امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

پارچه های لباس فرم اداری را بیشتر بشناسیم


1401/07/27
کد خبر : 26700
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 20 نفر

در صورتی که جنس این پارچه مانتو شلوار اداری مرغوب نباشد و یا راحتی را فراهم نیاورد ممکن است لحظات عذاب‌آور و سختی را برای فرد ایجاد کند به طوری که او را از آن لباس دلزده نماید. به همین خاطر توصیه می‌شود به جهت جلوگیری از ضرر مالی و پشیمانی از بابت خرید خود در خصوص این موضوع و جنس پارچه‎‌های مختلف اطلاعات بیشتری را کسب نمایید.

با ورود به پارچه فروشی‌‎ها و یا سایت‌‎های ارائه دهنده‎‌ی پارچه با انواع و اقسام پارچه‌‎های مختلف در رنگ‌بندی‎‌های متنوع و جنس‎‌های مختلف روبرو می‌شوید اما حقیقت امر این است که هر نوع پارچه‎‌ای برای هر لباسی مناسب نیست و می‌‎بایست در خصوص انتخاب پارچه از نظر جنس و یا رنگ اهتمام بیشتری بورزیم. خرید پارچه مانتو شلوار اداری نیز یکی از خریدهایی است که می‎‌بایست با دقت صورت پذیرد چرا که معمولاً این لباس‌‎ها می‌تواند نشان‌دهنده شخصیت کاری فرد در یک مرکز باشد و او را از مردم عادی یا مراجعین مختلف مجزا سازد.

ویژگی‌‎های پارچه لباس اداری

آشنایی بیشتر با ویژگی‌های پارچه مانتو شلوار اداری در جهت انتخابی اصولی‌‎تر و بهتر می‌تواند کمک‌رسان باشد به گونه‌‎ای که می‌توان در زمان کوتاه‌‎تری به انتخاب مانتو شلوار مورد نظر خود پرداخت و یک خریدی رضایت بخش را به ارمغان آورد.

  • ایجاد احساس راحتی؛

  • همان طور که کمی قبل اشاره نمودیم یکی از ویژگی‌‎های ممتاز هر مانتو شلوار اداری راحتی فرد در آن می‌‎باشد. چرا که لباس‌‎هایی با پارچه‌‎های فوق‌‎العاده سنگین و یا وجود پارچه‎‌هایی که دارای جنس‌‎های اذیت کننده هستند علاوه بر ضرر مالی منجر به ناراحتی فرد در طول زمان کاری خواهند شد.
  • مانتو شلوار اداری متناسب با فصول سال؛

  • مسلماً در اختیار داشتن یک دست مانتو شلوار اداری برای کار کردن در ایران که دارای آب و هوای متنوعی در فصول مختلف است کافی نمی‌‎باشد. به همین دلیل توصیه می‌شود که برای فصول گرم سعی کنید از پارچه مانتو شلوار اداری سبک‌‎تر و در فصول سرد سال از مانتو شلوار اداری سنگین‌‎تر استفاده نمایید.
  • توجه به چروک نشدن پارچه؛

  • مانتو شلوار اداری قرار است چندین ساعت در طول روز پوشیده شود بنابراین می‌‎بایست در تمام این ساعات شیک بودن و منظم بودن خود را حفظ کند که این امر در بسیاری از پارچه‎‌ها امکان‌پذیر نیست به طوری که با چند نشست و برخاست به راحتی چروک می‌شوند. بنابراین در هنگام خرید مانتو و یا پارچه مانتو شلوار اداری حتماً به این موضوع توجه فرمایید تا به عنوان یک کارمند شلخته شناخته نشوید.
  • توجه به قیمت؛

  • اگر چه مانتوها و یا پارچه‎‌های اداری ممکن است نسبت به سایر انواع مانتو‌‎ها از قیمت بالاتری برخوردار باشند اما خوب است که هوشمندانه عمل کنید و قبل از خرید به بررسی قیمت این پارچه‌‎ها در مراکز مختلف و یا سایت‌‎های متفاوت بپردازید تا با کیفیت‌‎ترین پارچه‌‎ها را با بهترین قیمت  از مراکز معتبر خریداری نمایید.

مانتو شلوار اداری طاعتی تولید کننده انواع لباس فرم اداری و لباس کار برای مشاهده محصولات کلیک کنید

انواع پارچه مانتو اداری

خرید مانتو یا پارچه مانتو شلوار اداری نیازمند شناخت بیشتر تنوع جنس پارچه‌‎ها و آشنایی با خصوصیات آن‎‌ها می‎‌باشد. چرا که هر فروشنده‌‎ای تمایل دارد که محصولات خود را به شما بفروشد و این شما هستید که با تصمیم‌گیری‌‎های درست و یا غلط خود متحمل ضرر مالی و یا رضایت از خرید خود می‌شوید. با توجه به این موضوع و کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توان درصد موفقیت این گونه خریدها را افزایش داد و از خرید پارچه‌‎های بی‌کیفیت و با نامناسب جلوگیری به عمل آورد.

  • پارچه‌ی فیونا؛

  • این پارچه از جمله محصولات شناخته شده به عنوان پارچه‎‌ مانتو شلوار اداری بوده که به علت قیمت مقرون به صرفه و ظاهر متناسب و لطافتی که دارد از طرفداران به خصوصی برخودرار می‌‎باشد. پارچه‌‎ فیونا معمولاً در درجات مختلف یک تا سه، توسط کشور چین تولید و عرضه می‌شود که کارکنان و یا کارفرمایان می‌توانند با پرداخت هزینه‎‌ای پایین‌‎تر انواع محصولات آن را تهیه نمایند. خوب است بدانید که این پارچه‌‎ها بر اساس کیفیت دارای قیمت‌‎های متنوعی هستند و برای مدت مشخصی مثلاً 6 ماه یا یک سال (بسته به درجه کیفیت) می‌توان از آن به عنوان یک مانتو کاملاً شیک استفاده نمود.
  • پارچه‌‎ی بزیاق؛

  • این محصولات که از بافتی مشابه به پارچه جودون تشکیل شده‎‌اند می‌توانند استایل شیکی را با عدم چروک شدن لباس برای افراد به ارمغان آورند. این پارچه مانتو شلوار اداری از جنس مرغوبی برخوردار بوده و لطافت خوبی را ایجاد می‌‎نماید. پارچه بزیاق برای فصل‌‎های خنک مناسب بوده و افراد می‌توانند با خیالی راحت بدون دغدغه بابت چروک شدن و خراب شدن از آن استفاده نمایند.
  • پارچه‌‎ی کرپ؛

  • پارچه‎‌ کرپ همانند بزیاقی بوده اما نسبت به آن از لطافت کمتری برخوردار می‌‌‎باشد. پارچه‎‌ی کرپ به حالت لختی که ایجاد می‌کند معروف بوده و به عنوان پارچه مانتو شلوار اداری می‌تواند تنخور خوبی را ایجاد نماید. این پارچه به علت سنگینی نسبتاً زیاد و کشسانی کمی که دارد ممکن است در فصل‌‎های گرم سال اذیت کننده باشد. اما به هر حال برای اشخاصی که گرما هم نمی‌تواند حریف شیک بودن استایلشان شود یک گزینه مناسب تلقی می‌شود. جالب است بدانید که این پارچه به طور معمول به خاطر تنخور فو‌‎ق‌العاده‎‌ای که دارد در ماه‌‎های خاصی از سال رقابت شدیدی را در میان دیگر پارچه‌‎ها ایجاد می‌کند.
  • پارچه فلورا؛

  • پارچه‎‌های فلورا که به صورت راه راه هستند می‌توانند یک مانتوی شیک و لوکس را برای بانوان فراهم آورد. این پارچه‌‎ها در واقع به عنوان پارچه‌‎های رسمی و مناسب، برای محیط کار و میهمانی‌‎های رسمی بوده که می‌تواند استایل مناسبی را در فرد ایجاد نماید.
  • پارچه‌‎ی ویگاس؛

  • لطافت، نرمی و رنگ‌بندی متنوع، کشسانی خوب این گونه پارچه‌‎ها آن را به یک پارچه‌‎ی گران‌قیمت و محبوب در میان پارچه مانتو شلوار اداری تبدیل کرده است. این پارچه که در میان مانتوهای اداری نقش مؤثری را ایفا می‌کند توسط کشور ترکیه به کشور عزیزمان وارد شده و توسط تولیدکنندگان تبدیل به مانتوهایی شیک می‌شود. دوام خوب پارچه ویگاس از دیگر ویژگی‌‎های مثبت این محصول است که سبب افزایش قیمت آن در میان محصولات ضعیف‌‎‌‎تر می‌شود.

برای تهیه پوشاک اداری خود و تهیه‌‎ی محصولاتی با بالاترین کیفیت می‌توانید به سایت تولیدی مانتو اداری طاعتی مراجعه نمایید. این تولیدی با در نظر گرفتن خدمات متنوع اعم از خدمات پس از فروش، طراحی مدل و طراحی اختصاصی و دوخت و ارائه محصولاتی با کیفیت توسط خیاطانی ماهر و به واسطه‌‎ی ابزارهایی بروز در خدمت شما هموطنان گرامی می‌‎باشد. برای ارتباط با سایت طاعتی و سفارش محصولات و یا کسب اطلاعات بیشتر از طریق مطالعه‌‎ی مقالات موجود در سایت می‌توانید به آدرس مانتو شلوار اداری طاعتی https://taati.co/ مراجعه نمایید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26700
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید