امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

چاپ طرح دلخواه روی بدنه ماگ حرارتی


1401/07/27
کد خبر : 27624
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 18 نفر

در این مطلب قصد داریم بهترین موارد کادو سورپرایز کننده از جمله ماگ حرارتی، چاپ لیوان عکسچاپ و چاپ عکس روی لباس را به شما معرفی کنیم.هر کدام از این گزینه ها علاوه بر کارایی که دارند می توانند بعنوان کادو مناسبتی یا هدیه سازمانی مورد استفاده قرار گیرند.

چاپ طرح دلخواه روی بدنه ماگ حرارتی

 ماگ حرارتی


بدنه ماگ ها امروزه جایگاه خوبی برای چاپ طرح دلخواه است و  چاپ روی ماگ نیز بصورت سابلیمیشن انجام می شود و از ویژگی های این چاپ می توان به:
•  امکان چاپ روی بسیاری از کالا ها( تیشرت،بشقاب،و..)
•  دوام و ماندگاری بالای طرح چاپ شده و قابل شستشو بودن
•  ظرافت و کیفیت در چاپ
•  هزینه مناسب و... اشاره کرد. چاپ ماگ در طرح های بسیار متنوعی انجام می شود و هر کدام از این طرح ها استفاده خاص خود را دارد و یکی از مدل های پرطرفدار آن ماگ سفارشی است که طرح یا تصویر چاپ شده طبق نظر مشتری بر روی آن چاپ می شود .

ماگ حرارتی با طرح تبلیغاتی چیست؟

چاپ ماگ تبلیغاتی نیز از جمله ویژه ترین طرح هایی است که در روند و معرفی کسب کار ها  نقش بسزایی دارد زیرا در هرجایی که مورد استفاده قرار گیرد معرف بسیار خوبی برای تبلیغ مورد نظر می باشد. برای تبلیغات از تصویر لوگو و برند، معرفی کسب کار، معرفی محصول و... استفاده می کنند و آن را بصورت هدیه تبلیغاتی به افراد مختلف می دهند . از مزیت های ماگ طول عمرو ماندگار بالای طرح روی آن می باشد و اگر برای تبلیغات این گزینه را انتخاب کرده اید این اطمینان را داشته باشید که تبلیغ شما به بهترین نحوه به افراد مختلف معرفی می شود. اگر قصد دارید از ماگ حرارتی یا ماگ جادویی بعنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کنید پیشنهاد می شود به سایت عکسچاپ مراجعه نمایید و طرح دلخواه خود را با کیفیت بالا بر روی این محصول درج نمایید. شرکت عکسچاپ از بهترین شرکت ها در زمینه چاپ عکس بر روی کالاهای چاپی مانند بشقاب،ماگ،لیوان،کوسن و... می باشد وشما می توانید صفر تا صد کار چاپ را با بهترین کیفیت به کارشناسان این شرکت بسپارید.

چاپ روی تیشرت جودون چگونه انجام می شود؟

چاپ روی تیشرت جودون یا بطور کلی چاپ عکس روی لباس بصورت سابلیمیشن انجام می شود . تیشرت جودون یکی از پرفروش ترین تیشرت ها است و دلیل آن جنس بسیار مرغوب و کارایی بسیار خوب می باشد. این تیشرت از جنس پنبه و یک لایه پارچه تولید شده و به واسطه پنبه رنگ پذیری بسیار خوبی دارد و امروزه از چاپ سابلیمیشن جهت درج تصویر دلخواه روی آن استفاده می کنند.

چاپ بر روی تیشرت اسپان

ماگ حرارتی


تیشرت اسپان نیز یکی از مدل های منتخب تیشرت است. جنس این تیشرت از مواد پلی استر و پنبه به وجود آمده و هر دوی این جنس ها در رنگ پذیری نقش بسزایی دارد. قیمت تیشرت اسپان معمولا نسبت به مدل های مشابه مناسب تر است و شما می توانید برای چاپ طرح دلخواه خود از این مدل تیشرت استفاده کنید. 

چاپ طرح روی لیوان مناسبتی

ماگ حرارتی


•  مناسبت روز مادر
• مناسبت روز معلم
• مناسبت روز پزشک
• و…برای چاپ استفاده کنید. شما می توانید از این کالا به عنوان یک هدیه لوکس و مورد پسند در جهت سورپرایز کردن عزیزان خود استفاده می شود و دلیل آن کارایی بسیار خوب محصول و کیفیت چاپ فوق العاده عالی می باشد . از طرح های منتخبی که امروزه از سوی مشتریان برای چاپ لیوان عکسچاپ انتخاب می شوند می توان به :
• چاپ طرح های تبلیغاتی
• چاپ تصاویر حقیقی و فانتزی
• چاپ تصاویری مناسبتی مانند روز پرستار
• چاپ تصاویر مراسم و جشن های مختلف
• و...اشاره کرد.
 



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27624
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید