امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

چاپ سابلیمیشن برای درج تصویر روی تیشرت


1401/07/27
کد خبر : 28054
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 15 نفر

به دنبال هر آنچه درباره چاپ تیشرت با طرح دلخواه، چاپ تیشرت عکسچاپ در مدل های مختلف و چاپ روی لیوان حرارتی هستید در این مطلب وجود دارد و در ادامه قصد داریم شما را  جدیدترین ایده های کادو مناسبتی و سازمانی آشنا کنیم.

چاپ سابلیمیشن برای درج تصویر روی تیشرت

چاپ سابلیمیشن

 برای چاپ تیشرت با طرح دلخواه یکی از بهترین گزینه ها چاپ سابلیمیشن است. چاپ سابلیمیشن از دوام و ماندگاری بسیار بالایی برخوردار است واین باعث شده این چاپ با کیفیت خوبی بر روی تیشرت یا سایر محصول ها ازجمله:
•     لیوان
•     ماگ
•     بشقاب
•     کوسن
•     و… باقی بماند. در چاپ سابلیمیشن محدودیت خاصی وجود ندارد و شما می توانید تصویر دلخواه خود را جهت چاپ انتخاب نمایید .

تصاویری مناسب برای چاپ تیشرت عکسچاپ

چاپ سابلیمیشن


 شما در انتخاب تصویر برای چاپ روی تیشرت هیچ گونه محدودیتی ندارید اما اینکه تصویر دلخواه شما با کیفیت  باشد  بسیار اهمیت دارد. سعی کنید تصویری که برای چاپ تیشرت عکسچاپ یا سایر کالاها استفاده می کنید دارای کیفیت و وضوح باشد .

لیوان حرارتی چیست؟

لیوان حرارتی نوعی لیوان با جنس سرامیک یا استیل می باشد که دارای تنوع طرح بالایی است. سطح این لیوان با جوهر حساس به دما پوشیده می شود و زمانی که در آن مایع داغی مانند چایی ریخته می شود طرح روی بدنه لیوان از پایین به بالا به آرامی نمایان می شود. این ویژگی حرارتی یا جادویی باعث شده که امروزه افراد با درج متن و عکس روی این کالا عزیزان خود را سورپرایز کنند.

لیوان حرارتی یا لیوان خواستگاری

یکی از ایده های جالب برای درخواست ازدواج، چاپ متن روی لیوان حرارتی یا تیشرت می باشد . شما نیز میتوانید برای چاپ تصویر یا متن روی لیوان حرارتی یا هر کالایی دیگر به سایت عکسچاپ مراجعه نمایید.

آتلیه عکاسی برای گرفتن عکس

چاپ سابلیمیشن

یکی از بهترین گزینه ها برای چاپ روی لیوان حرارتی و یا چاپ تیشرت عکسچاپ و...  آتلیه می باشد . آتلیه عکاسی یک فضای لوکس و زیبا جهت گرفتن عکس های جدید در ژست های مختلف می باشد و شما می توانید با بهره بردن از عکاسان با تجربه و ماهر عکس های جدیدی برای چاپ بگیرید.نکته قابل توجه اینکه اگر به هر دلیلی امکان مراجعه به آتلیه برای شما میسر نیست می توانید با استفاده از دوربین عکاسی یا دوربین موبایل خود اقدام به عکاسی نمایید و توصیه می شود در این هنگام نکات کلی ازجمله: ژست، نورپردازی مناسب، وضوح و سایر نکات عکاسی را مورد توجه قرار دهید.


برچسب ها :
# عکسچاپ

لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28054
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید