امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

پنجره UPVC چیست و چند نوع دارد؟


1401/07/27
کد خبر : 26802
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 20 نفر

حتما درب و پنجره upvc دوجداره برای بسیاری از شما نامی آشناست؛ اگر علاقمند هستید که بیشتر در رابطه با این نوع درب و پنجره ها بدانید با ما همراه باشید که در ادامه همه چیز را درباره این مصالح پرطرفدار خواهیم گفت.  هدف این است که متوجه شویم این نوع درب و پنجره ها چه ویژگی خاص یا انواعی دارند که توانسته اند نسبت به رقبا برتر باشند.
یکی از نکات مهمی که در استفاده زیاد از یو پی وی سی ها تاثیرگذار بود عدم کارایی متریال های گذشته مانند پروفیل های آهنی یا آلومینیومی بود که بدی هایی چون سخت بودن جابه جایی به دلیل وزن سنگین یا بالا بردن مصرف انرژی یا عدم مقاومت کافی در برابر شرایط جوی نامناسب را نداشتند بنابراین حس نیاز به پروفیل بهتر برای استفاده در پنجره دوجداره وجود داشت. اوایل دهه شصت بود که در ایران شاهد استفاده از پنجره های پی وی سی بودیم و به مرور همان یو پی وی سی های قدیم بهبود یافتند. آمارها نشان می دهند که در حال حاضر در بازار ایران 75 درصد از درب و پنجره های دوجداره upvc  هستند.


 پنجره upvc


یو پی وی سی از ترکیب نمک خوراکی با نفت خام و کلر ساخته می شود که در نهایت ماده ای ارتجاعی می گردد که در صنایع مختلف از آن استفاده می کنند و یکی از کاربردهای آن درب و پنجره دوجداره است. یکی از دلایلی که تصمیم گرفتیم در اینجا بیشتر در رابطه با upvc  توضیح بدهیم این است که این ماده چه فرقی با پی وی سی دارد؟ پاسخ این است که یو پی وی سی را می توان زیر مجموعه پی وی سی دانست زیرا پی وی سی را با موادی ترکیب می کنند تا یو پی وی سی و پروفیل حاصل شود. بد نیست بدانید که پی وی سی ها به گرما یا نور حساسیت نشان می دهند به همین خاطر به آن ها پایدارکننده می افزایند تا در نهایت پی وی سی ها کیفیت خوبی داشته باشند.
یکی از نکاتی که اغلب نمی دانیم این است که در تولید پنجره های یو پی وی سی می توان از پروفیلهایی که مواد اولیه انها بازیافتی است استفاده کرد که پس از آزمایش و تایید استانداردهای آنها بسیار کیفیت خوبی خواهند داشت. آزمایش هایی مانند تست جرم، تست گرماسنجی، تست مقاومت ضربه و... از متداولترین آزمایش هایی هستند که برای کنترل کیفیت این پروفیل ها انجام می شود. در همین راستا توصیه می شود که محصولات خود را از شرکت ها و تولیدکننده های معتبر و شناخته شده مانند پازل ستاپ خریداری کنید که آزمایش ها به درستی انجام شده و کیفیت محصولات با استانداردهای جهانی مطابقت داشته باشند و پس از پرداخت هزینه پشیمان نشوید و کالایی تضمین شده خریداری نمایید.


 پنجره upvc


مهمترین خصوصیت های پنجره های دوجداره upvc

مقاومت در برابر آب و گردوغبار و زنگ زدگی و تغییر رنگ
عدم ترکیب شدن با اکسیژن و سالم بودن
عایق حرارتی بسیار خوب
ضد تعریق
مقاومت و طول عمر بالا
عدم زیان رسانی به محیط زیست
ضد سرقت بودن که می توان آن را با شیشه های ضد گلوله نیز ترکیب کرد
مقاوم در برابر تغییر شرایط جوی
مقاوم در برابر آتش
جذابیت ظاهر


 پنجره upvc

قیمت پنجره دوجداره upvc چقدر است؟

قیمت پنجره upvc یکی از بزرگترین دغدغه های خریداران است و بارها سوال می شود که قیمت این محصولات چقدر است؟ بی تردید قیمت تاثیر مستقیمی بر موفقیت عرضه یک محصول دارد و پنجره های دوجداره هم از این موضوع مستثنی نیستند. خوشبختانه اگر از فروشنده های معتبر خرید انجام بدهید در نهایت متوجه خواهید شد که هزینه ای که پرداخت کردید ارزش داشته و در هزینه های سربار کلی شما صرفه جویی شده است. از یک سو نمی توان قیمت خاصی به صورت آنلاین برای این محصول اعلام کرد زیرا با توجه به برند و وضعیت بازار روزانه قیمت ها در حال تغییر هستند و قیمت ثابتی اعلام نمی شود. پیشنهاد ما این است که از یکی از برترین تولیدکننده های ایران کمک بگیرید و علاوه بر این که از مشاوره کاملا رایگان برخوردار می شوید قیمت پروژه ای که مد نظر دارید را در همان روز سوال کنید. راه های ارتباطی با شرکت پازل ستاپ را در ادامه قرار می دهیم تا بتوانید با سرعت به پاسخ سوال های خود برسید.
آدرس وب سایت پازل ستاپ: https://www.upvc.co/
شماره تلفن پازل ستاپ: ۸۸۷۷۶۷۳۷
آدرس کارخانه: جاده قدیم- شهرک صنعتی گلگون


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26802
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید