امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

پودر بی سی ای ای نوتریمد 500 گرمی NUTRIMED BCAA powder 500 g


1401/07/27
کد خبر : 28429
دسته بندی : سلامت
تعداد بازدید : 15 نفر
با پیشرفت ورزش بدن‌سازی و علم مرتبط با آن، مکمل‌های غذایی متنوعی برای کمک به روند تناسب‌اندام ایجادشده‌اند. یکی از این محصولات پودر بی سی ای ای نوتریمد 500 گرمی است که قصد داریم در این مقاله به بررسی اجمالی این محصول و ویژگی‌های مرتبط با آن بپردازیم.

معرفی کلی پودر بی سی ای ای نوتریمد 500 گرمی

پودر بی سی ای ای نوتریمد 500 گرمی یکی از محصولات باکیفیت جهت تسریع روند عضله سازی و افزایش حجم در بدن بدن‌سازان است. بی سی ای ای مکملی جهت تأمین تعدادی از پروتئین‌های موردنیاز بدن است که به‌صورت طبیعی در بدن تولید نمی‌شوند.
البته این پروتئین‌ها در مواد غذایی نیز یافت می‌شوند؛ اما برای بدن‌سازان استفاده از این مکمل غذایی باعث افزایش تعداد این پروتئین‌ها در بدن و درنتیجه افزایش سرعت رشد بافت‌های عضلانی می‌شود. درواقع این ماده متشکل از سه پروتئین ولین، ایزولوسین و لوسین است که به‌عنوان اسیدهای آمینه شاخه‌دار شناخته می‌شوند.
این آمینواسیدها به‌عنوان منبع تولید گلوکز در بدن شناخته می‌شوند و گلوکز در بافت‌های عضلانی به شکل انرژی مصرف می‌شود؛ بنابراین استفاده از این آمینواسیدها باعث افزایش انرژی و رشد سریع‌تر عضلات می‌شود. هر 10 گرم از پودر بی سی ای ای نوتریمد 500 گرمی شامل 5 گرم آمینواسید و 5 گرم کربوهیدرات است.
5 گرم آمینواسید تشکیل‌دهنده این محصول نیز شامل 5/2 گرم لوسین، 25/1 گرم ایزولوسین و 25/1 گرم ولین است. میزان دریافتی این اسیدهای آمینه از طریق مواد غذایی برای بدن ورزشکار مناسب نبوده و ورزشکار می‌تواند از طریق این مکمل غذایی اسیدآمینه‌های موردنیاز خود را تأمین کند.

 یک پیمانه پودر بی سی ای ای
یک پیمانه پودر بی سی ای ای

مزایا و ویژگی‌های مصرف بی سی ای ای

اسیدهای آمینه درواقع همان اجزای تشکیل‎دهنده بلوک‌های پروتئینی در مواد غذایی هستند. این بلوک‌ها هنگام صرف کردن غذا در بدن شما به آمینواسیدهای مجزایی تبدیل می‌شوند که هرکدام ویژگی‌های خاصی دارند. همان‌طور که به آن اشاره کردیم، اسیدآمینه‌های موجود در پودر بی سی ای ای نوتریمد 500 گرمی از آمینه‌هایی هستند که بدن قادر به ساختن آن‌ها نیست.
افزایش این آمینواسیدها در بدن باعث افزایش کیفیت عضلات و انرژی بیشتر در آن‌ها می‌شود. نسبت‌های تولیدی این آمینواسیدها در محصولات شرکت‌های مختلف متفاوت است؛ اما میزان آن در محصول نوتریمد به‌طورکلی مناسب‌ترین میزان است.
درواقع این محصول به‌عنوان یک محصول عضله ساز و ضد تجزیه عضلات بوده که مصرف آن قبل از تمرین، کیفیت تمرین بدن‌ساز را در حد قابل‌توجهی بالا می‌برد. این محصول با داشتن نسب مناسب بین آمینه‌های خود تأثیر زیادی در چربی سوزی مناسب و تقویت عضلات دارد.
همچنین این محصول می‌تواند باعث ایجاد ریکاوری مناسب در عضلات بدن شود. افزایش سطح سنتز که توسط این آمینواسیدها رخ می‌دهد، می‌تواند باعث لاغر شدن افراد به‌ویژه در ناحیه شکم شوند. از طرفی این مسئله به تولید سنتز نیز کمک کرده و می‌تواند باعث افزایش حجم عضلات شود.

پودر وی پروتئین 100% کاله پرو 1800 گرمی

 خرید پودر بی سی ای ای نوتریمد 500 گرمی به‌عنوان یکی از مکمل‌های مناسب برای افزایش حجم و در مواردی برای لاغری، شناخته می‌شود که به علت داشتن ساختار اسیدآمینه تشکیل‌دهنده آن از محبوبیت خاصی نزد ورزشکاران حوزه بدن‌سازی برخوردار است.
به دلیل خاصیت‌های ویژه این محصول، می‌توان از آن هم در رژیم‌های لاغری و هم در رژیم‌های چاقی استفاده کرد. همین‌طور با تأثیرگذاری مناسب روی رشد خالص عضلات بدن و در مواردی چربی سوزی، می‌تواند در شرایط مختلف مورداستفاده قرار گیرد.
در مواد تشکیل‌دهنده این محصول علاوه بر آمینواسیدهای نام برده شده، از مالتودکسترین هم استفاده شده است. همین‌طور تأثیر مثبتی که این محصول در تولید انرژی می‌گذارد، باعث می‌شود تا علاوه بر این‌که تولید انرژی بهتری در بدن ورزشکار انجام می‌شود، باعث کاهش خستگی در پایان تمرین نیز شود.
برای مصرف این محصول باید هر پیمانه از مکمل را در 200 میلی‌لیتر آب حل کرده و یک‌مرتبه قبل از تمرین و یک‌مرتبه بعد از تمرین استفاده کرد. در نظر داشته باشید که حداقل نیم ساعت قبل از تمرین باید آن را مصرف کنید. مصرف این محصول برای افراد زیر 18 سال و خانم‌های باردار ممنوع بوده و درصورتی‌که سابقه بیماری‌های خاص یا آلرژی خاصی دارید، حتماً قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنید.

 پودر بی سی ای ای نوتریمد 500 گرمی
پودر بی سی ای ای نوتریمد 500 گرمی

تهیه پودر بی سی ای ای نوتریمد 500 گرمی از مکمل پلاس

همان‌طور که در متن خواندیم، این محصول برای استفاده ورزشکاران و بدن‌سازان بسیار مفید بوده و روند تناسب‌اندام آن‌ها را به طرز قابل‌توجهی سریع‌تر می‌کند. اصلی‌ترین ماده تشکیل‌دهنده پودر بی سی ای ای نوتریمد 500 گرمی نیز آمینواسیدهای لوسین، ایزولوسین و ولین است. این محصول تولید شرکت نوتریمید بوده که محصولات خود را با اخذ مدارک معتبر از مراجع مربوط، روانه بازار می‌کند.
بنا بر مطالب گفته‌شده و اهمیت کیفیت مواد اولیه در مکمل‌های ورزشی از قبیل بی سی ای ای، این محصول به‌عنوان محصولی معتبر شناخته‌شده و می‌توان آن را از مجموعه مکمل پلاس تهیه کرد. ما در مجموعه مکمل پلاس همواره سعی بر آن داشتیم تا با ارائه باکیفیت‌ترین محصولات و با ضمانت اصل بودن کالا، رضایت مشتریان خود را جلب کنیم. در صورت نیاز به تهیه این محصول یا گرفتن مشاوره رایگان، می‌توانید با کارشناسان مجموعه ما در تماس باشید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28429
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید