امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

چاپ روی تیشرت دخترانه


1401/07/27
کد خبر : 28119
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 15 نفر

انتخاب کادو جذاب و مورد پسند یکی از مواردی است که اغلب افراد به دنبال آن هستند و در این مطلب قصد داریم شما را با جدیدترین ایده های سورپرایز کننده برای کادو از جمله چاپ تیشرت با طرح دلخواه، چاپ تیشرت عکسچاپ و چاپ روی لیوان حرارتی آشنا کنیم.

چاپ روی تیشرت دخترانه

چاپ روی تیشرت دخترانه

یکی از تیشرت های پرطرفدار دخترانه، تیشرت اسپان سفید با طرح سفارشی است و طرح درج شده روی آن مطابق با سلیقه مشتریان انتخاب و درج میشود. در چاپ تیشرت با طرح دلخواه دخترانه ایده های فراوانی وجود دارد و اغلب از تصاویر خانوادگی، تصاویر فانتزی، جملات انگیزشی و دلنوشته برای چاپ استفاده می کنند. تیشرت اسپان به لحاظ تنوع در طرح و جنس مرغوب و رنگ پذیری بالا در بین پسران و دختران بسیار محبوب و پرطرفدار است علاوه بر آن امروزه برای چاپ طرح تبلیغاتی یکی از بهترین گزینه ها تیشرت اسپان سفید می باشد. تیشرت اسپان برای همه سنین سایزبندی دارد و این مدل اغلب به صورت آستین کوتاه یا آستین بلند تولید و عرضه می شود . شما می توانید طرح دلخواه خود را بر روی یک رو یا دو رو آن چاپ نمایید.
 

برای چاپ تیشرت عکسچاپ چکار کنیم؟

 چاپ روی تیشرت دخترانه


برای چاپ تیشرت عکسچاپ شما می توانید به صورت اینترنتی به سایت عکسچاپ مراجعه نمایید و طرح دلخواه و مورد نظر خود را انتخاب و برای چاپ سفارش دهید. شرکت عکسچاپ یکی از مجرب ترین شرکت ها در زمینه چاپ عکس روی: لیوان، ماگ، کوسن،تیشرت، و...می باشد  و شما می توانید صفر تا صد کار درج تصویر با کیفیت بسیار خوب و ماندگاری بالا را به کارشناسان این شرکت بسپارید.
 

چاپ روی  لیوان حرارتی

چاپ روی تیشرت دخترانه

 چاپ روی لیوان حرارتی مانند تیشرت امروزه به عنوان کادوی سازمانی و اداری مورد استقبال فراوانی قرار گرفته است.این کالا در واقع دارای سه ویژگی زیبایی و کارایی و استحکام بالا است و استفاده از آن بعنوان کادوی مناسبتی رضایتمندی بسیاری را در پی دارد. برای درج تصویر روی لیوان حرارتی سازمانی اغلب از ایده های جملات انگیزشی و تصاویر فانتزی و حتی درج لوگو یا نماد تجاری شرکت استفاده می شود.لیوان حرارتی این قابلیت را دارد که در اغلب مناسبت ها بعنوان کادو اهدا شود و این به سبب ویژگی هایی نظر زیبایی و تنوع طرح  و رنگ پذیری بالا می باشد. جنس اغلب این محصولات از سرامیک تشکیل شده و سرامیک به لحاظ کیفیت و دوام بسیار مرغوب است و در صورت نگهداری درست  طرح روی آن دچار رنگ پریدگی نمی شود.



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28119
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید