امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

چاپ روی لیوان استیل


1401/07/27
کد خبر : 27609
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 18 نفر

در این مطلب قصد داریم شما را با قیمت لیوان حرارتی، چاپ لیوان عکسچاپ و عکس برای چاپ روی تیشرت آشنا کنیم. در انتخاب عکس برای چاپ روی تیشرت محدودیتی وجود ندارد اما پیشنهاد می شود جهت چاپ از عکس های با کیفیت خود استفاده کنید.

چاپ روی لیوان استیل

اگر به هر دلیلی تصمیم به گرفتن عکس  برای  چاپ روی تیشرت دارید یکی از بهترین گزینه ها مراجعه به آتلیه عکاسی است. اگر امکان مراجعه به آتلیه برای شما فراهم نیست می توانید با رعایت قواعد کلی عکاسی مانند نورپردازی و ژست  عکس های خوبی برای چاپ بر روی تیشرت بگیرید. نکته قابل توجه اینکه تصویری که بر روی تیشرت چاپ می شود باید متناسب با سن استفاده کننده باشد مثلا برای کودکان بهتر است از تصاویر انیمیشنی و شخصیت های کارتونی مورد علاقه جهت چاپ  استفاده شود.


 چاپ روی لیوان استیل

چاپ روی لیوان استیل چگونه است؟

 لیوان استیل یکی از پرفروش ترین و منتخب ترین لیوان ها است که امروزه با قابلیت چاپ سابلیمیشن طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. چاپ لیوان عکسچاپ بر روی جنس استیل بسیار با ظرافت و باکیفیت انجام می شود و طرح انتخاب شده مشتریان اعم از :
•     تصاویر ورزشی
•     چاپ جملات و دلنوشته
•    چاپ تصاویر مناسبتی
•     چاپ تصاویر فانتزی و… با بهترین حالت بر روی بدنه لیوان درج می شود. جنس استیل بسیار سبک و رنگ پذیری بسیار خوبی دارد و با شستشو، طرح چاپ شده دچار رنگ پریدگی نمی شود. شما می توانید با چاپ طرح دلخواه بر روی این لیوان یا سایر لیوان ها با جنس های مختلف لذت نوشیدن یک چای را دوچندان کنید. اگر قصد دارید بر روی لیوان استیل یا سایر لیوان ها طرح دلخواه خود را چاپ نمایید از شما دعوت می شود که به سایت عکسچاپ مراجعه کنید. شرکت عکسچاپ یکی از بهترین و مجرب ترین شرکت ها در زمینه چاپ عکس بر روی کالاهای چاپی مانند بشقاب،تیشرت،ماگ،کوسن،و... می باشد.


 چاپ روی لیوان استیل

لیوان حرارتی چه کاربرد هایی دارد؟

 لیوان حرارتی علاوه بر اینکه کارایی یک لیوان معمولی را دارد می تواند بعنوان یک کادو یا برای تزیین دکور محل کار و… بکار رود. از ویژه ترین کاربرد لیوان حرارتی جهت سورپرایز عزیزان می باشد و اینکار با چاپ طرح دلخواه بر روی بدنه این محصول انجام می شود. علاوه بر کادو از لیوان حرارتی استفاده تبلیغاتی نیز می شود و بعضی از صاحبان مشاغل با درج تصویر لوگو بر روی این محصول  کسب و کار خود را بطور فراگیر معرفی می کنند.
قیمت لیوان حرارتی به نسبت به مدل های مشابه بسیار مناسب می باشد و شما می توانید با هزینه مقرون به صرفه ای این کالای لوکس و جذاب را تهیه نمایید.نکته قابل توجه اینکه سطح خارجی لیوان حرارتی با جوهر حساس به دما پوشیده می شود و زمانی که در این محصول مایع داغی ریخته می شود طرح روی آن از پایین به بالا به آرامی نمایان می شود و به همین دلیل است که لیوان حرارتی با نام لیوان جادویی نیز شناخته می شود.

ماندگاری طرح چاپ شده روی لیوان حرارتی

ماندگاری طرح چاپ  شده روی لیوان حرارتی بسیار بالا است و حفظ این ماندگاری بیشتر بستگی به نگهداری شما از این محصول دارد. برای حفظ طرح چاپ شده روی این محصول هرگز نباید جهت شستشو آن از سیم ظرفشویی یا سایر اجسام زبر استفاده کرد زیرا اجسام زبر باعث خراشیدگی طرح چاپ شده روی لیوان حرارتی میشوند. نکته قابل توجه اینکه بعضی از محلول ها بسیار قوی شوینده ، با طرح چاپ شده روی لیوان واکنش می دهند و جهت  پیشگیری از این مورد توصیه می شود از هر شوینده ای برای شستشو استفاده نکنید.



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27609
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید