امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

پیکر تراشی برای چه افرادی مناسب است


1401/07/27
کد خبر : 28578
دسته بندی : سلامت
تعداد بازدید : 13 نفر

پیکرتراشی

قسمت‌هایی از بدن وجود دارند که در اثر عوامل متعدد دچار چربی اضافه شده و این حالت موجب می‌شود تا برآمدگی‌هایی در بدن تشکیل شده و فرد را از داشتن اندام متناسب و خوش فرم دور کند. بخش‌هایی مانند باسن، شکم، پهلو‌ها، سینه، قسمت‌های داخلی و خارجی ران‌ها از جمله اندام‌هایی هستند که دچار رسوبات چربی می‌شوند.
پیکرتراشی یا کانتورینگ بدن با استفاده از تکنیک‌های مختلف کمک می‌کند تا علاوه بر حذف چربی‌های اضافی لایه‌های زیرین پوست، موجب تقویت توده عضلانی شده و پوست اضافی ایجاد شده را نیز از بین ببرد.

چرا پیکر تراشی انجام می‌شود؟

افراد بسیاری هستند که در اثر اضافه وزن، دچار بافت چربی تجمع یافته در لایه زیرین پوست شده که به هیچ عنوان با استفاده از روش‌های دیگر مانند رژیم‌های غذایی سخت و هم چنین انجام تمرینات ورزشی طاقت‌فرسا از بین نمی‌روند، در نتیجه می‌توان با کمک پیکر تراشی، این بافت‌های چربی را حذف کرد.
پیکر تراشی علاوه بر از بین بردن چربی‌ها، کمک می‌کند تا پوست سفت و صاف شده و سلولیت‌های ایجاد شده در بخش‌های مختلف نیز کاهش پیدا کنند. پیکر تراشی به عنوان راه حلی برای لاغری انتخاب و انجام می‌شود و معمولاً به کاهش وزن بدن کمک نمی‌کند. در واقع شکل‌دهی بدن و ایجاد خطوط صاف و سفت شدن پوست، از جمله نتایج به دست آمده پس از انجام پیکر تراشی است.


 پیکر تراشی

افراد مناسب برای پیکر تراشی

در حالت کلی افرادی که دچار تجمع چربی اضافی در قسمت‌هایی از بدن هستند، با مراجعه به پزشک، عمل پیکر تراشی را انتخاب می‌کنند. با این حال افرادی که دارای ویژگی‌هایی از جمله موارد زیر هستند، کاندیدا‌های مناسبی برای انجام این عمل زیبایی به حساب می‌آیند.
•    افرادی که دچار چاقی و اضافه وزن هستند
•    افرادی که در اثر کاهش وزن شدید دچار افتادگی پوست در نواحی مختلفی از بدن خود مانند بازو، سینه و... شده‌اند.
•    افرادی که پس از یک دوره استفاده از رژیم‌های غذایی سخت و انجام تمرینات ورزشی هم چنان از تجمع بافت چربی در لایه زیرین پوست خود رنج می‌برند.
•    افرادی که ضمن کاهش وزن به یک ثباتی در مقدار وزنی خود رسیده‌اند.
•    افرادی که در اثر وجود چربی‌های اضافی به بیماری‌های دیگری مانند مشکلات قلبی و... مبتلا شده‌اند.
•    افرادی که در اثر وجود چربی اضافه به خصوص در نواحی باسن و داخل و خارج ران‌های خود نمی‌توانند فعالیت‌های روزانه عادی خود را به خوبی انجام دهند.
•    در این میان افرادی هم وجود دارند که صرفاً به دلیل داشتن ظاهری زیبا و دستیابی به اندام ایده آل خود، عمل پیکر تراشی را انتخاب می‌کنند.


 پیکر تراشی

انواع پیکرتراشی

افراد برای اینکه لاغرتر دیده شوند و احساس کنند به یک تناسب اندام دست پیدا کرده‌اند، پیکر تراشی یا کانتورینگ بدن را انتخاب می‌کنند. لازم است تا در یک جلسه مشاوره قبل از انجام عمل زیبایی، بیمار در مورد نیاز و درخواست خود و نتیجه نهایی مطلوب با جراح خود صحبت کند تا او بتواند با استفاده از تکنیک مناسب، بدن او را تغییر شکل دهد.
پیکر تراشی در اندام‌های مختلف بدن انجام شده و تغییراتی را به وجود می‌آورد.
پیکر تراشی بازو: این عمل زیبایی موجب می‌شود تا با ایجاد خطوط صاف در قسمت زیرین بازو، افتادگی آن‌ها اصلاح شده و در نهایت پوستی سفت و صاف را به نمایش بگذارد.
پیکر تراشی سینه: یکی از مشکلاتی که بیماران به پزشک برای انجام پیکر تراشی مراجعه می‌کنند، افتادگی سینه های‌شان است. جراح با کمک تکنیک‌های مختلف و با پیکر تراشی سینه موجب می‌شود تا با بالا کشیدن پستان‌ها، آن‌ها را صاف‌تر و خوش فرم‌تر کند.


 پیکر تراشی


پیکر تراشی باسن: بافت چربی اضافی به راحتی در ناحیه باسن تجمع پیدا کرده و موجب می‌شود تا با ایجاد ظاهری نامناسب در این قسمت، در ظاهر کلی افراد تأثیر منفی داشته باشد. از این رو به منظور از بین بردن رسوبات چربی، افراد تصمیم می‌گیرند تا پیکر تراشی باسن را انجام دهند.
پیکر تراشی شکم و پهلو: دو قسمت قابل توجه در بدن که با چاقی و اضافه وزن، دچار تغییر شکل می‌شوند، شکم و پهلو‌ها هستند. این دو ناحیه می‌توانند تأثیر به سزایی در تناسب اندام افراد داشته باشند. از طرفی تجمع چربی‌های اضافه در لایه زیرین پوست این نواحی باعث می‌شود تا فرد احساس بدی نسبت به خود داشته باشد.
پیکر تراشی شکم و پهلو با به کار بردن شیوه‌های جدید درمانی، به آسانی، رسوبات چربی این دو قسمت را که با رژیم‌های غذایی و ورزش‌های سخت حذف نشده‌اند را از بین می‌برد.


 پیکر تراشی

یادداشتی از کلینیک ماه

پیکر تراشی یکی از انواع جراحی‌های زیبایی است که افراد مختلف به لحاظ درمانی و زیبایی آن را انتخاب می‌کنند. در این شیوه زیبایی، جراح با استفاده از آگاهی نسبت به انواع پیکر تراشی، اقدام به از بین بردن چربی اضافی جمع شده در قسمت‌های زیرین برخی اندام‌ها کرده و یا در برخی موارد پوست اضافه ایجاد شده در اثر افتادگی یا شل شدن اندام را از بین برده و در نهایت با ایجاد خطوط صاف موجب سفت شدن پوست شده و در برخی مواقع سلولیت‌های ایجاد شده را نیز کاهش می‌دهد.
کلینیک ماه یکی از شناخته شده‌ترین و معتبرترین مراکز درمانی واقع در تهران است. این مجموعه با بهره‌مندی از جراحان متخصص و دستگاه‌ها و تجهیزات پیشرفته روز دنیا در محیطی کاملاً بهداشتی، آماده خدمات‌رسانی به دو صورت حضوری و آنلاین برای مراجعین عزیز است.
سایت clinicmah.com
شماره تماس کلینک  : 02122779197
اپلیکیشن WHATSAPP : 09129725917
اپلیکیشن ایسنتاگرام: @mah.laser.surgery



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28578
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید