امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

چاپ طرح بر روی تیشرت


1401/07/27
کد خبر : 27583
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 23 نفر

قبل از انتخاب کادو از جذاب ترین موارد سورپرایز کننده از جمله چاپ تیشرت یا چاپ تیشرت عکسچاپ و سفارش لیوان حرارتی با عکس دلخواه دیدن نماید.این گزینه ها و سایر گزینه هایی که در ادامه با آن آشنا می شوید قابلیت چاپ عکس بر روی بدنه را دارند و این باعث شده امروزه از آن جهت کادوی یا تبلیغات استفاده شود.

چاپ تیشرت عکسچاپ

سفارش  لیوان حرارتی با عکس دلخواه


امروزه با گسترش انواع کسب و کارها تبلیغات نیز بصورت فراگیر و  متفاوت انجام می شود. یکی از انواع تبلیغات چاپ طرح بر روی تیشرت  می باشد و این روش با بازده بسیار خوبی همراه است  . برای چاپ طرح تبلیغاتی  از تیشرت ها در مدل های بسیار متنوعی استفاده می شود و از جمله می توان به تیشرت اسپان،تیشرت لانگ، تیشرت جودون اشاره کرد. نکته قابل توجه اینکه در چاپ تبلیغاتی مشتری طرح دلخواه خود اعم از:
•    محصول تولیدی
•    لوگو یا نماد تجاری
•    معرفی کسب و کار
•     و… بر روی بدنه تیشرت با کیفیت بسیار بالایی چاپ می کند. نکته قابل توجه اینکه یکی از مواردی که باعث شده به تبلیغات توجه کمتری بشود هزینه بالا است . شما با انتخاب تیشرت تبلیغاتی یا سایر کالاهایی که امکان چاپ روی آن وجود دارد این کار را با هزینه مناسبی انجام می دهید و حتی ماندگاری این تبلیغ نیز بسیار بالا می باشد.
 

برای چاپ عکس از تیشرت با چه جنسی استفاده کنیم؟

 سفارش  لیوان حرارتی با عکس دلخواه


یکی از فاکتورهای بسیار مهم در چاپ ، جنس تیشرت می باشد و این مورد با رنگ پذیری ارتباط  مستقیمی دارد. برای چاپ طرح دلخواه تیشرت های متنوعی وجود دارند و از جمله می توان به تیشرت اسپان که از پنبه و پلی استر و تیشرت جودون که از پنبه و یک لایه پارچه به وجود آمده است ، اشاره کرد.نکته مهم اینکه چاپ تیشرت عکسچاپ کاملا سفارشی می باشد و مشتری انتخاب می کند که چه تصویری بر روی تیشرت چاپ شود. علاوه بر این دو مدل که اشاره شد مدل های دیگر مانند تیشرت لانگ ، ملانژ و... وجود دارند که برای چاپ بسیار مناسب می باشند.

سفارش لیوان حرارتی  چگونه انجام می شود؟

سفارش  لیوان حرارتی با عکس دلخواه نیز به صورت سابلیمیشن انجام می شود و طرح دلخواه مشتریان با کیفیت بالایی بر روی بدنه و دسته  این کالا درج می شود.این محصول دارای تنوع بالایی می باشد و در فرم و سایز های متفاوتی تولید و عرضه می شود و از انواع لیوان حرارتی می توان به لیوان اکلیلی اشاره کرده که امروزه از آن جهت :
•     کادوی تبلیغاتی
•     هدیه سازمانی
•    کالای تزیینی
•    و… اشاره کرد. البته تیشرت، بشقاب ،ماگ و سایر کالاهای عکسچاپی این کاربرد ها را دارند.

سفارش لیوان حرارتی با عکس دلخواه

 یکی از بهترین کاربرد سفارش لیوان حرارتی با عکس دلخواه جهت سورپرایز عزیزان در مناسبت های مختلف می باشد.شما نیز می توانید چند روز قبل از هر مناسبت با مراجعه به سایت عکسچاپ طرح  مناسبتی خود یا هر طرح دیگر با کیفیت بالا بر روی لیوان جادویی چاپ نمایید.از دلایلی که امروزه بیشتر لیوان جادویی را برای هدیه مناسبتی انتخاب می کنند می توان به ماندگاری بالای این کالا اشاره کرد و در هر جا این لیوان مورد استفاده قرار گیرد تداعی کننده خاطرات می شود.
 

فرم های لیوان حرارتی به چه صورت است؟

سفارش  لیوان حرارتی با عکس دلخواه


یکی از فاکتور هایی که  در زیبایی لیوان جادویی موثر است فرم و شکل آن می باشد . بطور کلی لیوان حرارتی یا لیوان جادویی در فرم های متنوعی تولید و عرضه می شود و از جمله می توان به :
•    لیوان حرارتی دسته قلبی
•     لیوان حرارتی فنجانی
•     لیوان حرارتی مخروطی
•     لیوان حرارتی استوانه اشاره کرد. استفاده از هر فرم بستگی به سلیقه شما دارد و میتوانید از هر کدام  جهت چاپ عکس استفاده کنید و درواقع با با چاپ سفارشی علاوه بر انتخاب تصویر سایز و فرم لیوان حرارتی را نیز انتخاب می کنید.



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27583
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید