امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

چاپ عکس روی لیوان


1401/07/27
کد خبر : 26112
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 20 نفر

برای بیشتر افراد، زمان صرف چای یکی از آرامش ‌بخش‌ترین اوقات در روز است. این لحظات ناب می‌‌توانند با در دست گرفتن لیوانی منحصر به فرد که تصویری از یک صحنه دل‌‌انگیز، یک خاطره ثبت شده و یا عزیزترین آدم‌‌های زندگی شخص مورد نظر بر روی آن چاپ شده‌‌است، لطف چندین برابری پیدا کنند.

تکنولوژی پیشرفته امروز این فرصت را در اختیار ما قرار داده که بتوانیم به راحتی با چاپ عکس روی لیوان هر تصویری را بر روی یک لیوان ثبت کنیم و با هر بار چای نوشیدن از آن لیوان، حس دلپذیری را در وجود خود احساس کنیم.نکته جالب در مورد این تکنولوژی این است که میتوان از آن برای چاپ طرح روی تیشرت هم استفاده کرد. در واقع هر شخص میتواند با طراحی تیشرت مورد علاقه اش ( برای مثال تیشرت دخترانه سفید ) و چاپ طرح دلخواهش هدیه ای جذاب را به ارمغان بیاورد. علاوه بر لیوان‌‌های ساده که می‌‌توان بر روی آن تصویر یا نوشته موردنظر را چاپ کرد، لیوان‌‌هایی وجود دارد که با عنوان لیوان حرارتی شناخته می‌‌شوند. این لیوان‌‌ها از طریق تعبیه یک تکنولوژی ساده، میزان سطح چای یا نوشیدنی موجود در آن را نشان می‌‌دهد. نوشیدن در این نوع لیوان‌‌ها تجربه جذابی را برای شما و کسانی که دوستشان دارید، رقم می‌‌زنند. البته لیوان‌‌های چاپی می‌‌توانند کاربرد دکوراتیو نیز داشته باشند.

خیلی از افراد باذوق تصویر خود را بر روی یک لیوان و تصویر شریک زندگیشان را بر روی لیوان دیگر چاپ کرده و با قرار دادن آن بر روی دکور آشپزخانه یا روی یکی از طبقات کتابخانه خود، جلوه زیبایی به خانه خود می‌‌دهند. گستردگی و پیشرفت در صنعت چاپ که به عنوان زبان صریح و موثر بصورت حروف، ارقام،خطوط، تصاویر و بسیاری از انواع دیگر، توانسته است جهت انقال مفاهیم، نماد ها و بخصوص در زمینه تبلیغات به عنوان ابزار اصلی و کاربردی در خدمت بشر قرار بگیرد. از حضور در یک تکه کاغذ تا بیلبورد های بسیار وسیع همگی از محل های استفاده از صنعت چاپ در تبلیغات هستند.

با گسترش روش های بازاریابی استفاده از آن برروی لباس، بروشور و حتی وسایل و ظروف مانند لیوان، بر تنوع این حرفه و صنعت تاکید دارد.بسیاری از صاحبان مشاغل در مناسبت ها و رویدادی مانند سال نو، سالگرد تاسیس حرفه و یا شروع تولید محصول تازه و بسیاری از مناسبت های بین المللی هدایایی جهت تبلیغات عرضه می کنند. به همین علت همواره سازمان ها به این فکر بوده اند هدیه ای متفاوت، مقرون به صرفه و قابل استفاده برای جمعیت زیادی باشد.طراحی و چاپ برروی لیوان از جمله استفاده های نوین و جذاب صنعت چاپ است که بدلیل استفاده های متنوع و در محیط های مختلف بسیار استقبال می شود. ویژگی هایی مانند هزینه نسبتا پایین، کاربردی بودن، قابلیت شستشو و فراهم کردن امکان چاپ هر نوع تصویر دلخواه برروی آن بخشی از مزایای استفاده از لیوان های تبلیغاتی است. چاپ آرم، تبلیغ، آدرس سایت و هرگونه طرح دلخواهی می توانید برروی لیوان به چاپ برسانید. علاوه بر تبلیغات می توانید عکس خود یا عزیزانتان را بر روی لیوان چاپ کرده و به عنوان هدیه و اینکه باعث می شود چاپ لیوان شما اختصاصی باشد و دیگران از آن استفاده نکنند. کیفیت چاپ لیوان باید به گونه ای باشد که به هیچ عنوان با گذشت زمان از درجه رنگ و براق بودن آن کاسته نشود و قابل شستشو بودن لیوان تضمین گردد


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26112
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید