امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

پارس پویش، مرکز تخصصی تعمیر ماشین لباسشویی و ظرفشویی در تهران


1401/07/27
کد خبر : 28435
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 13 نفر

یخچال فریزر، ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی از آن دسته لوازمی هستند که بسیار پرکاربرد بوده و به دلیل ساختار پیچیده‌ای که در ساخت آن ‌ها به‌کاررفته است در هنگام تعمیر نیاز به مهارت افراد متخصص در این حرفه خواهند داشت.

انتخاب تعمیرگاه معتبر جهت تعمیر لوازم برقی، اولین قدم مهم است و پس از آن می ‌توانید کار تعمیر را به متخصصین و تکنسین ‌های آن سپرده و وسیله خود را تعمیر نمایید.

مرکز تخصصی تعمیر ماشین لباسشویی در تهران

همان ‌طور که پیش از این نیز اشاره شد، ماشین لباسشویی جزء لوازم برقی پرکاربرد بوده و ممکن است به‌ طور روزانه از آن استفاده شود. به‌ همین دلیل ماشین‌های لباسشویی مانند سایر لوازم برقی خانگی ممکن است پس ‌از مدت ‌ها استفاده دچار خرابی و ایراد هایی شوند که نیاز به متخصص برای رفع مشکل خواهند داشت.

از جمله ایرادات شایع در ماشین‌ های لباسشویی می توان به نشتی آب از دستگاه، عدم چرخش دیگ ماشین لباسشویی، سر و صدای غیرعادی دستگاه، لرزش، تخلیه نشدن آب، شنیده شدن بوی سوختگی، خشک نکردن لباس، آب‌ گیری مداوم و غیره اشاره کرد.

ماشین ‌های لباسشویی مانند سایر لوازم برقی نسبت ‌به گذشته پیشرفته ‌تر شده و دارای آپشن ها و ویژگی‌ های بسیار پیچیده ‌ای می باشند. از این ‌رو تعمیر آن‌ ها نیاز به افراد متخصص داشته و افراد عادی قادر به رفع خرابی و ایرادات نمی ‌باشند. چرا که ماشین ‌های لباسشویی از قطعات زیادی تشکیل‌ شده‌ اند و اگر عیب‌یابی به ‌طور دقیق صورت نگیرد، می ‌تواند علاوه ‌بر برطرف نکردن ایراد خسارت ‌های دیگری هم به دستگاه وارد کند. پس بهتر است زمانی‌ که با هر گونه‌  ایراد در ماشین لباسشویی خود مواجه شدید سریعاً به یک مرکز تعمیرات لوازم‌ خانگی معتبر مراجعه کرده و درخواست تعمیرکار نمایید.

یکی از این مراکز معتبر بدون شک مرکز تخصصی تعمیر ماشین لباسشویی در تهران پارس پویش است. این مجموعه با بهره گیری از تکنسین های متخصص و زبده خدمات سرویس و تعمیر انواع ماشین لباسشویی را با مناسب تین قیمت به ساکنین محترم سرتاسر استان تهران ارائه می دهد.

روش‌ های مراقبت از ماشین لباسشویی

نگهداری صحیح و درست از هر وسیله ای علی الخصوص لوازم خانگی برقی سبب افزایش بهره وری و طول عمر آن خواهد شد. از جمله روش‌ های نگهداری از ماشین لباسشویی و جلوگیری از خرابی آن ‌ها می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • از قرار دادن اجسام سنگین در داخل ماشین لباسشویی جلوگیری کرده و تا حد امکان دستگاه را سنگین و پر نکنید
  • از ریختن مایعات و پودر زیاد در داخل جا پودری خودداری نمایید
  • هرچند وقت یک ‌بار فیلتر لباسشویی را چک کرده و آن را تمیز نمایید
  • جهت جلوگیری از آسیب به استیل دیگ ماشین لباسشویی، زیپ لباس‌ های زیپ‌ دار را کشیده و به‌ صورت پشت‌ و رو در ماشین بیندازید

مرکز تخصصی تعمیر ماشین ظرفشویی در تهران

امروزه ماشین‌ های ظرفشویی به ‌عنوان یکی از لوازم برقی خانگی لوکس در بسیاری از آشپزخانه ‌ها وجود داشته و مانند سایر دستگاه ‌ها ممکن است پس‌ از مدت‌ ها استفاده و یا نگهداری در شرایط بد دچار ایرادات و نقص ‌هایی شوند.

از ایرادات شایع در ماشین ‌های ظرفشویی می ‌توان به سر و صدای زیاد دستگاه، تمیز نشستن ظروف، خشک نکردن ظروف، انتشار بوی بد از دستگاه، آب‌گیری نکردن ماشین ظرفشویی، طولانی شدن زمان شستشو و یا روشن نشدن آن اشاره کرد.

ماشین ‌های ظرفشویی هم مانند ماشین لباسشویی از قطعات و اجزای پیشرفته تشکیل‌ شده و تعمیر آن تنها توسط متخصصین قابل‌ انجام است. زیرا متخصص و تکنسین مربوطه آشنایی کامل با تجهیزات داخلی دستگاه و همچنین نحوه عملکرد آن را داشته و با بررسی‌های کارشناسی و دقیق ایراد را پیدا کرده و به درستی اقدام به تعمیر آن می ‌نماید.

مرکز تخصصی تعمیر ماشین ظرفشویی در تهران شرکت پارس پویش یکی از مراکز معتبر، خوشنام و با سابقه ای است که خدمات نصب، سرویس و تعمیر انواع ماشین ظرفشویی در پایتخت را به شما عزیزان ارائه می دهد.

روش‌ های نگهداری از ماشین ظرفشویی

راهکار‌ ها و روش ‌هایی وجود دارند که با رعایت آن‌ ها می ‌توان به افزایش طول عمر ماشین ‌های ظرفشویی کمک کرده و از خرابی‌ های زود هنگام این وسیله جلوگیری کرد.

از جمله این راهکار ها عبارتند از:

  • سطوح خارجی و داخلی ماشین ظرفشویی را برای جلوگیری از وجود باکتری و قارچ به ‌طور مداوم تمیز کنید
  • واشر و لاستیک دستگاه را چک کرده و از تمیزی و سلامت آن اطمینان حاصل کنید
  • باقی‌ مانده غذا ها را از داخل دستگاه جمع کرده و به‌ طور مرتب فیلتر را تمیز نمایید
  • از میزان نمک مورد نیاز در دستگاه اطلاع داشته و زمانی‌ که دستگاه هشدار داد، نمک را شارژ نمایید
  • ظرف ‌ها را به ‌طور مرتب در ماشین چیده و برای از بین بردن بوی بد سرکه سفید را داخل ظرفی ریخته و در سبد بالایی ماشین ظرفشویی قرار داده و بگذارید یک ‌بار شست ‌و شو انجام شود

تعمیر یخچال فریزر در تهران

انتخاب مرکز تعمیرات لوازم خانگی معتبر

یکی از بزرگ ‌ترین مشکلاتی که افراد در هنگام معیوب شدن لوازم‌ خانگی برقی خود با آن مواجه می ‌شوند، انتخاب یک مرکز تعمیراتی معتبر و اعتماد کردن به آن شرکت ‌ها می ‌باشد. امروزه مراکز و شرکت ‌های تعمیراتی در تمام نقاط تهران جهت تعمیر انواع لوازم برقی خانگی وجود دارند که هر کدام خدمات خود را با کیفیت و هزینه ‌های متفاوت به مشتریان ارائه می‌ دهند.

شرکت ‌های معتبر خدمات خود را به‌ صورت صادقانه و ماهرانه به مشتریان خود ارائه داده و با کسب رضایت آن ‌ها به شرکت‌ های قابل‌ اطمینان در زمینه تعمیرات تبدیل می‌ شوند. تکنسین ‌ها و تعمیرکاران شرکت‌ های معتبر همگی دوره ‌های آموزشی و مهارت‌ یابی را در زمینه تعمیرات پشت سر گذاشته و دارای تجارب و مهارت ‌های لازم در تعمیرات می ‌باشند:

از جمله خدمات شرکت ‌های معتبر در تهران می ‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • تعمیر یخچال‌ فریزر در تهران
  • تعمیر ماشین ظرفشویی در تهران
  • تعمیر ماشین لباسشویی در تهران
  • تعمیر جاروبرقی در تهران
  • تعمیر مایکروفر در تهران
  • تعمیر غذاساز در تهران
  • تعمیر مخلوط‌ کن در تهران

علاوه‌بر خدمات کلی، این شرکت‌ ها دارای خدمات جزئی‌ تری بوده که به شرح زیر می‌ باشد:

  • تعمیر موتور لباسشویی
  • تعمیر دیگ ماشین لباسشویی
  • نصب و راه ‌اندازی ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی و غیره
  • سرویس کامل لوازم برقی
  • تعمیر انواع دستگاه ‌های ایرانی و خارجی
  • عیب‌ یابی دقیق و رفع مشکل در تمامی دستگاه‌ ها

دلایل بهره گیری از خدمات شرکت ‌های متخصص تعمیر لوازم خانگی

شرکت‌ های معتبر و متخصص خدماتی را ارائه می دهند که سبب تمایز میان این شرکت‌ با شرکت ‌های دیگر می ‌شود. این شرکت تمامی لوازم برقی از برند های مطرح جهانی در مدل‌ های جدید و قدیمی را پوشش داده و تعمیرکاران آن قادر به نصب و تعمیر این دستگاه ‌ها می ‌باشند.

تکنسین ‌ها پس‌ از بررسی دقیق دستگاه ایرادات و هزینه را در فاکتور نوشته و مشتری را قبل‌ از انجام کار از هزینه آگاه می‌ کنند.

همچنین یکی از مهم‌ ترین مزیت‌ های این شرکت ‌ها تعمیر انواع لوازم برقی در محل است.

در این مجموعه ها پس از تعمیر ضمانت‌ نامه به مشتریان ارائه داده خواهد شد.

 از دیگر مزیت ‌های خدمات شرکت ‌های قابل‌ اطمینان می ‌توان به پشتیبانی ۲۴ ساعته، تعیین زمان حضور تکنسین در محل توسط مشتری و استفاده از قطعات اصل در هنگام تعمیر اشاره کرد.

تجربه و تخصص کارشناسان و هزینه خدمات

همان ‌طور که اشاره شد تعمیرکاران شرکت‌ های معتبر دارای دانش، تجربه و تخصص مورد نیاز در زمینه تعمیرات انواع لوازم برقی خانگی بوده و خدمات خود را به‌ صورت کاملاً حرفه‌ ای ارائه می دهند. برخی از شرکت ‌های تعمیراتی هزینه خدمات و هزینه قطعه تعویض شده را در اول کار با مشتریان درمیان نگذاشته و پس‌ از پایان مراحل تعمیر بر سر توافق در هزینه با یکدیگر با مشکل روبرو می ‌شوند. اما برخلاف این شرکت ‌ها، کارشناسان شرکت ‌های مطرح پس‌ از حضور در محل در وقت تعیین‌ شده، دستگاه را به‌ طور کامل بررسی کرده و پس‌ از عیب ‌یابی دقیق، فاکتور و هزینه خدمات را به مشتری ارائه داده و پس‌ از توافق اقدام به تعمیر می‌نمایند.

یکی از این شرکت ‌های معتبر، بدون شک شرکت تعمیرات تخصصی لوازم خانگی پارس پویش در استان تهران می ‌باشد. این شرکت دارای تکنسین ‌ها و تعمیرکاران بسیار حاذق و ماهر است و تمام ویژگی های یک شرکت معتبر و قابل اعتماد را دارا است. شما عزیزان می‌توانید در صورت نیاز به دریافت خدمات تعمیر ماشین لباسشویی در تهران، تعمیر ماشین ظرفشویی در تهران و تعمیر یخچال‌ در تهران به وب سایت رسمی این شرکت به نشانی اینترنتی https://parspouyesh.com/ مراجعه نمایید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28435
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید