امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

پلی تیتان صنعت برترین تولید کننده پلی اتیلن


1401/07/27
کد خبر : 27733
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 20 نفر

مقدمه

پلی اتیلن ماده ی خام بکار رفته در تولید لوله های پلی اتیلن ،اتصالات پلی اتیلن و ... است و بدین دلیل اصلی ترین پایه در صنایع پلی اتیلن است. لوله های پلی اتیلن ظاهر استوانه ایی با فضای داخلی تهی دارند که سیالات در این فضای تهی جریان داذند و به این ترتیب در انتقال آب و سیار مواد سیال در صنایع ، کشاورزی و ... نقش دارند.

پلی اتیلن چیست؟

پلی اتیلن نوعی ماده پلیمری است که تشکیل شده از واحدهای منفرد اتیلن می باشد. اتیلن ها به شکل زنجیره ای به دنبال یکدیگر آراسته شده اند و باعث تشکیل شدن مولکول بزرگ پلیمری خواهد شد.
نفت خام اصلی ترین مواد اولیه این محصول به شمار می رود. صنایع لاستیک و پلاستیک اصلی ترین بازار مصرف انوع تیلن می باشد. کیفیت در اتیلن ها اهمیت بسیاری دارد و تاثیر بسیاری بر روی ساخت لوازم صنعتی می گذارد.
پلی اتیلن با رسیدن به نقطه انجماد به حالت جامد و با رسیدن به نقطه جوش به حالت مایع در می آید. اتیلن ها دارای سه ویژگی برجسته توزیع وزن مولکولی، نمایه مذاب و چگالی می باشند. بنابراین تمامی اتیلن ها بر اسسا این فاکتورها سنجیده خواهد شد.


 تولید کننده پلی اتیلن

انواع پلی اتیلن

پلی اتیلن ها انواع مختلفی دارد که به شرح زیر می باشد:

پلی اتیلن سنگین

اتیلن های سنگین بدون شاخه و یا دارای شاخه های جانبی کم می باشد. این نوع اتیلن جامدی مات و سفید رنگ است و بسیار بلوری می باشد.
همچنین این نوع اتیلن ها به علت بلوزینگی بالا در میان انواع اتیلن ها پایین ترین مقدار نفوذپذیری و بیشترین مقدار سفتی را دارد.
بر این اساس شما می توانید از این محصول در تولید انواع ظروف مواد غذایی استفاده کنید.
مقاومت بالای این اتیلن ها در برابر خوردگی، سفتی زیاد و نفوذپذیری کم باعث کاربردی شدن این اتیلن برای تولید انواع لوله های انتقال گاز، آب و فاضلاب شده است.
اتیلن های سنگین دارای استحکام کششی مطلوبی است و از این رو برای تهیه فیلم هایی که به صورت کوتاه مدت زیر بار واقع می شوند، مورد استفاده قرار می گیرد.

پلی اتیلن سبک

پلیمر شدن اتیلن های سبک به شیوه رادیکال آزاد در فشار بالا صورت می گیرد. این اتیلن زمان پلیمر شدن کوتاه مدتی دارد و ۱۵ الی ۲۰ دقیقه طول می کشد که به نوع راکتور به کار رفته بستگی دارد.
شیوه رایج جهت تولید آن باعث به وجود آمدن شاخه می شود و زنجیرهای با شاخه های کوتاه و بلند را تولید می نماید.
اتیلن های سبک به علت داشتن ساختار شاخه ای، گرانروی کمتر، استحکام مذاب زیاد و فرایند پذیری خوبی دارد. که این مشخصه جهت تولید فیلم دمشی ایده آل ساخته شده است.

پلی اتیلن سبک خطی

پلی اتیلن سبک خطی در صنعت پلی اتیلن تحول بزرگی را ایجاد کرد. این نوع اتیلن در واقع از نظر خاصیت و ویژگی با سایر اتیلن ها در حال رقابت است.
چرقرمگی این نوع اتیلن استحکام ضربه ای بسیار بالایی به این ماده بخشیده است. اتیلن سبک خطی خاصیت ضربه پذیری و شکل دهی مناسبی به این محصول می بخشد.

پلی اتیلن با وزن مولکولی بالا

پلی اتیلن با وزن مولکولی بالا وزن مولکولی ۴ الی ۶ میلیونی دارد. به طور عمده این پلیمرها با کاتلیزورهای متالوسن ساخته می شود.
به دلیل داشتن مولکول های بلند در هم خورده به دلیل برش به قدری جریان پیدا نمی کند و آن ها را نمی توان با شیوه های متداول جهت پلی اتیلن فراورش نمود.
این نوع پلیمر دارای ضریب اصطکاکی کم، مقاومت شیمیایی بالا، مقاومت ضربه ای ایده آل و مقامت سایشی عالی می باشد.


 تولید کننده پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن چیست؟

لوله پلی اتیلن چیست؟ چه کاربردی دارد؟ بسیاری از افرادی که در حوزه آبرسانی و گاز رسانی فعالیت دارند با این لوله ها آشنایی دارند. در واقع لوله های پلی اتیلن لوله ای از جنس پلی اتیلن است که از مزایای بسیاری برخوردار بوده و کارکرد بسیاری دارد.
کیفیت بالا و سهولت در نصب از جمله مهم ترین مزایایی است که می توان برای لوله های از جنس پلی اتیلن در نظر گرفت. این لوله در بسیاری از پروژه ها کاربردی بوده و اکثر اتصالات با استفاده از این لوله انجام می پذیرد.
مقاومت حرارتی و فشاری بسیار بالای لوله های پلی اتیلن خمش راحتی به این محصول بخشیده و نصب آن را بسیار ساده و آسان کرده است. این لوله ها در محیط های بازی و اسیدی قابل نصب بوده و هیچ آسیبی نخواهد دید.
مواد پلی اتیلن به کار رفته در لوله های پلی اتیلن با سایر محصولات پلی اتیلینی متفاوت است. لوله های پلی اتیلن در گریدهای مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود که هر کدام کاربردهای خاصی دارد.
 لوله های پلی اتیلن به محض تولید و ورود به بازار به سرعت به محبوبیت رسیدند و در لیست پرفروش ترین محصولات پلی اتیلنی قرار گرفتند.
این لوله ها به اختصار با علامت PE شناخته می شود این لوله ها خاصیت ترموپلاستیکی داشته و در گروه گرمانرم ها قرار دارد. این لوله ها به روش اکستروژن تولید می شود و نیاز به طی مراحل متعددی دارد.
برای این که کیفیت لوله ها حفظ شود و مقاومت آن افزایش یابد نیاز به دستگاه های مدرن و پیشرفته می باشد.

قیمت لوله پلی اتیلن

لوله های پلی اتیلن دارای ویژگی های خاصی است که قیمت این لوله ها را تحت تاثیر قرار می دهد.
کیفیت در ساخت این لوله ها بسیار بالا می باشد و لوله های باکیفیت تر و مقاوم تر قیمت بیشتری نیز خواهند داشت.
بنابراین دقت کنید که در هنگام خرید لوله ها اصل و فابریکی باشند زیرا لوله های تقلبی از کیفیت پایینی برخوردار بوده و به سرعت فرسوده می شوند و هزینه های شما را چندین برابر می کنند.
به طور کلی می توان عنوان کرد که فاکتورهایی از جمله کیفیت لوله ها، جنس آن، ساختار، ابعاد، ضخامت و … بر روی قیمت لوله های پلی اتیلن تاثیر می گذارد.
قیمت پلی اتیلن به صورت روزانه در حال تغییر بوده و نوسانات قیمت ارز این قیمت ها را تحت تاثیر قرار می دهد.
شرکت پلی تیتان صنعت مواد اولیه خود را به صورت عمده خریداری می کند و از این رو لوله های تولید شده در این کارخانه قیمت بسیار مناسبی دارد.
لوله های پلی اتیلن پلی تیتان صنعت در چارجوب استانداردهای جهانی تولید می شود و از این رو کیفیت آن کاملا تایید شده می باشد.
قیمت لوله های این شرکت نسبت به سایر شرکت ها بسیار مناسب بوده و شما می توانید قیمت این شرکت را با سایر شرکت ها و نمایندگی های فروش مقایسه کنید.


 تولید کننده پلی اتیلن

قیمت لوله داربست

قیمت لوله داربست یکی از مهم ترین فاکتور در خرید لوله به شمار می رود. پیش از این که در مورد قیمت این لوله ها صحبت کنیم باید توضیحاتی را در خصوص لوله های داربست به شما ارائه دهیم. لوله های داربست به طور معمول برای نصب داربست مورد استفاده قرار می گیرد و از جنس استیل می باشد.
از آن جا که این لوله ها به صورت موقتی به کار می روند با قرار گیری در معرض رطوبت امکان زنگ زدگی وجود دارد.
لوله های داربست معمولا در دو نوع سبک و سنگین تولید می شوند که انتخاب نوع آن به مصرف شما بستگی دارد. این لوله ها برای انتقال سیالات طراحی نشده است و تنها به عنوان داربست به کار برده می شود.
قطر و ابعاد این لوله ها متفاوت بوده و شما می توانید از این لوله ها استفاده درستی داشته باشید. قیمت این لوله های داربست تحت تاثیر فاکتورهای متعددی قرار دارد به همین دلیل نمی توان قیمت ثابتی را برای آن در نظر گرفت.
معمولا لوله های داربست به صورت کیلویی به فروش می رسد به همین دلیل شما برای برآورد دقیق قیمت این لوله ها باید با فرمول محاسبه آن و نرخ روز آهن آشنا باشید.
 ارتفاع  این لوله ها بین ۳ تا ۶ متر است و ضخامت آن نیز به ۵ میلیمتر می رسد. بنابراین هر چه ضخامت و ارتفاع لوله ها بیشتر باشد، شما باید هزینه بالاتری را برای خرید این لوله ها پرداخت کنید.
داربست ها یکی از سازه هایی است که در اجرای پروژه های ساختمانی کاربرد بسیاری دارد. این لوله ها در ارتفاعات قرار می گیرد و از این رو باید از استحکام و کیفیت آن اطمینان حاصل نمایید.
قیمت لوله های داربست تحت تاثیر نوسانات قیمت ارز می باشد به همین دلیل باید به صورت روزانه قیمت این لوله ها را از صنعت پلی تیتان استعلام کنید.
افزایش روز افزون بکارگیری لوله پلی اتیلن در صنایع به سبب آسان تر کردن عبور سیالات و … باعث بالا رفتن اهمیت آن در بازار گشته و متقاضیان بسیاری بدنبال خرید لوله هستند در این شرایط تفاوت در جنس ،مقاومت و سایر ویژگی های مورد نظر مصرف کنندگان سبب ایجاد تفاوت قیمت لوله شده که از مهم ترین فاکتورهای انتخاب شدن این محصول می باشد .
شرکت پلی تیتان صنعت با داشتن سابقه طولانی در حرفه خود و عرضه با کیفیت ترین محصولات پلی اتیلن در بین رقبیان همواره سعی در برطرف کردن نیاز مصرف کنندگان لوله پلی اتیلن داشته است .
لذا در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره تلفن -  ۰۲۱۳۳۹۵۹۷۱۰  – با همکاران ما تماس حاصل فرمایید


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27733
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید