امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

چاپ روی لیوان


1401/07/27
کد خبر : 26702
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 21 نفر

اگر به دنبال یک هدیه شگفت انگیز و مناسب و البته ارزان قیمت برای عزیزانتان هستید ، و یا میخواهید برای معرفی برند ، لوگو و یا شرکت خود به روشی ماندگار و قدرتمند فکر کنید با اطمینان می توان گفت که چاپ روی لیوان می تواند یکی از پیشنهادات مهم و البته جز موثر ترین روش ها برای جلب توجه مخاطبانتان باشد. این مواردی که پیشنهاد شد هر کدام در موقعیت های متفاوت می تواند نقش به سزایی در جلب توجه اطرافیانتان داشته باشد. در شرایطی که به فکر یک هدیه خاص برای دوستتان هستید می توانید از گزینه چاپ عکس روی لیوان استفاده کنید.

چاپ عکس می تواند به صورت ساده و روی لیوان سرامیکی باشد و یا اگر دنبال هیجان بیشتری هستید می توان از چاپ عکس روی لیوان حرارتی استفاده کنید . تفاوت این دو مورد  در این است که در حالت اول شما همیشه عکس طرح چاپ شده را می بینید و تغییری نمی کند ولی در حالت دوم شما لیوان را به رنگ مشکی می بینید و بعد از ریختن آب جوش یا چای در آن به تدریج عکس چاپ شده روی لیوان نمایان می شود. در دنیای امروز در خیلی از کشور ها از لوگوی انحصاری برای تبلیغ برند خود استفاده می کنند.این لیوان ها به علت کیفیت بسیار بالا قابلیت چاپ لوگو و هر نوع عکس با هر نوع درجه ی رنگ را دارا می باشند. در مراسم های رسمی با چاپ لوگوی شرکت بر روی لیوان ها می توان تبلیغات خاصی برای برند آن استفاده کرد.

قیمت بسیار مناسب، ارزان و مقرون به صرفه و کیفیت عالی و تضمین شده ی چاپ عکس  از مزیت های لیوان تبلیغاتی سرامیکی می باشد. در جشن تولد بچه ها هم می توان از این ایده برای سورپرایز کردنشان استفاده کرد. مثلا عکس کودکی فرزندتان را روی تعدادی از آن ها چاپ کنید و بعد برگزاری تولد به عنوان گیفت تولد به بچه ها هدیه دهید.این لیوان ها با رنگهای مختلف و با کیفیت چاپ بی نظیر کاملا قابل استفاده و شستشو نیز می باشد و برخلاف لیوان های یکبار مصرف، دوام بالائی داشته و در دراز مدت موجب صرفه جوئی در هزینه ها میگردد. جذابیت این لیوان ها ارتباطی با سن اشخاص ندارد و هم کودکان و هم بزرکترها از دیدن و داشتن آن لذت می برند.می توان از عکس شخصیت های کارتونی مورد علاقه شان و یا عکس شخصیت های فوتبالی و سینمایی ایده گرفت.بهتر است به این نکته مهم توجه داشته باشید که خیلی از مواقع ارزش مادی هدایا اهمیت زادی ندارند و چیزی که مهم است نشان دادن توجه و علاقه به عزیزانمان است که با هدیه دادن در مناسبت های مختلف می توانیم این موضوع را به آنها یاداور شویم.
 


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26702
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید