امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

چاپ روی لیوان چینی طرح سفید


1401/07/27
کد خبر : 27730
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 20 نفر

تیشرت جودون چیست؟

چاپ روی لیوان چینی

تیشرت جودون یکی از مدل های پرفروش است که از یک از پنبه و یک لایه پارچه به وجود آمده است. این تیشرت به دو صورت آماده و سفارشی وجود دارد و منظور از سفارشی یا تیشرت طرح دلخواه این است که مشتری انتخاب می کند چه تصویری بر روی آن چاپ شود. تیشرت جودون از نظر وزنی بسیار سبک است و این ویژگی باعث از سوی ورزشکاران  مورد استقبالی قرار گیرد. شما می توانید تیشرت طرح دلخواه خود را با مراجعه به سایت عکسچاپ سفارش دهید و طرح های جدید اعم از :
•     طرح تبلیغاتی
•     تصاویر خانوادگی
•    تصاویر مناسبتی
•     و… بر روی آن چاپ کنید.
 

چاپ  روی تیشرت اسپان

چاپ عکس روی تیشرت اسپان و لیوان بصورت سابلیمیشن انجام می شود و طرح مورد نظر مشتریان بر روی یک طرف یا دوطرف تیشرت چاپ می شود.از منتخب ترین مدل های تیشرت می توان به مدل اسپان اشاره کرد که امروزه جایگاه طرح دلخواه مشتریان می باشد. تیشرت اسپان از مرغوب ترین مدل های بازار بشمار می رود و به دلیل کیفیت بسیار خوب و رنگ پذیری بالا از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. این تیشرت از جنس پلی استر و پنبه تولید می شود و از نظر وزنی بسیار سبک است و این باعث شده مورد توجه اغلب ورزشکاران قرار گیرد.


 چاپ روی لیوان چینی

چاپ روی لیوان چینی طرح سفید

 لیوان چینی طرح سفید  یکی از زیباترین گزینه ها برای کادو است . این لیوان دارای کیفیت و کارایی بسیار مناسبی می باشد و در فرم های مخروطی، استوانه ای، فنجانی، و… تولید و عرضه می شود.  چاپ لیوان عکسچاپ بصورت سابلیمیشن یا تصعیدی  است و طرح یا تصویر مشتریان بر روی بدنه لیوان لیوان چاپ می شود. نکته قابل ذکر اینکه زمانی که با چاپ سابلیمیشن طرح یا تصویر درج می شود زیبایی لیوان چینی طرح سفید  دوچندان می شود اما جهت حفظ این زیبایی باید نکات زیر را رعایت کرد.
•     هرگز برای شستشو لیوان از اجسام زبر مانند سیم ظرفشویی استفاده نکنید.
•    برای شستشو  لیوان نباید از محلول های شوینده خیلی قوی استفاده کرد.
•    نور مستقیم خورشید در طول دراز مدت می تواند به طرح چاپ شده روی لیوان آسیب بزنید پس به این مورد توجه داشته باشید.

چاپ روی لیوان چینی

لیوان حرارتی با طرح دلخواه

 علاوه بر لیوان، بدنه لیوان حرارتی امروزه جایگاه خوبی برای چاپ طرح دلخواه است و چاپ روی این محصول نیز به صورت سابلیمیشن انجام می شود و از ویژگی های این چاپ می توان به:
•     امکان چاپ روی بسیاری از کالا ها ( تیشرت، بشقاب، و..)
•     دوام و ماندگاری بالای طرح چاپ شده و قابل شستشو بودن
•     ظرافت و کیفیت در چاپ
•     هزینه مناسب و... اشاره کرد. چاپ لیوان حرارتی در طرح های بسیار متنوعی انجام می شود و هر کدام از این طرح ها استفاده خاص خود را دارد.  یکی از مدل های پرطرفدار آن لیوان حرارتی سفارشی است که طرح یا تصویر چاپ شده طبق نظر مشتری بر روی آن چاپ می شود. قیمت لیوان حرارتی  سفارشی در مقایسه با قیمت لیوان حرارتی موجود در بازار تفاوت چندانی ندارد اما آنچه که در این بین باعث تفاوت می باشد زیبایی و جذابیتی طرح سفارشی است که متناسب با سلیقه مشتری درج می شود.



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27730
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید