امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

پارتیشن شیشه ای پاسخ گوی نیازهای شما با محیط کاری تان


1401/07/27
کد خبر : 26211
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 22 نفر

محیط کاری که قرار است شما در آن فعالیت کنید باید به نیازهای شما پاسخ بدهد یکی از فاکتورهای مهمی که در طراحی فضاهای اداری و محیط‌های اداری مورد استفاده قرار می گیرد پارتیشن شیشه ای یا اداری می باشد. محیط کاری به عنوان یک شاخص تاثیرگذار محسوب می شود که در واقع بر بهره وری سازمان نقش مهمی دارد و شما باید یک محیط کاری را ایجاد کنید تا بتوانید به واسطه آن به نیازهای خودتان پاسخ دهید و این محیط تطبیق کافی با نیاز های شما را داشته باشد. وقتی که کارمندان در یک محیط نامناسب قرار می گیرند قطعاً نمی توانند به خوبی فعالیت خود را انجام بدهند و این مهم است که ما از پارتیشن شیشه ای و اداری به عنوان یک المان استفاده کنیم تا حریم خصوصی برای کارمندان مان به وجود بیاوریم و البته به واسطه این پارتیشن شیشه ای یا اداری بر روی عملکرد و تمامی کارمندان خود نظارت داشته باشیم. استفاده از پارتیشن شیشه ای یا اداری موجب انعطاف پذیری فضا شده و به شما امکان می دهد تا تغییر فضای سازمانی را انجام بدهید و البته با کمترین هزینه ها به نتیجه برسید.

ساختمانی مدرن با شیشه بالکن

استفاده از شیشه بالکن این روزها با استقبال بسیار خوبی انجام شده است. البته شیشه بالکن با عنوان های دیگری مثل بالکن شیشه ای، شیشه تاشو و غیره نیز در بین افراد معروف می باشد و در طراحی ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. شیشه بالکن به زیبایی نمای ساختمان کمک زیادی می نماید و همچنین به واسطه شیشه بالکن می‌توان از فضای داخلی و بیرونی ساختمان بهره وری حداکثری را انجام داد. با استفاده از شیشه بالکن در تمامی طول روز می توانید از نور آفتاب استفاده کنید و علاوه بر اینکه در طراحی های منحصر به فرد و جذاب انجام می‌شود بلکه ایمنی را بالاتر می‌برد. یکی از پرکاربرد ترین محصولاتی که در صنعت ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد شیشه بالکن می‌باشد.


 پارتیشن شیشه ای


ساخت شیشه سکوریت

حتماً تا به حال شما هم با کلماتی چون سکوریت یا شیشه سکوریت روبه رو شده اید. برخی اینگونه تصور می کنند که شیشه سکوریت از نظر ظاهری با شیشه های غیر سکوریت تفاوت دارد اما در واقع این چنین نیست و این نمونه شیشه ها از لحاظ ظاهری با شیشه غیر سکوریتی دارای هیچ گونه اختلاف و تفاوتی نمی باشند تنها فرق بین این شیشه ها با شیشه های غیر سکوریت این است که شیشه ساده با شیشه سکوریت فقط میزان تحمل ضربه و مقاومت نداشته است. در ساختمان های قدیم شیشه سکوریت به عنوان شیشه های میرال معروف بودند که از آنها استفاده های زیادی می شد. سکوریت شیشه فرآیندی بوده که در کوره های مخصوص طی یک عملیات حرارتی و گرمایی بر روی شیشه ها صورت می گیرد و موجب می‌شود تا این شیشه ها نسبت به شیشه های خام و معمولی دارای مزیت های بیشماری باشند که می توان به مقاومت و ضد ضربه بودن آنها اشاره کرد.


 پارتیشن شیشه ای


کرکره برقی نسبت به درب های قدیمی و سنتی چه مزیتی داشته است؟

کرکره برقی نسبت به درب های دستی و قدیمی دارای مزیت های بیشماری بوده و بهتر است در خصوص کرکره برقی اینگونه بگوییم که این درب ها علاوه بر اینکه امنیت را برایمان مهیا می کنند بلکه استفاده راحت تر را برای محل زندگی یا محل کار شما به وجود می آورند. شما با استفاده از کرکره برقی می توانید در هر محیطی آسایش را به وجود بیاورید و قابل استفاده در درب ورودی و پنجره ها بوده است. شاید شما هم بارها و بارها در فروشگاه‌ها و بانک‌ها شاهد استفاده از کرکره برقی بوده اید. در هر صورت شما با استفاده از کرکره برقی مدیریت بسته یا باز بودن درب را در اختیار دارید و فقط با فشردن یک دکمه به واسطه ریموت می توانید این کار را انجام بدهید و هیچگونه سختی نخواهد داشت. رایج ترین موضوعی که کمک می کند تا شما از کرکره برقی استفاده کنید سهولت در استفاده و مناسب برای هر نوع گروه سنی می باشد.

قیمت حمام شیشه ای

قیمت یکی از فاکتورهای مهم در زمان انتخاب شیشه حمام محسوب می گردد و می توان گفت که افراد زیادی به دنبال این هستند تا بتوانند بهترین شیشه های حمام را با مناسب ترین قیمت ها خریداری کنند. استفاده از شیشه حمام نسبت به گذشته رشد بسیار زیادی داشته است و می‌توانیم بگوییم قیمت شیشه حمام با توجه به عواملی چون نوع شیشه سکوریت، متراژ و یراق آلات دارای قیمت های متفاوتی می باشد. اگر شما می خواهید برای حمام و سرویس بهداشتی خود از شیشه حمام استفاده کنید برای اطلاع دقیق قیمت ها باید پس از بازدید کارشناس قیمت برای شما تعیین گردد.

نصب آینه کاری برروی دیوار

استفاده نمودن از آینه از زمان های قدیم در بین ایرانیان مشهور بوده است و در واقع نمی‌توان آن را جزء روش‌های جدید دانست. تنها به این صورت است که امروزه نصب آینه کاری منزل به شیوه مدرن انجام می گردد و توجه همه را به خود جلب می نماید. نمی توان هر نوع آینه را بر روی دیوار نصب کرد و آن را آیینه کاری منزل نامید؛ در حال حاضر دو مدل نصب آینه کاری منزل داشته ایم که در نوع اول آینه ها به این صورت کنار یکدیگر قرار داده می‌شوند که حالت دکوراتیو داشته اند و درون یک قاب بر روی دیوار در منزل ایجاد می‌شوند که با عنوان آینه کاری منزل شناخته خواهند شد و آینه دکوراتیو را می‌توان مثل یک تابلوی نقاشی در هر کجایی که دوست دارید نصب نمایید یا حتی به محل جز خانه مثل محل کار نیز منتقل کنید. با این وجود آینه کاری منزل امروزه به جدیدترین روش ها برای مشتریان انجام می شود.
نمونه‌ای دیگر از آینه کاری منزل به صورت دیواری وجود دارد که به صورت مشخص آینه ها بر روی یک دیوار گچی یا یک دیوار رنگ شده نصب می‌گردد و در چنین روشی آینه ها به واسطه چسب به دیوار چسبانده می شوند و حالت یک دیوارپوش را به فضا می دهند و جلوه بسیار زیبایی را ایجاد می کنند.

معرفی اجمالی شیشه لاکوبل

شیشه لاکوبل یک مفهوم تجاری بوده که با عنوان شیشه پشت رنگی در بین استفاده کنندگان شناخته می شود شیشه لاکوبل در مصارف مختلفی کاربرد دارد و طی فرایندی این شیشه از یک سمت رنگ آمیزی می شود و در مرحله بعدی به واسطه ورق پی وی سی لمینت انجام می گردد. در واقع برای شیشه لاکوبل این ورق pvc نقش یک حفاظت را بر عهده میگیرد. شیشه ها در زمان شکستن با وجود فرایند لمینت شدن احتمال ایمنی آنها افزایش پیدا می کند و شیشه لاکوبل در چنین شرایطی دچار ریزش نخواهد شد. شیشه لاکوبل به به دو شکل شفاف و مات با تنوع رنگ بالایی قابل استفاده می باشد.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26211
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید