امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

چاپ روی لیوان استیل چگونه است؟


1401/07/27
کد خبر : 27823
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 17 نفر

در این مطلب قصد داریم شما را با چاپ روی لیوان حرارتی، چاپ لیوان عکسچاپ و عکس چاپ روی تیشرت با طرح دلخواه آشنا کنیم.

عکس چاپ روی تیشرت

عکس چاپ روی تیشرت

عکس چاپ روی تیشرت هم در تیراژهای بالا صورت می گیرد و هم بصورت تکی انجام می شود . در چاپ تیشرت  تکی می توان با استفاده از ذهن خلاق خود طرح بسیار زیبایی را برای چاپ انتخاب کنید اگر قصد دارید از چاپ تیشرت تکی برای کادوی مناسبتی استفاده کنید می توانید برای طراحی  از تصاویر فانتزی، تصویر حقیقی ، جملات تبریکی، شعر و دلنوشته بهره ببرید. چاپ تیشرت عکسچاپ بصورت سابلیمیشن انجام می شود و با این نوع چاپ طرح دلخواه مشتریان بر روی تیشرت درج می شود. نوع چاپ تصعیدی یا چاپ حرارتی امروز علاوه بر تیشرت بر روی بسیاری از کالاهای دیگر نیز بکار می رود و از ویژگی های آن می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:
•    زیبایی و ظرافت در چاپ
•     امکان چاپ تصاویر  واقعی افراد با کیفیت بالا
•    امکان چاپ بصورت تکی یا در تیراژ های خیلی زیاد
•     قیمت مقرون به صرفه و مناسب
•     امکان چاپ بر روی لیوان،ماگ،بشقاب، کاور گوشی و..
•     رضایت مند بودن آن برای مشتریان
•     دوام و ماندگاری بسیار بالا
 

چاپ روی لیوان استیل چگونه است؟

 عکس چاپ روی تیشرت


 لیوان استیل یکی از پرفروش ترین و منتخب ترین لیوان ها است که امروزه با قابلیت چاپ سابلیمیشن طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. چاپ لیوان عکسچاپ بر روی جنس استیل بسیار با ظرافت و باکیفیت انجام می شود و طرح انتخاب شده مشتریان اعم از :
•     تصاویر ورزشی
•    چاپ جملات و دلنوشته
•     چاپ تصاویر مناسبتی
•     چاپ تصاویر فانتزی و… با بهترین حالت بر روی بدنه لیوان درج می شود. جنس استیل بسیار سبک و رنگ پذیری بسیار خوبی دارد و با شستشو، طرح چاپ شده دچار رنگ پریدگی نمی شود. شما می توانید با چاپ طرح دلخواه بر روی این لیوان یا سایر لیوان ها با جنس های مختلف لذت نوشیدن یک چای را دوچندان کنید.

لیوان حرارتی چه کاربرد هایی دارد؟

عکس چاپ روی تیشرت

 لیوان حرارتی علاوه بر اینکه کارایی یک لیوان معمولی را دارد می تواند بعنوان یک کادو یا برای تزیین دکور محل کار و… بکار رود. از ویژه ترین کاربرد لیوان حرارتی جهت سورپرایز عزیزان می باشد و اینکار با چاپ طرح دلخواه بر روی بدنه این محصول انجام می شود. علاوه بر کادو از لیوان حرارتی استفاده تبلیغاتی نیز می شود و بعضی از صاحبان مشاغل با درج تصویر لوگو بر روی این محصول  کسب و کار خود را بطور فراگیر معرفی می کنند. قیمت لیوان حرارتی به نسبت به مدل های مشابه مناسب می باشد و شما می توانید با هزینه مقرون به صرفه ای این کالای لوکس و جذاب را تهیه نمایید.

ماندگاری طرح چاپ شده روی لیوان حرارتی چگونه است؟

 
ماندگاری طرح چاپ  شده روی لیوان حرارتی بسیار بالا است و حفظ این ماندگاری بیشتر بستگی به نگهداری شما از این محصول دارد. برای حفظ طرح چاپ شده روی این محصول هرگز نباید جهت شستشو آن از سیم ظرفشویی یا سایر اجسام زبر استفاده کرد زیرا اجسام زبر باعث خراشیدگی طرح چاپ شده روی لیوان حرارتی میشوند. نکته قابل توجه اینکه بعضی از محلول ها بسیارقوی شوینده ، با طرح چاپ شده روی لیوان واکنش می دهند و جهت  پیشگیری از این مورد توصیه می شود از هر شوینده ای برای شستشو استفاده نکنید.



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27823
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید