امروز شنبه 16 تیر 1403

Saturday 06 July 2024

پنجره آلومینیومی دوجداره نمی شود؟!

1403/03/29
کد خبر : 2408599
دسته بندی : رپورتاژ
تعداد بازدید : 221 نفر

پنجره آلومینیومی دوجداره نمی شود؟!

با توجه به پیشرفت‌ در فناوری و تکنیک‌ های نصب برای داشتن پنجره آلومینیومی همراه با شیشه دوجداره در سال‌های اخیر، پروفیل‌های پنجره آلومینیومی به طور فزاینده‌ای در صنعت ساخت و ساز ساختمان و خانه رایج شده‌اند. این عمدتا به دلیل بهبود حرارتی و امنیت فوق العاده ای است که پنجره های آلومینیومی دوجداره همراه با ظاهری شیک و جذاب ارائه می کنند.

با استفاده از شیشه دوجداره در پنجره های آلومینیومی، می توانید زمینه ای برای بهبود عملکرد یک ملک ایجاد کنید و در عین حال جلوه بصری ای شیک را برای خانه به وجود آورید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مزایایی که می توانید از پنجره های دوجداره آلومینیومی خود انتظار داشته باشید، ادامه مطلب را بخوانید!

دلیل محبوبیت پنجره آلومینیومی

محبوبیت پنجره های آلومینیومی در بین معماران، طراحان و صاحبان خانه در حال افزایش است، چرا که به میزان قابل توجهی به بهره وری انرژی کمک می کنند و تمیز کردن و نگهداری از آنها نسبتا آسان تر است. آلومینیوم به عنوان یکی از پایدارترین و با داوم ترین مصالح ساختمانی در صنعت ساخت و ساز در نظر گرفته می شود و مزایای متعددی نسبت به رقیب های سنتی خود دارد.

پنجره دوجداره و آلومینیومی

درب و پنجره آلومینیومی دوجداره به افزایش بهره وری انرژی و تنظیم عایق حرارتی کمک می کنند. پنجره‌ دوجداره به پنجره ‌هایی گفته می‌شود که دارای دو لایه شیشه و یک فضای خلاء بین این دو شیشه هستند که اغلب با گاز های بی ‌اثر مانند آرگون پر شده است. این فضای خالی وظیفه به دام انداختن گرما و جلوگیری از انتقال آن از داخل به خارج و بالعکس را بر عهده دارد.

پنجره آلومینیومی دوجداره

پنجره آلومینیومی دوجداره نیز دارای دو لایه شیشه و فضای خالی بین این شیشه ها است که به طور خاص برای مهار گرما و کاهش سر و صدا طراحی شده اند. عایق حرارتی و صوتی این پنجره ها بسیار برتر از سایر پنجره های معمولی است.

پنجره ها به عنوان مرز بین داخل و خارج خانه شما، یک راه ارتباطی بین فضای داخل و خارج از خانه ایجاد می کنند و اجازه ورود نور طبیعی به داخل را می دهند.

پنجره آلومینیومی انعطاف پذیری و عملکرد فنی استثنایی را ارائه می دهد. اگر به دنبال طراحی های باکیفیت و سفارشی هستید، پنجره های آلومینیومی بهترین انتخاب هستند. شکل های خاص پنجره که معمول نیستند و ممکن است با سایر متریال های ساخت پنجره قابل تولید نباشند، با آلومینیوم به راحتی ساخته می شوند. آلومینیوم محکم و در عین حال سبک، بادوام و مقاوم است.

پنجره دوجداره آلومینیوم مزایای بسیاری از جمله بهره وری حرارتی مطلوب را برای خانه شما به ارمغان می آورد. پنجره‌ های دوجداره آلومینیومی، ترکیبی از فناوری و نوآوری، به شما امکان می‌دهند پنجره ای با ظاهری لوکس داشته باشید.

فضای خالی موجود بین شیشه های پنجره های آلومینیومی دوجداره به جذب صدا کمک می کند و شیشه اضافی به عنوان یک عایق عالی در برابر صدا عمل می کند. هنگامی که به دنبال خرید پنجره های آلومینیومی هستید، بسته به نیازهای خاص فضا، کارایی مورد نیاز و حتی موقعیت جغرافیایی خود می توانید از بین پنجره آلومینیومی تک جداره یا پنجره آلومینیومی دوجداره یکی را انتخاب کنید.

پنجره آلومینیومی عایق حرارتی است؟

آلومینیوم یک ماده با چگالی کم است و به همین دلیل یک ماده عایق به شمار می آید. هنگامی که این پنجره ها با شیشه های دو جداره ترکیب می شوند، می توانند گرمای از دست رفته را تا حد 60٪ کاهش دهند. نیاز به گرمایش برای حفظ دمای منزل شما را کم تر کرده و در نتیجه به کاهش مصرف سوخت و قبض انرژی شما کمک می کنند. باورنکردنی است نه؟!

پنجره های آلومینیومی ترمال بریک با یک تیغه پلی آمید که از جنس پلاستیک است، در داخل پروفیل شان ساخته شده اند که پروفیل را به دو قسمت بیرونی و داخلی تقسیم می کند. این تیغه بین دو قسمت قرار می گیرد و آنها را به هم متصل می کند، که برای به دام انداختن هوای گرم و جلوگیری از اتلاف گرما از طریق فریم پنجره طراحی شده است.

در عین حال، شیشه های دوجداره به جلوگیری از اتلاف حرارت از طریق شیشه به دلیل خلاء بین شیشه ها، کمک می کنند. گرما در داخل ملک حفظ می شود، نوسانات دمایی از بین می روند و ملک شما به فضایی راحت در تمام طول سال تبدیل می شود.

پنجره های آلومینیومی دوجداره را برای خانه خود انتخاب کنید تا خودتان ببینید که چگونه بازده حرارتی و راحتی ملک شما را افزایش می دهند. برای شروع همین امروز با گروه صنعتی دراج تماس بگیرید!

عایق صوتی پنجره های دوجداره آلومینیومی

عوامل زیادی بر عایق صوتی پنجره ها تأثیر می گذارند. برای مثال جنس قاب و محکم بودن لنگه در برابر فریم برای عایق صوتی خوب مهم است. نوع بازشو پنجره نیز نقش زیادی در عایق صوتی و هم عایق حرارتی دارد. درکل پنجره هایی با بازشو لولایی، عایق به مراتب بهتری نسبت به بازشوهای دیگر مانند کشویی دارند چرا که در بازشو کشویی لنگه، مانند بازشو لولایی، روی فریم محکم نمی شود.

حتی بهترین پنجره ها نیز اگر به درستی نصب نشوند، عایق کاملی نخواهند داشت. مهم است که لنگه به درستی روی قاب فشار داده شود و کاملا روی هم قرار گیرند. همچنین با استفاده از درزگیر، چسب یا فوم های مخصوص، می توان سطح عایق صوتی پنجره ها را افزایش داد.

اگر می خواهید راحتی را در خانه یا محل کار خود را تضمین کنید، عایق صوتی پنجره های آلومینیومی یک پارامتر مهم است. هنگام انتخاب پنجره ها، باید در نظر داشت که چه عواملی بر عملکرد عایق آنها تأثیر می گذارد و به سراغ مدلی با بهترین عایق بروید.

پنجره آلومینیومی قدیمی هم دوجداره می شود؟

بله، کاملاً امکان پذیر است که شیشه دوجداره را در قاب های آلومینیومی که از قبل موجود هستند قرار دهید. دوجداره کردن پنجره آلومینیومی معمولاً یک کار ساده است و می تواند بر روی اکثر پنجره های آلومینیومی انجام شود.

این امر شامل حذف شیشه های موجود و جایگزینی آن با شیشه های دو جداره جدید در داخل فریم آلومینیوم می شود. این کار ظاهر پنجره های شما را همانطور که هستند حفظ می کند و در عین حال به شما امکان استفاده از مزایای شیشه دوجداره را به شما می دهد.

با این حال، توجه به این نکته مهم است که پروفیل‌ های پنجره آلومینیومی در سال‌ های اخیر تغییر کرده و پیشرفت چشمگیری داشته است. عایق صوتی و حرارتی ارائه شده توسط پنجره های آلومینیومی حال حاضر در مقایسه با پنجره هایی که ممکن است 10 یا 15 سال داشته باشند، از کیفیت بسیار بالاتری برخوردار است. برای بهره بردن از بهترین مزایای پنجره آلومینیومی دوجداره، ما همیشه توصیه می کنیم به جای تعویض جزئی پنجره ها، یک پنجره کاملاً جدید نصب کنید.

کدام مدل از پنجره آلومینیومی بهتر است؟

قبل از انتخاب پنجره دوجداره آلومینیومی باید معیارهای مختلفی را در نظر بگیرید. ابتدا باید دریابید که کدام نوع بازشو برای نیاز های شما مناسب است. اگر به دنبال تطبیق و انعطاف پذیری هستید، خرید پنجره دوجداره دو حالته، برای شما بهتر است.

اگر به دنبال گزینه های کلاسیک هستید، بازشو فرانسوی می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. اگر خیلی به عایق حرارتی و صوتی اهمیت نمی دهید و زیبایی و آسانی در باز و بسته کردن پنجره برای شما مهم است و همچنین فضای کمی برای بازشو پنجره دارید، پنجره های کشویی برای شما انتخاب مناسبی خواهند بود.

اگر به دنبال مدلی لوکس و جذاب از پنجره دوجداره در کرج هستید و هزینه ها برای شما اهمیت چندانی ندارد، می توانید پنجره آلومینیومی با بازشو آکاردئونی، خریداری کنید. بازشو آکاردئونی مانند ساز آکاردئون باز و بسته می شوند و یکی از دلایل نام گذاری این مدل از پنجره با این نام هم به دلیل این شباهت است. در این مدل تمام لنگه ها هنگام باز شدن در یک سمت بر روی هم قرار می گیرند.

مدل های دیگری برای خرید پنجره دوجداره، مانند بازشو تک حالته و فولکس واگنی نیز وجود دارند. انتخاب بین این گزینه های به نیاز ها، ترجیحات، بودجه و فضای شما وابسته است. برای یک انتخاب بهینه و کاربردی،‌ پیشنهاد ما مشاوره با یک متخصص است.

دیگر مزایا پنجره آلومینیومی

پروفیل های آلومینیومی با یک پوشش پودری بادوام یا آنودایز (رنگ کردن فلز از طریق الکترولیز) رنگ آمیزی می شوند، چرا که آلومینیوم به راحتی توسط رنگ های معمولی، رنگ نمی شود. پوشش آنادایز به پنجره ظاهری جذاب می دهد و به راحتی دچار تغییر رنگ نشده و از روی پروفیل جدا نمی شود. پنجره آلومینیومی را می توان در هر رنگی و طرحی تهیه کرد.

هنگام خرید پنجره دوجداره در کرج این راهنمایی از طرف ما را در نظر داشته باشید که پوشش آنادایز از پوشش پودری قوی تر و بهتر است. پوشش پودری ممکن است در طی زمان از روی پروفیل کند شود ولی با رنگ آنادایز هیچ وقت این اتفاق نمی افتند.

پنجره های آلومینیومی در برابر زنگ زدگی و در آب و هوای مختلف مقاوم هستند و در اثر حرارت متورم نمی شوند و ترک نمی خورند. با این حال، این پنجره ها ممکن است برای مناطق ساحلی چندان مناسب نباشند، زیرا فلز در صورت تماس با نمک موجود در آب یا هوا به دلیل اکسید شدن ، تمایل به خوردگی و تغییر رنگ دارد و خوب آلومینیوم هم یک نوع فلز است، پس این شرایط برای پنجره آلومینیومی هم صدق می کند. در شرایط مساعد (دور از هوای شرجی و مرطوب یا رنگ شدن پنجره با رنگ محافظ مناسب) طول عمر پنجره های آلومینیومی بیش از 45 سال می تواند باشد.

آلومینیوم یک ماده قوی و سبک وزن است و می تواند به راحتی وزن شیشه های دوجداره را در ابعاد بزرگ تحمل کند بدون اینکه دفرمه شده یا تاب بردارد. همچنین به دلیل وزن سبک، ساخت و نصب آنها در ابعاد بزرگ، بر خلاف سایر متریال های مورد استفاده برای ساخت پنجره، وزن بالایی را به ساختمان اضافه نمی کند.

آلومینیوم 100 درصد قابل بازیافت است و می توان آن را چندین بار بازیافت کرد. یعنی اینکه این پنجره ها در کنار کاهش قبوض انرژی و فراهم کردن محیطی آرام و ماندگاری و عمر طولانی، پس از پایان عمرشان نیز، هنوز هم کارامد هستند. این باعث می شود این مواد سازگار با محیط زیست و از جمله مصالح ساختمانی پایدار باشند.

پنجره آلومینیومی دوجداره در کرج از کجا تهیه کنیم؟

پنجره‌ های دوجداره آلومینیومی گروه صنعتی دراج با آلومینیوم و یراق آلات باکیفیت با استفاده از فناوری پیشرفته ساخته شده‌اند. بررسی‌های کنترل و کیفیت داخلی دقیق ما به ما کمک می‌کند چیزی جز بهترین را ارائه نکنیم. پنجره های آلومینیومی گروه صنعتی دراج پنجره هایی با کارایی بالا، ضد خوردگی و ضد آب هستند که خم نمی شوند، دفرمه نمی شوند، تاب بر نمی دارند و تغییر رنگ نمی دهند و شکل، اندازه، درخشش و درخشندگی خود را برای سال ها با مراقبت آسان حفظ می کنند.

گروه صنعتی دراج مشاوره ها و راهنمایی های کاملی را از نظرسنجی و طراحی تا تحویل و نصب برای تمام درب ها و پنجره های آلومینیومی ارائه می دهد. خدمات پس از فروش رضایت بخش و ضمانت جامع 10 ساله ما را به یکی از مورد اعتمادترین تولید کنندگان درب و پنجره آلومینیومی و پنجره دوجداره در کرج تبدیل کرده است.

در صورت تمایل برای خرید پنجره دوجداره و درب و پنجره آلومینیومی جدید با ما تماس بگیرید. منتظر تماس های شما عزیزان هستیم. امروز با ما با شماره  02632314740 تماس بگیرید تا در مورد طرح پنجره های مورد نظر خود صحبت کنید و نصب را شروع کنید!

گالری تصاویر

لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/2408599
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید