امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

پیشگیری از دردهای ناشی از کمر و گردن هنگام خواب


1401/07/27
کد خبر : 28208
دسته بندی : سلامت
تعداد بازدید : 18 نفر

استفاده انواع از بالش یا بالشت طبی و گیاهی غیر استاندارد، ممکن است معضلات و بیماری های ناشی از کمر درد و گردن درد را به دنبال داشته باشند. به همین جهت بهتر است از انواع بالش طبی و گیاهی استفاده کنید. چرا که این نوع از بالش ها شما را از آرتروز گردن و دردهای آن، دور نگه می دارند. پس به جهت حفظ سلامتی خود می توانید هم با یک تغییر دکوراسیون و نونوار کردن سرویس لحاف تشک و اتاق خواب خویش، حس و حال خود را دگرگون کنید. هم می توانید از بیماری های نامبرده شده خود را محفوظ نگه دارید. با توجه به اینکه امروزه در دنیای تکنولوژی و ارتباطات زندگی می کنیم؛ ممکن است ساعت های زیادی را پشت سیستم های خود بنشینیم. همین مسائل ما را با انواع کمر درد و گردن درد، رو به رو می سازند. بدین ترتیب بهتر است اقدام به خرید انواع بالش طبی و گیاهی در مدل های مختلف کنید. در ادامه بیشتر با این بالش ها، آشنا خواهیم شد.

آشنایی اجمالی با مدل ها و انواع بالش طبی و گیاهی

به منظور پیشگیری از بیماری های مختلف، امروزه استقبال نسبت به خرید انواع بالش طبی و گیاهی، بیش از پیش شده است. بالش های طبی و گیاهی که آن ها را با عنوان مموری فوم هم می شناسند؛ خوابی خوش را برای شما به ارمغان می آورند. چون با خاصیت خود و نیز ویژگی هایی که این نوع از بالش ها دارند؛ می توانند بهترین گزینه برای شما محسوب شوند. انواع بالش طبی و گیاهی، به گونه ای تولید شده اند که سر و گردن شما درست در یک ردیف با ستون فقرات شما قرار گرفته باشد. به همین جهت است که هیچ گونه آسیبی به گردن و کمر شما وارد نمی شود. بالش های طبی و گیاهی را می توان در مدل های مختلف: انواع بالش طبی و گیاهی کمری، دور گردنی، مخصوص بارداری، مخصوص خواب، طبی زانو، بغلی و... مورد استفاده قرار داد. بنابراین شما می توانید این بالش ها را با کاربردهای مختلف و گوناگون خود خریداری کنید. 


بالشت طبی و گیاهی

استفاده از انواع بالش طبی و گیاهی در مدل های مختلف

به طور کلی می توان انواع بالش طبی و گیاهی را به دو نوع بالش های فوم دار و بادی دسته بندی نمود. حالت پذیری و منعطف بودن این بالش ها، به گونه ای است که شما را دچار گردن درد نمی کنند. بدین ترتیب می توانید با آرامش کامل به خواب خویش روی آورید. در بین این دو نوع بالش طبی، بالش های فوم دار، مناسب تر هستند. البته کاربرد بالش های بادی بیشتر به جهت مسافرت رفتن و استفاده در خودروست. چون حمل و نقل آن ها ساده تر می باشد. به هر حال شما می توانید هر یک از انواع بالش طبی و گیاهی را در این دو مدل خریداری کنید. با توجه به ساختار آن ها، گزینه مناسبی برای استراحت محسوب می شوند. به همین جهت امروزه از این بالش های هوشمند بیش از پیش استفاده به عمل می آورند. بالش هایی که گودی گردن و زانو را به طور کامل پوشش می دهند تا شما خوابی خوش و بدون درد را تجربه کنید.

معرفی انواع بالش طبی و گیاهی

در این بخش به جهت استقبال از انواع بالش طبی و گیاهی، به معرفی چند نوع از آن ها می پردازیم. شما می توانید هر یک از این بالش ها را به فراخور سلیقه خود به همراه روتختی یا جداگانه خریداری کنید. با توجه به تفاوت قیمتی و کیفیت هر یک از این بالش ها، پیشنهاد می شود با توجه به نیاز و بودجه خویش دست به خرید بزنید. به عنوان مثال: اگر مشکل آرتروز گردن دارید یا با آسیب های مختلفی در ناحیه کمر و گردن خود، مواجه اید؛ بهترین جنس و مدل را بایستی انتخاب کنید. این مدل ها و انواع بالش طبی و گیاهی به شرح زیر می باشند:


 بالشت طبی و گیاهی



•    بالش ارگونومیک که یک قسمت آن مخصوص خوابیدن به پهلو و قسمت دیگر برای خوابیدن به پشت مناسب می باشد. قسمت اول بلندتر از قسمت دوم است.
•    بالش شیاردار به جهت حفظ سلامتی سر و گردن که شیارهای آن سبب افزایش جریان هوا و کاهش تعرق در حین خواب می شوند.
•    بالش آرتروز گردن که از نام آن مشخص است. مخصوص کسانی که از آرتروز گردن دارند و از درد کمر و گردن خود، در رنج هستند.
•    بالش محافظ گردن به منظور برگشتن انحنای گردن به همان حالت طبیعی خود، استفاده می شود.
•    بالش دور گردنی که بالشی طبی به منظور انقباض عضلات گردن در حالت های مختلف نشسته و ایستاده یا دراز کشیده می باشد.
•    بالش تنگی نفس برای افراد مبتلا به تنگی نفس
•    بالش زیر نشیمن مناسب کسانی که بیش از حد در یک مکان ثابت می نشینند.
•    بالش زانو درد
•    و...
هر یک از این انواع بالش طبی و گیاهی، خواص و ویژگی های خود را دارند.




لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28208
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید