امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

چاپ عکس روی تیشرت


1401/07/27
کد خبر : 26780
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 25 نفر

داشتن سایزبندی و رنگبندی دلخواه با قابلیت چاپ از ویژگی های تیشرت تبلیغاتی است. تبلیغات در مورد چیزی که همیشه همراه باشد یا بتواند برای او کاربردی باشد مناسب است. پوشاک از گذشته تا به امروز در نیازهای اساسی هر شخص بوده است. مدتی زمانی است که چاپ عکس روی تیشرت در بازاریابی و تبلیغات رواج پیدا کرده است و موفقیت چشمگیری را به دست آورده است. لازم به ذکر است یکی از روشهای طراحی تیشرت و چاپ عکس مراجعه به سایت و سفارش آن به صورت آنلاین می باشد. زمانی که شما با شخصی ملاقات می‌ کنید، اولین موردی که در ظاهر نظر شما را جلب می‌کند لباس اوست.

لباس از جمله وسایلی است که بسیار زیاد در معرض دید دیگران قرار دارد و این مورد یکی از روش های مهم در انتخاب یک کالای تبلیغاتی است. چاپ عکس روی تیشرت دخترانه سفید می تواند از جمله هدایای خاص باشد که جدا از خاصیت تبلیغاتی آن ، تنوع بسیاری در مد و پوشاک داشته باشد. علاوه بر این مورد می‌توانید چاپ روی تیشرت تبلیغاتی را برای معرفی کمپین های خود به دیگران استفاده کنید و یا با چاپ روی تیشرت خود دیگران را از آن آگاه کنید یا از آن‌ها بخواهید به کمپین شما بپیوندند. می‌توانید روی تیشرت شعار تبلیغاتی خود را چاپ کنید و از کارکنان و کارمندان خود بخواهید که همگی به صورت یک دست آن را در همایش ها، کنفرانس ها، نمایشگاه ها و یا جلسات مهم پوشیده و از این طریق اتحاد و همبستگی کارکنان شرکت خود را نمایان کنید. تیشرت ها جنس های متفاوتی دارند نظیر نخ پنبه، پلی استر پنبه، ملانژ، اسپان، جودون، بسته به نوع کارایی در سایزها و رنگ بندی های گوناگون به شکل آستین دار، بدون آستین و یقه دار تولید می‌شوند. این نوع چاپ عکس تیشرت هم با توجه به نوع، جنس و رنگ آن به وفور و با تنوع بالایی انجام می‌گیرد و میتوان هر نوع عکس، طرح و یا لوگویی را با هدف عرضه در بازار مد و یا سایر اهداف تبلیغاتی اجرا نمود.

از مزایای چاپ تیشرت قابل دید بودن بیشتر آن است. لباس جزو اولین چیزهایی است که در دید افراد قرار می‌گیرد .تیشرت به دلیل نداشتن یقه و جیب فضای بیشتری برای تبلیغات دارد و اینکه به علت یکسره بودن و نداشتن دکمه و یقه باعث بهتر دیده شدن نام تجاری و برند می‌شود و همچنین تاثیر بیشتری برای کسب و کار شما دارد. چاپ تبلیغات بر روی تیشرت هزینه کمتری نسبت به هدایای دیگر دارد به همین دلیل هم در هر نوع شغلی و با هر هزینه ای که برای هدایای تبلیغاتی در نظر گرفته شده، می‌توان تیشرت تبلیغاتی را تهیه کرد.


 


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26780
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید