امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

پلی اتلین چیست؟


1401/07/27
کد خبر : 27067
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 15 نفر

پلی اتلین برای اولین بار به صورت اتفاقی به وسیله شیمیدان آلمانی تولید شد. این محصول یکی از انواع گرمانرم ها است که به وسیله پلیمریزاسیون گاز اتیلن ایجاد می شود. این ماده می توان به وسیله کاتالیست و روش پلیمریزاسیون خواص مختلفی از جمله شاخص جریان مذاب، چگالی، درجه شاخه ای و شبکه ای شدن، بلورینگی و وزن مولکولی را کنترل کرد. پلیمرهای با وزن مولکولی پایین به عنوان روان کننده مورد استفاده قرار می گیرند. این پلیمرها واکس هایی مخلوط پذیر با پارافین هستند و در صنایع پلاستیک سازی بالاترین کاربرد را دارند. پلی اتلین ساختاری بسیار ساده دارند به گونه ای که از تمامی پلیمرهای تجاری ساده تر می باشند.

انواع پلی اتلین

پلی اتلین ها بر اساس میزان چگالی و ماربرد این محصول در سه گروه سبک و سنگین و خطی با دانسیته پایین قرار می گیرد. در زیر در خصوص این سه محصول توضیحاتی را خدمت شما ارائه خواهیم داد:

پلی اتلین سنگین

پلی اتلین سنگین یکی از انواع پلی اتیلن است که دارای زنجیر پلیمری بدون شاخه می باشد. نوع کاتالیزور و شرایط واکنش به کار رفته در تولید پلس اتیلن های سنگین بسیار تاثیرگذار است. از این محصول برای تولید لوله پلی اتلین جهت کاربردهای تحت فشار استفاده می کنند.

پلی اتلین سبک

از دیگر این گروه از محصول موجود در بازار می توان به پلی اتلین سبک اشاره کرد. این محصول زنجیری شاخه دار هستند به همین دلیل زنجیرها به خوبی نمی توانند با یکدیگر پیوند ایجاد کنند. پلی اتلین های سبک به طور معمول با روش پلیمریزاسیون رادیکالی به تولید می رسد.

پلی اتلین خطی با دانسیته پایین

پلی اتلین خطی با دانسیته پایین دارای تعدادی شاخه های کوتاه می باشد که در تولید اتصالات لوله کشی و لوله های پلاستیکی مورد استفاده قرار می گیرد. بسیاری از مصرف کننده از این محصولات برای مصارف گاز رسانی استفاده می کنند.


 پلی اتلین

قیمت اتصالات لوله پلی اتیلن


اتصالات لوله پلی اتیلن یکی از سازه های صنعتی است که قیمت های متنوعی دارد. سایز و فشار لوله بر روی قیمت اتصالات لوله پلی اتیلن تاثیر مستقیمی دارد و هر چه ابعاد این لوله بیشتر بوده و دارای فشار تحملی بالاتری باشد، هزینه آن نیز افزایش می یابد. اتصالات لوله پلی اتیلن انواع مختلفی دارد که اتصالات پیچی یکی از مهم ترین و پرکاربردترین آن ها می باشد. با توجه به این که برای تولید اتصالات لوله پلی اتیلن از مواد اولیه مختلفی استفاده می شود، باید به صورت روزانه قیمت آن را استعلام کرد. پلی تیتان صنعت یکی از تولید کنندگان معتبر انواع اتصالات لوله پلی اتیلن که باکیفیت ترین و ارزان ترین اتصالات را به تولید می رساند. جهت استعلام قیمت اتصالات لوله پلی اتیلن از طریق راه های ارتباطی درج شده در سایت با این تولید کننده تماس بگیرید.
اتصالات لوله پلی اتیلن به دلیل دوام و استحکام بسیار بالا و کارکرد طولانی مدت قابل استفاده در صنایع گاز، آب و کشاورزی می باشد. این اتصالات در اتصالات لوله کشی، تاسیسات هوایی، دریایی، سطحی، آب و فاضلاب شهری و کانال های برق و مخابرات مورد استفاده قرار می گیرد. اتصالات لوله پلی اتیلن جوشی یکی از بهترین اتصالات محسوب می شود.

اتصالات لوله پلی اتیلن آبیاری

اتصالات لوله پلی اتیلن یکی از مهم ترین لوازم برای آبرسانی و آبیاری می باشد. برای راه اندازی یک سیستم آبرسانی حرفه ای نیاز به اتصالات لوله پلی اتیلن است. این اتصالات در ابعاد و انواع مختلفی جهت مصارف مختلفی تولید می شوند. جنس اتصالات لوله پلی اتیلن باید ضدآب باشد تا بتواند در برابر نم و رطوبت از خود مقاومت نشان دهد. برای نصب اتصالات لوله پلی اتیلن در همان ابتدا باید هزینه بالایی را پرداخت کنید ولی با یک پرداخت شما تا مدت های طولانی می توانید از این اتصالات بهره برده و در هزینه های خود صرفه جویی نمایید. شما با استفاده از اتصالات لوله پلی اتیلن آبیاری می توانید درختانی سرسبز و شاداب و پرمیوه داشته باشید. با بهره گیری از اتصالات لوله پلی اتیلن می توانید تا حد بسیار زیادی در مصرف آب صرفه جویی کنید. در زیر به برخی از مزایای اتصالات لوله پلی اتیلن اشاره می کنیم:
روش اتصال بسیار آسان و ساده
مقاوم در مقابل کود و مواد شیمیایی
مقاوم در مقابل اشعه های ماوراء بنفش
عمری طولانی و ماندگار
باز و بسته شدن آسان
مقاوم در مقابل رطوبت و پوسیدگی
اجزای اتصالات لوله پلی اتیلن آبیاری اهمیت بسیاری دارد. برای نصب این اتصالات ابتدا باید به محل نصب توجه کنید. فاکتورهایی همچون فاصله درختان، طول لوله ها و قسمت های مختلف زمین های کشاورزی بر روی محل نصب تاثیر می گذارد. برای این که مقاومت اتصالات لوله پلی اتیلن افزایش یابد باید ابتدا لوله ها را به خوبی تمیز کنید.


 پلی اتلین

خرید اتصالات پلی اتیلن

همان طور که در بالا اشاره کردیم، اتصالات پلی اتیلن یکی از پرکاربردترین اتصالات در صنایع و آبیاری می باشد. به همین دلیل در هنگام خرید این اتصالات باید به ایمنی و کیفیت آن توجه کنید. اتصالات پلی اتیلن باید در برابر ضربه و مواد شیمیایی بسیار مقاوم باشد به همین منظور در هنگام خرید این محصول باید تست کیفیت بر روی آن صورت گیرد. پلی تیتان صنعت این افتخار را دارد که باکیفیت ترین و مقاوم ترین اتصالات پلی اتیلن را به مشتریان خود ارائه دهد
جابجایی آسان اتصالات پلی اتیلن
یکی از ویژگی های مهمی که باعث فروش بالای اتصالات در بازار شده است، جابجایی آسان این محصول می باشد. اتصالات پلی اتیلن در مقایسه با موارد مشابه وزن بسیار سبکی دارد و از این رو نصب آن بسیار آسان و راحت است.همچنین بسیار منعطف است به همین دلیل می توان آن را راحت خم کرد و در همه مکان ها نصب نمود.


مجموعه پلی تیتان صنعت با سـالها تجربه در زمینه تولید لوله پلی اتیلن و ارائه انواع لوله پلی اتیلن بر آن شـده اسـت تا وب سـایتی با محتویات کامل در زمینه تولید لوله پلی اتیلن و کاربردهای لوله پلی اتیلن به شما کاربران گرامی ارائه نماید. کاربران و مشتریان گرامی جهت خرید می توانند با مشـاورین و کارشناسان ما تماس حاصل نمایند تا اطلاعات بسـیار دقیق در خصـوص پلی اتیلن و تولید لوله پلی اتیلن کسب نمایند .

اهداف پلی تیتان صنعت :

افزایش رضایتمندی مشتریان
تولید محصولات با توجه به سازگاری با محیط زیست
افزایش کیفیت محصولات
تولید محصولات بر حسب نیاز مشتریان در اسرع وقت
بهره گیری از به روزترین تکنولوژی

تماس با ما
تلفن: ۶۶۲۵۹۵۴۰۲-۰۲۱
تلفن: ۰۹۱۹۶۵۶۵۶۰۵
تلفن: ۰۹۱۲۶۳۶۳۵۱۳


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27067
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید