امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

پارکت با بهترین کیفیت : دکورآفیس


1401/07/27
کد خبر : 26016
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 26 نفر

پارکت با بهترین کیفیت یکی از پرمخاطب ترین مصنوعات چوبی است، که سالهاست به عنوان یک المان تزئینی برای محافظت از کف ساختمان بکار برده می شود، در گذشته از این کفپوش طبیعی تنها در ساختمان های لوکس و ویلاها استفاده می شد، اما اکنون با توجه به ظرفیت بسیار بالای تولید، افزایش سطح کیفی و تنوع در طرح و رنگ استفاده از انواع پارکت چوبی در تمامی ساختمان های مسکونی و تجاری بسیار متداول تر شده است، و به راحتی می توان آن را با دیگر اجزاء دکوراتیو ساختمان هماهنگ نمود. انواع پارکت با بهترین کیفیت  از نظر از نظر بافت، رنگ، ضخامت و دوام در  دسته بندی های مختلف قرار می گیرند، این محصولات در کارخانه های بزرگ پارکت سازی، به مدت طولانی مورد پرداخت کاری قرار می گیرند، بطوریکه مقاومت فیزیکی آن ها در برابر خط و خش و همین طور ریزش مایعات افزایش پیدا می کند.

پارکت از قدیمی ترین نوع کفپوش های ساختمانی است که در تولید آن از چوب درختان مختلفی نظیر افرا، بلوط، راش، گردو، گیلاس، زبان گنجشک و غیره استفاده می شود که هر کدام از آن ها از نظر سختی، دوام، تعداد بافت و گره تفاوت های بسیاری با یکدیگر دارند و این معیار را می توان در شمار اصلی ترین دلایل تفکیک انواع پارکت با بهترین کیفیت  از یکدیگر قرار داد. این کفپوش های چوبی در طرح های منظم، زاویه دار و اشکال هندسی عرضه می شوند و با استفاده از آنها می توان یک طراحی منحصر به فرد و ایده آل را  متناسب با نوع فضای ساختمان به نمایش گذاشت. بنابراین با توجه به تعاریف فوق کمیت هایی از قبیل جنس چوب، ضخامت، درصد سختی، نوع پرداخت کاری، برند سازنده و تعداد بافت و گره های چوب از مهمترین موارد تعیین قیمت پارکت چوبی باکیفیت هستند، متقاضیان خرید پارکت ارزان و باکیفیت با مراجعه به نمایندگی معتبر دکورآفیس می توانند این محصولات را به صورت مستقیم و بی واسطه با مناسب ترین قیمت خریداری نمایند و از بابت کیفیت و اصالت کالا آسوده خاطر باشند.

پارکت و لمینیت

انواع پارکت چوبی باکیفیت

پارکت ها با توجه به تکنولوژی تولید و متریال مصرفی در دو گروه پارکت طبیعی و پارکت مصنوعی یا لمینت قرار می گیرند، که در ظاهر شباهت های بسیار زیادی به یکدیگر دارند، و به سادگی نمی توان آن ها را تشخیص داد، اما از نظر کیفیت، دوام، هزینه های تعمییر و نگهداری، قیمت و روش نصب تفاوت های بسیار زیادی با یکدیگر دارند. با توجه به اینکه چوب تنها عنصر سازنده انواع پارکت طبیعی است، بنابراین این کفپوش های چوبی نیز با قرار گرفتن در مجاورت، رطوبت، بخار، ریزش مایعات و نفوذ حشرات و جوندگان بسیار آسیب پذیر است و باید از آن ها به خوبی محافظت شود، و در صورت خراش و یا پوسته پوسته شدن به سرعت نسبت به ترمیم و یا ساب زدن پارکت ها اقدام نمود و سپس با استفاده از روغن های جلا دهنده سطح آن را به شرایط اولیه خود بازگرداند، در صورتی انواع پارکت مصنوعی را در صورت خرابی تنها می توان تعویض نمود. پارکت لمینت در مقابل انواع پارکت چوبی قرار دارد، در تولید این محصولات از ترکیبات چوب و ماده ای بنام HDF یا لمینت استفاده می شود، که سطح رویی پارکت را می پوشاند و  مانند لایه ای محافظ، مقاومت بسیار بالایی به این کفپوش ها در برابر آسیب های طبیعی و محیطی می بخشد. پارکت لمینت یک انتخاب بسیار کم هزینه و مناسب برای محیط های پرتردد تجاری و مسکونی است که از تنوع رنگی بسیار بالایی برخوردار است و به راحتی می توان آن را بر روی تمامی سطوح صاف و مسطح بدون آسیب رساندن به کف ساختمان نصب نمود، زیرا این نوع از پارکت ها به صورت کلیکی (نر و مادگی) به یکدیگر متصل می شوند و کوچکترین شیار و فاصله ای بین آن ها قرار نمی گیرد،که از این نظر نیز، زیبایی چشمگیری به فضای داخلی ساختمان ها می بخشند و از آلودگی های سطحی جلوگیری می کنند. با این تفاسیر همچنان انواع پارکت چوبی به دلیل بافت طبیعی، قابلیت تعمیر و ترمیم چند باره و دوام بسیار بالایی که دارد، همچنان بازار خود را حفظ کرده و به عنوان یک کفپوش طبیعی و لاکچری در دکوراسیون های مختلف مدرن و کلاسیک مورد استفاده قرار می گیرد.  انواع پارکت و لمینت را می توان با توجه به نوع فضای در اختیار و سبک طراحی به روش های موازی، خطی، جناغی، مورب، هفت و هشتی، لوزی و غیره نصب نمود و در بزرگنمایی ساختمان و زیبایی ظاهری آن عملکرد بسیار موفقی به جا گذاشت به طوریکه توجه هر بیننده ای را به خود جلب نماید. گروه معتبر تزئینات داخلی دکورآفیس از محبوبترین مجموعه های خرید پارکت ارزان و باکیفیت در تمامی برندهای معتبر داخلی و خارجی می باشد که تمامی محصولات خود را در کوتاه ترین زمان ممکن و با مناسب ترین بسته بندی به سراسر کشور ارسال می کند.

پارکت و لمینیت

نکات خرید پارکت بادوام و باکیفیت

همان طور که در ابتدا نیز به آن اشاره شد کیفیت و دوام انواع پارکت با توجه به بافت چوب و گره های آن مشخص می شود، و این مسئله از مهمترین معیارهای دسته بندی انواع پارکت چوبی باکیفیت و بادوام می باشد، به عنوان مثال انواع پارکت هایی که با چوب در ختان راش، بلوط و مربائو به صورت چند لایه تولید شده اند، دوام و ماندگاری بالاتری نسبت به دیگر پارکت ها دارند، البته در این میان شرایط پرداخت کاری، برند سازنده و ضخامت پارکت نیز از اهمیت و تأثیر بسیار بالایی برخوردار است. انواع پارکت های چوبی در برندهای منتخب آلمانی، ترک، چینی، ایرانی، روسیه و انگلیسی که در بازارهای داخلی عرضه می شوند از نظر کیفیت و ماندگاری تفاوت های بسیاری با یکدیگر دارند، اما در مجموع تمامی آن ها در کلاس های جهانی قرار گرفته اند و طرفداران خاص خود را دارند. پارکت یکی از مهمترین المان های طراحی داخلی ساختمان های مسکونی و تجاری است که از نظر رنگ بندی و طراحی از تنوع بسیار بالایی برخوردار است و می توان به سادگی آن ها را با دیگر  عناصر  طراحی داخلی ساختمان نظیر کاغذ دیواری، مبلمان، پرده ها و غیره هماهنگ کرد. ، قیمت مناسب، تنوع بالا در طرح و رنگ، هزینه های پایین تعمیر و نگهداری، مراقبت آسان، قابلیت جابجایی، سازگاری با محیط زیست، نصب آسان، عایق گرما و غیره از مهمترین مزایای خرید پارکت چوبی است که توجه طرفداران بسیار زیادی را به خود جلب کرده است.

فروش پارکت ارزان قیمت

گروه تزئینات داخلی دکورآفیس از مطرح ترین و معتبرترین مجموعه های فروش پارکت ارزان قیمت و باکیفیت به همراه دیگر المان های طراحی داخلی ساختمان نظیر تابلو، پرده چاپی، کاغذ دیواری، پوستر دیواری و غیره در تمامی برندهای معتبر داخلی و خارجی می باشد، که سالهاست در صنعت دکوراسیون داخلی ساختمان ها فعالیت می کند، و از اعتبار و خوشنامی بسیار بالایی برخوردار است. این مجموعه بزرگ فروشگاهی  تمامی محصولات خود را به صورت مستقیم و بی واسطه با مناسب ترین قیمت همراه با گارانتی تضمین کیفیت و اصالت کالا  به سراسر کشور ارسال می کند.

کاغذ دیواری، پوستر دیواری و پارکت لمینت

بنابراین متقاضیان خرید پارکت ارزان و باکیفیت با مراجعه به سایت فروشگاهی دکورآفیس می توانند در میان تنوع بسیار بالایی از این محصولات، مناسب ترین آن ها را انتخاب کرده و خریداری نمایند.

https://decoroffice.net/


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26016
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید