امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

پلی اتیلن ترفتالات


1401/07/27
کد خبر : 27066
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 7 نفر

با توجه به مقاومت بسیار زیاد این بطری ها در مقابل شکستگی، وزن کم، دما و نفوذ گازها و قیمت مناسب در مقایسه با سایر مواد بسته بندی از جمله فلز و شیشه، از این رزین برای تولید بطری های پلاستیکی استفاده می شود. یکی از مهم ترین مزایای پلی اتیلن ترفتالات باز شدن راحت درب بطری ها و بسته شدن مجدد آن می باشد. همچنین این محصول وزن پایین و قیمت ارزانی دارد. این اتیلن که به اختصار به آن PET می گویند، ذاتا دارای خاصیت پلاستیک های زیست تخریب می باشد. برای این که بطری های آب سمی نبوده و به سلامتی آسیبی نراسند بهتر است که برای خرید این محصول به نمایندگی های مجاز مراجعه کنید.

پلی اتیلن سنگین

اتیلن های سنگین بدون شاخه و یا دارای شاخه های جانبی کم می باشد. این نوع اتیلن جامدی مات و سفید رنگ است و بسیار بلوری می باشد. همچنین این نوع اتیلن ها به علت بلوزینگی بالا در میان انواع اتیلن ها پایین ترین مقدار نفوذپذیری و بیشترین مقدار سفتی را دارد. بر این اساس شما می توانید از این محصول در تولید انواع ظروف مواد غذایی استفاده کنید. مقاومت بالای این اتیلن ها در برابر خوردگی، سفتی زیاد و نفوذپذیری کم باعث کاربردی شدن این اتیلن برای تولید انواع لوله های انتقال گاز، آب و فاضلاب شده است. اتیلن های سنگین دارای استحکام کششی مطلوبی است و از این رو برای تهیه فیلم هایی که به صورت کوتاه مدت زیر بار واقع می شوند، مورد استفاده قرار می گیرد.


 
پلی اتیلن ترفتالات

کارخانه تولید پلی اتیلن

کارخانه های بسیار متعددی در ایران وجود دارد که بهترین و باکیفیت ترین اتیلن را تولید می کند. کارخانه پلی تیتان صنعت یکی از بزرگ ترین یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان انواع اتیلن در ایران است که محصولات خود را به سراسر کشور ارسال می کنند. این کارخانه از عالی ترین و مرغوب ترین مواد اولیه درجه یک بهره می برد و تولید آن زیر نظر برترین مهندسین صورت می گیرد. مهندسین پلی تیتان صنعت پس از تولید انواع اتیلن ها محصولات تولید شده را وارد مرحله تست کرده و توسط افراد حرفه ای و باتجربه تحت آزمایش قرار می گیرد

واحد تولید پلی اتیلن

واحد تولید اتیلن های سنگین پلی تیتان صنعت یکی از بزرگ ترین و مدرن ترین مرکز تولید انواع پلی اتیلن است که برای تولید این محصول از بهترین و مدرن ترین روش استفاده می کند. کیفیت در ساخت این اتیلن ها بسیار بالا بوده و ساختاری کاملا استاندارد و اصولی دارد. این شرکت از استانداردهای خاصی پیروی می کند. محصولاتی که به این روش به تولید رسیده است کاملا ایمن بوده و دارای گارانتی می باشد

قیمت پلی اتیلن

یکی از مهم ترین مواردی که بر روی خرید اتصالات لوله پلی اتیلن تاثیر می گذارد قیمت این محصول می باشد. فاکتورهای متعددی بر روی قیمت این اتصالات تاثیرگذار است. بنابراین شما باید به مهم ترین نکته ای که در هنگام خرید این اتصالات توجه کنید، کیفیت می باشد. با ورود به بازار برندهای مختلفی را مشاهده خواهید کرد که هر کدام قیمت های مختلفی دارد. پلی تیتان صنعت یکی از نمایندگی های پخش و فروش انواع اتصالات لوله پلی اتیلن در ایران است که محصولات خود را در عین کیفیت با قیمت مناسب تری به فروش می رساند.


 پلی اتیلن ترفتالات

خرید عمده لوله پلی اتیلن

لوله های پلی اتیلن در برندهای مختلفی تولید می شود بنابراین در هنگام خرید لوله پلی اتیلن باید به اعتبار برند آن توجه داشته باشید. لوله پلی اتیلن باید به صورت استاندارد تولید شود و دارای نشان استاندارد باشد. بر روی تمامی لوله های پلی اتیلن نام شرکت تولید کننده، شماره خط تولید، تاریخ تولید، مواد اولیه به کار رفته در آن و … درج شده است. بنابراین باید ابتدا تمامی اطلاعات لوله ها را مطالعه کرده و جوانب مختلف را نیز مورد بررسی قرار دهید. شرکت پلی تیتان ضنعت یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان انواع لوله پلی اتیلن در ایران است که محصولات خود را به صورت مستقیم از درب کارخانه به فروش می رساند. این لوله ها بر اساس استانداردهای جهانی تولید می شود و کیفیت فوق العاده بالایی دارد.

خرید انواع لوله پلی اتیلن

در هنگام خرید انواع لوله پلی اتیلن باید به خصوصیات آن توجه داشته باشید. در زیر به برخی از ویژگی های این محصول اشاره می کنیم: سطح داخلی لوله ها باید کاملا صاف و صیقل بوده و هیچ گونه تورفتگی و یا خوردگی در آن وجود نداشته باشد. سطح بیرونی لوله پلی اتیلن نیز باید صاف و یکدست باشد. بر روی این لوله ها باید شناسنامه تولید وجود داشته باشد تا خریداران بتوانند از اطلاعات محصول مطلع شوند. حتما در هنگام خرید لوله پلی اتیلن به نشان استاندارد موجود بر روی این لوله ها توجه کنید. همچنین پس از این که تمامی ویژگی های لوله پلی اتیلن را مورد بررسی قرار دادید به برند درج شده بر روی آن نیز توجه کنید. در حال حاضر شرکت های متعددی در زمینه تولید انواع لوله پلی اتیلن فعالیت می کنند که کیفیت تولید و مواد اولیه به کار رفته در تولید آن ها متفاوت می باشد. شرکت پلی تیتان صنعت یکی از بزرگ ترین نمایندگی فروش انواع لوله پلی اتیلن در ایران است که کیفیت آن در سطح جهانی قرار دارد. این شرکت از عالی ترین مواد اولیه برای تولید لوله های خود استفاده می کند و شما تمامی اطلاعات محصولات از جمله نشان استاندارد را می توانید بر روی آن مشاهده کنید.

مجموعه پلی تیتان صنعت با سـالها تجربه در زمینه تولید لوله پلی اتیلن و ارائه انواع لوله پلی اتیلن بر آن شـده اسـت تا وب سـایتی با محتویات کامل در زمینه تولید لوله پلی اتیلن و کاربردهای لوله پلی اتیلن به شما کاربران گرامی ارائه نماید. کاربران و مشتریان گرامی جهت خرید می توانند با مشـاورین و کارشناسان ما تماس حاصل نمایند تا اطلاعات بسـیار دقیق در خصـوص پلی اتیلن و تولید لوله پلی اتیلن کسب نمایند .

اهداف پلی تیتان صنعت :

افزایش رضایتمندی مشتریان
تولید محصولات با توجه به سازگاری با محیط زیست
افزایش کیفیت محصولات
تولید محصولات بر حسب نیاز مشتریان در اسرع وقت
بهره گیری از به روزترین تکنولوژی

تماس با ما
تلفن: ۶۶۲۵۹۵۴۰۲-۰۲۱
تلفن: ۰۹۱۹۶۵۶۵۶۰۵
تلفن: ۰۹۱۲۶۳۶۳۵۱۳


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27066
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید