امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

چاپ سابلیمیشن روی تیشرت


1401/07/27
کد خبر : 27597
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 19 نفر

در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین موارد کادو از جمله ماگ حرارتی یا ماگ جادویی با طرح دلخواه، چاپ لیوان عکسچاپ و چاپ سابلیمیشن روی تیشرت آشنا کنیم و هر کدام از این موارد می تواند بعنوان یک کالای سورپرایز کننده عزیزان شما را غافلگیر نماید. ماگ حرارتی یا ماگ جادویی یکی از کالاهای بسیار لوکس است که امروزه بنا به زیبایی و جذابیت بالا از آن جهت سورپرایز استفاده می شود.

چاپ سابلیمیشن روی تیشرت

ماگ حرارتی یا ماگ جادویی

به این دلیل به ماگ حرارتی ماگ جادویی گفته می شود که در ابتدا  طرح روی آن مشکی است اما زمانی که با حرارت در تماس است( ریختن آب جوش در لیوان) طرح  روی آن نمایان می شود. خاصیت حرارتی بودن این کالا باعث شده امروزه از این کالا استفاده های مختلفی بشود  ازجمله اینکه بعضی ها درخواست ازدواج خود را بر روی این کالا درج می کنند و آن را به عنوان کادو به فرد مورد نظر می دهند. این کالا امروزه در تبلیغات نیز مورد استفاده قرار میگیرد و اغلب افراد طرح تبلیغاتی مانند لوگو یا برند خود را بر روی بدنه آن چاپ می کنند.
 

چاپ لیوان عکسچاپ با طرح دلخواه

چاپ سابلیمیشن روی تیشرت

قبل از اینکه شما را با ویژگی چاپ لیوان عکسچاپ آشنا کنیم بهتر است که انواع لیوان هایی که برای چاپ عکس مورد استفاده قرار میگیرند را معرفی کنم .

• لیوان سرامیکی :

این مدل لیوان دارای دوام و جنس بسیار مرغوبی است و از نظرکیفیت و رنگ پذیری جزوه منتخب ترین لیوان ها بشمار می رود. جنس این محصول از سرامیک چینی است و از ویژگی های آن می توان به براق بودن بدنه اشاره کرد. البته چاپ سابلیمیشن علاوه بر لیوان چینی بر روی بشقاب و دیگر محصولات با این جنس نیز صورت میگیرد.

• لیوان شیشه ای:

لیوان شیشه ای یکی دیگر از موارد منتخب می باشد که امروزه با کیفیت بسیار بالایی طرح دلخواه بر روی آن درج می شود. لیوان شیشه ای دارای مدل های فراوانی است و نکته قابل توجه اینکه برای درج عکس از لیوان شیشه ای مات استفاده می شود.

• لیوان استیل :

چاپ طرح دلخواه بر روی لیوان استیل از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است و از ویژگی های چشمگیر آن می توان به وزن سبک، دوام و ماندگاری بالا و متنوع بودن فرم های آن اشاره کرد. چاپ  بر روی استیل نیز مانند سایر جنس ها بصورت حرارتی انجام می شود و به لحاظ جنس مناسب ماندگاری فوق العاده ای دارد.


 چاپ سابلیمیشن روی تیشرت

چاپ سابلیمیشن روی تیشرت

 تیشرت از جمله یکی از موارد منتخب و پرطرفدار بین همه رده های سنی می باشد. این مورد علاوه بر اینکه باعث زیبایی و لوکس شدن پوشش می شود کاربرد های دیگر مانند تبلیغات یا بعنوان کادو مناسبتی دارد. چاپ روی تیشرت بصورت سابلیمیشن انجام می شود و از ویژگی های این چاپ می توان به :
•    کیفیت بسیار بالا
•     دوام و ماندگاری
•     قیمت مناسب اشاره کرد. چاپ سابلیمیشن روی تیشرت با اهداف مختلفی انجام می شود و یکی از موارد مهم آن استفاده از این کالا برای کادو می باشد.از تیشرت با طرح دلخواه می توان در هر مناسبت استفاده کرد و کافی است که طرح  شما ابتدا مدل و سایز تیشرت را انتخاب کنید و سپس با مراجعه به سایت عکسچاپ کار درج طرح را به کارشناسان این شرکت بسپارید. نکته قابل توجه اینکه کار درج طرح به چاپ سابلیمیشن روی تیشرت محدود نمی شود بلکه می توان بر روی موارد دیگر ازجمله:
•    لیوان در جنس های چینی، سفالی ، سرامیکی
•     ماگ
•    کاور گوشی
•     بشقاب در جنس های ملامین، چینی، سفالی
•     و… طرح دلخواه مشتریان را چاپ کرد. لازم به ذکر است این موارد علاوه بر اینکه از کارایی خوبی برخوردارند  می توان از آن ها در جهت تزیین دکور محل کار یا… نیز استفاده کرد.
 



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27597
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید