امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

پلی اتیلن، نسل جدید لوله های آب


1401/07/27
کد خبر : 27279
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 22 نفر

پلی اتیلن  pe 80

لوله پلی اتیلن pe 80 یکی از انواع لوله‌های پلی اتیلن است که کاربردهای زیادی دارد. این نوع از پلی اتیلن یک پلی اتیلن سنگین و بی رنگ است و ساختار ساده ای متشکل از پلیمرهای کربنی و هیدروژنی دارد. پلی اتیلن‌های سنگین به طور کلی ساختار فشرده‌تر و منسجم‌تری داشته و استحکام کششی بیشتری دارند. لوله‌های پلی اتیلن به دلیل دارا بودن ویژگی‌های خاص و استانداردهای بین المللی، مورد استفاده بسیاری از صنایع قرار می‌گیرند. پلی اتیلن pe 80 در حال حاضر به دلیل تولید انبوه لوله‌های pe 100 نسبت به گذشته کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد؛ با این حال هنوز هم در بسیاری از صنایع کاربرد دارد.
پلی اتیلن pe 80 طی یک پروسه به نام اکستروژن تولید می‌شود. در این فرآیند مواد خام وارد قالب شده و تحت فشار قرار می‌گیرند و پس از رسیدن به ضخامت و قطر مطلوب از دستگاه تولیدکننده، خارج می‌گردند.

مشخصات پلی اتیلن pe 80

لوله پلی اتیلن pe 80 به طور کلی دارای ویژگی های خاصی است که این ویژگی‌ها به مواد اولیه مورد استفاده در لوله‌های پلی اتیلنی باز می‌گردند. برخی از این مشخصات به شرح زیر هستند:
مقاوم بودن در برابر خوردگی و مواد شیمیایی که در سطح داخلی یا خارجی لوله باعث خوردگی می‌شوند.
امکان جوشکاری لوله‌ها
شکل پذیری و قابلیت انعطاف زیاد
سازگار بودن با محیط زیست و قابلیت استفاده مجدد یا ریکاوری
قیمت پایین در مقایسه با دیگر انواع لوله

کاربرد پلی اتیلن pe 80

لوله پلی اتیلن pe 80 در حال حاضر به شکل دو جداره و در سایزهای کوچک‌تر تولید و عرضه می‌شود. عمده مصارف این لوله‌ها برای آبیاری زمین‌های کشاورزي و باغ ها و همچنین انتقال فاضلاب است. به دلیل امکان جوش لب به لب و جوش الکتوفیوژن در این لوله‌ها، میزان بهره وری آنها برای انتقال سیالات افزایش می‌یابد که در حالت کلی جوش الکتروفیوژن به جوش لب به لب ارجحیت دارد.
از دیگر کاربردهای پلی اتیلن pe 80 می‌توان از انتقال آب شهری و روستایی، آبیاری‌های تحت فشار، آبیاری بارانی،‌ آبیاری قطره ای، و رول لاین نام برد. در زمین‌های کشاورزی مسطح یا با شیب کم، استفاده از این لوله‌ها می‌تواند بسیار مفید باشد؛ چرا که در برابر امواج ماوراء بنفش خورشید مقاومت بسیار خوبی داشته و با شرایط اقلیمی ایران سازگار هستند.
علاوه بر این موارد عمر مفید لوله پلی اتیلن pe 80 نیز بسیار مناسب بوده و در صورتی که شرایط دمایی کمتر از 30 درجه باشد، تا پنجاه سال نیز دوام خواهد داشت. در غیر این صورت عمر متوسط این لوله‌ها در حدود سی سال است که کارایی مطلوب آن را ثابت می‌کند. در ساخت کانال‌های شبکه‌های تهویه هوا و در سیستم‌های پرورش ماهی نیز از پلی اتیلن pe 80 استفاده می‌شود. این لوله‌ها سطح داخلی صاف و صیقلی دارند و به همین دلیل برا انتقال پساب‌های شیمیایی یکی از بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شوند.


لوله پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن pe 100   

لوله‌های پلی‌اتیلن در زمره پرکاربردترین لوله‌ها در تمامی صنایع هستند. این نوع لوله‌های دارای انواع و اقسام مختلفی هستند که سفارش‌دهندگان با توجه به نیاز خود، نوع مشخصی از آن را سفارش می دهند. لوله پلی اتیلن pe100 جزو جدیدترین انواع لوله‌های پل اتیلن است که برخوردار از دانسیته بالا و وزن سبک تری، در مقایسه با انواع دیگر لوله‌ها در بازار است. این مدل از لوله‌های پلی‌اتیلن علاوه بر دانسیته بالا از مقاومت و استحکام بالاتری نیز برخوردار است.
چنانچه قصد دارید برای انواع سیالات لوله‌کشی کنید، یا لوله‌ای برای انتقال گاز انتخاب کرده و یا کابل های برق و مخابراتی را عایق‌بندی کنید، توصیه می‌کنیم که از لوله های پلی اتیلن pe100 استفاده کنید.این نوع لوله‌ها همان طور که گفته شد در زمره جدیدترین و باکیفیت‌ترین نوع لوله‌هایی هستند که از مواد پلی‌اتیلن ساخته‌شده‌اند،این نوع لوله‌ها دارای مشخصات فیزیکی مثل: دانسیته بالا، وزن سبک تر، مقاومت و استحکام بالا، ضخامت و قطر کمتر، هستند.
به دلیل این خصوصیات است که از لوله100 PE برای مصارف مختلف در صنایع استفاده می شود. علاوه بر این لوله‌های PE100 در برابر اشعه ماورا بنفش که از خورشید ساطع می‌شود مقاومت بالایی دارد و می¬توان گفت که این اشعه بر روی این مدل لوله تأثیری ندارد. در نهایت بایستی گفت که لوله‌های100 PE به نسبت انواع دیگر لوله‌ها از قیمت بسیار پایین تری برخوردار بوده و خرید آن ها مقرون به صرفه‌تر است.

فروش اینترنتی اتصالات پلی‌اتیلن

 
برای خرید لوله و اتصالات پلی‌اتیلن ابتدا باید وارد وب‌سایت فروشگاه‌های اینترنتی شده و انواع لوله و اتصالاتی را که به روش اینترنتی به فروش می رسانند را بررسی کنید. یکی از یک وب‌سایت های معتبر و باتجربه در زمینه فروش لوله و اتصالات پلی‌اتیلن، فروشگاه «وزین پلاست» است که از روش فروش لوله پلی اتیلن اینترنتی تعداد بسیاری از محصولات خود را در معرض فروش گذاشته است.این محصولات از باکیفیت‌ترین و ارزان‌ترین قیمت بازار در دسترس خریداران قرارگرفته‌اند که می توانید از طریق شماره درج‌شده در وب‌سایت محصول خود را سفارش داده و آن را خریداری کنید. انواع اتصالاتی که می توانید از طریق فروش لوله پلی اتیلن اینترنتی، خریداری کنید عبارت‌اند از:

انواع اتصالات پلی‌اتیلنی


•    کوپلر الکتروفیوژن
•    تبدیل الکتروفیوژن
•    کمربند انشعاب گیر الکتروفیوژن
•    کمربند سه راهی الکتروفیوژن
•    کمربند ترمیمی الکتروفیوژن
•    سه راه الکتروفیوژن
•    کمربند ترمیمی
•    سه راه تبدیل الکتروفیوژن
•    درپوش الکتروفیوژن
•    زانویی 45 ، 50 و 90 الکتروفیوژن

فروش اینترنتی اتصالات و لوله پلی‌اتیلن با ارزان‌ترین و منصفانه‌ترین قیمت و برخورداری از بالاترین استانداردهای کیفی را می‌توانید در وب‌سایت گروه وزین پلاست پیدا کنید.

لوله پلی اتیلن

درباره وزین پلاست    

وب سایت شرکت وزین پلاست به عنوان یکی از تخصصی‌ترین سایت های حوزه تولیدات پلیمری ، لوله و اتصالات پلی‌اتیلن و… شناخته می شود که در خود اطلاعات بسیاری در زمینه تولیدات تخصصی شرکت و همین طور مباحث تخصص تری در رابطه با طیف و گستره تولیدات پلیمری دارد. این سایت بر اساس تولیدات خود شرکت، به ارائه مقالات بسیاری در رابطه با محصولات پلیمری چون لوله‌های پلی‌اتیلن می‌پردازد و خواننده را با انواع و اقسام لوله‌های پلی‌اتیلن آشنا می کند. چنانچه قصد خرید لوله‌های پلی‌اتیلنی در تناژ بالا و یا حتی در تعداد محدود دارید، توصیه می شود که ابتدا با مراجعه به سایت این شرکت به آدرس  www.vazin-plast.com و مطالعه دقیق مطالب مربوط به لوله‌های پلیمری آگاهی و دانش خود را نسبت به لوله‌های پلی‌اتیلنی بالابرده و پس از آن به انتخاب محصولی دست بزنید که از استانداردهای کیفی بالایی برخوردار باشد. وزین پلاست در فروش لوله پلی اتیلن عملکرد بسیار خوبی را دارد.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27279
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید