نفر

خوب است بدانید چاپ لیوان حرارتی با انواع چاپ های دیگر کاملا متفاوت بوده و قابل مقایسه با یکدیگر نیستند. لیوان های حرارتی که به آنها لیوان های جادویی نیز گفته می شود لیوان هایی هستند که در ساخت و تولید آنها از روش ها و تکنولوژی خاصی استفاده شده و دارای ویژگی هی منحصر به فردی می باشند که آن را از سایر لیوان ها و ماگ ها متمایز میکند. لیوان حرارتی لیوانی مشکی رنگ و ساده است که روی آن هیچ طرح خاصی ندارد.

بهتر است دلیل اینکه به آن لیوان جادویی نیز گفته می شود را هم بدانید. زمانی که مایعی داغ مانند چای یا نسکافه را داخل آن ریخته می شود، لیوان تغییر رنگ داده و طرحی از زیر آن مشخص میشود که این مورد در حالت سرد لیوان وجود نداشته و لیوان کاملا به رنگ مشکی است . یکی از روش های متداول چاپ لیوان و چاپ لیوان حرارتی روش سابلیمیشن است. در شروع کار می بایست طرح را انتخاب کرده و آن را توسط جوهر های مخصوص روی کاعذ مخصوص این چاپ قرار دهید و توسط دستگاه چاپ ماگ طرح اختصاصی را به لیوان منتقل کنید .پس از گذشت مدت زمانی که حرارت می بیند طرح تماما به لیوان  منتقل شده که از ویژگی های این روش این است که این رنگ به خورد لعاب سرامیکی لیوان می رود و مقاومت بالایی به چاپ لیوان می بخشد.طرح این لیوان ها و چاپ لیوان به صورت دائمی بوده و پاک نمیشود برای ماندگاری بهتر طرح روی لیوان پس از استفاده داخل آن را کاملا شسته و به این دلیل که جنس داخل این ماگ ها قدری رنگ پذیری دارند و اگر چای درون آنها بماند به مرور زمان به زردی می رود.

برای شستشوی آنها نباید از سیم و لوازم زبر استفاده کرد که دوام بیشتری به لیوان ببخشد.شما میتوانید هر طرحی که دوست دارید مانند عکس خانوادگی ، عکس تکی ، نقاشی ، آرم و لوگو مورد نظرتان را بر روی این لیوان ها چاپ کرده و هیچ محدودیتی ندارید.چنانچه به دنبال هدیه تبلیغاتی جالب؛ جذاب؛ موثر و ماندگار هستید؛ اگر می خواهید از هزینه کردن نتیجه مطلوب را بگیرید؛روش چاپ لیوان می تواند یکی از آن پیشنهاد های خوب و تاثیرگذار باشد و زیبائی فوق العاده ای دارد و البته مهم تر از همه اینکه هدیه ای بسیار خاص هم می باشد و نمونه ی آن در کمتر جائی پیدا می شود.

این نوع محصولات برخلاف انتظار بسیاری از آدمها در بدو ورود این تکنولوژی بسیار مورد توجه قرار گرفته است و مشتریان ویژه ای پیدا نموده که خواهان هدیه های متفاوت و البته اصیل می باشند تا با استفاده از آن هنر تاریخی ایران را به رخ کشیده و نمایان نمایند که این مسئله نشان دهنده ی علاقه ی مردم ایران به فرهنگ و تاریخ اصیلشان می باشد.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26869
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید