امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

چاپ روی تیشرت عکسچاپ


1401/07/27
کد خبر : 27514
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 19 نفر

در این مطلب قصد داریم شما را با چاپ تیشرت، چاپ روی تیشرت عکسچاپ و خرید ماگ حرارتی با طرح دلخواه آشنا کنیم. کالاهایی که قابلیت چاپ عکس روی بدنه آن ها وجود دارد یکی از بهترین گزینه برای هدیه مناسبتی هستند. درواقع شما می توانید با چاپ طرح دلخواه خود بر روی این کالاها، یک هدیه سورپرایز کننده تهیه و تقدیم نمایید.

چاپ تیشرت

چاپ روی تیشرت عکسچاپ

 تیشرت ها یکی از مواردی هستند که در همه رده های سنی طرفداران بیشماری را به خود جلب کرده اند. یکی از دلایل بسیار موثری که تیشرت را در بین همه رده های سنی محبوب کرد قابلیت چاپ عکس می باشد.این قابلیت این امکان را میدهد که هر فرد تصویر دلخواه خود را بر روی تیشرت چاپ کند و علاقه خود را به یک موضوع نشان دهد. چاپ روی تیشرت عکسچاپ کاملا سفارشی انجام می شود و منظور از سفارشی این است که کار انتخاب عکس به عهده مشتری است. نکته قابل توجه اینکه تیشرت ها امروزه در مدل های متنوعی تولید و عرضه می شود و ما در این مطلب شما را با منتخب ترین آن ها ازجمله:
•    تیشرت اسپان
•    تیشرت ملانژ
•    تیشرت لانگ
•    تیشرت جودون آشنا می کنیم.

چاپ تیشرت بر روی مدل جودون

چاپ روی تیشرت عکسچاپ

 تیشرت جودون یکی از مدل های بسیار خوب و محبوب است که امروزه استفاده های رسمی، روزمره، ورزشی دارد. این مدل تیشرت از جنس جودون تولید می شود و این جنس از پنبه و یک لایه پارچه به وجود می آید. موردی که باعث شده است این مدل تیشرت محبوبیت خوبی کسب کند تنوع طرح بالا و جنس و رنگ پذیری بسیار خوب  می باشد و این امکان وجود دارد که بر روی ای مدل تیشرت طرح دلخواه مشتریان چاپ  شود . برای چاپ روی تیشرت عکسچاپ نیز می توانید به صورت اینترنتی به سایت عکسچاپ مراجعه نمایید.

یقه تیشرت چگونه است؟

معمولا تیشرت های که از یک جنس نیز ساخته می شوند دارای تنوع طرح بالایی هستند و یکی از قسمت هایی که در مورد پسند بودن آن بسیار تاثیرگذار است یقه می باشد. یقه تیشرت می تواند به حالت های:
ــ گرد
ــ بیضی
ــ هفتی
ــ یقه دار باشد. انتخاب هر کدام از این مدل ها بیشتر بستگی به سلیقه شما دارد اما معمولا برای مکان های رسمی از تیشرت یقه دار و برای ورزش از تیشرت های با یقه هفتی استفاده می کنند.

برای خرید ماگ حرارتی با طرح دلخواه  چکار کنیم؟

چاپ روی تیشرت عکسچاپ

 خرید ماگ حرارتی با طرح دلخواه برای کادو یکی از موارد مهم و مورد توجه اغلب مشتریان است. شما در ابتدا باید مشخص کنید که ماگ حرارتی انتخابی چه سایزی داشته باشد و معمولا این ماگ ها در سایز های کوچک ، متوسط ، بزرگ تولید می شوند. قدم بعدی انتخاب جنس ماگ حرارتی است و این کالا از جنس استیل یا سرامیک ساخته می شود و البته برای چاپ عکس بر روی آن بیشتر جنس سرامیکی آن مورد استفاده قرار میگیرد.
پس از انتخاب جنس و سایز لیوان نوبت به انتخاب تصویر برای چاپ روی بدنه و دسته آن است و این مورد کاملا به سلیقه شما بستگی دارد. نکته قابل توجه اینکه شما می توانید صفر تا صد کار چاپ بر روی لیوان ، بشقاب، تیشرت، ماگ و… را به شرکت عکسچاپ بسپارید . این شرکت یکی از مجرب ترین شرکت ها در زمینه چاپ عکس می باشد و همواره رضایتمندی مشتریان را در پی داشته است.

از کالاهایی که قابلیت چاپ دارند چه استفاده هایی می توان کرد؟

کالاهای چاپی کاربرد های بسیار زیادی دارند و بطور خلاصه می توان به موارد زیر اشاره کرد.
ــ بعنوان کادو سورپرایز کننده
ــ  به عنوان هدیه تبلیغاتی
ــ به عنوان کالای تزیینی در منزل یا محل کار
ــ به عنوان یک هدیه مناسبتی
ــ و...



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27514
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید