امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

ویژگی انواع دریل و دریل شارژی خوب


1401/07/27
کد خبر : 27722
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 23 نفر

ابزاری است که از انجام حرکت چرخشی یا تراشیدن برای ایجاد سوراخ در هر سطحی استفاده می کند. این تعریف گسترده ای است و همه انواع مته ها از مته های دندانپزشکی گرفته تا دستگاه های حفرکننده تونل را در بر میگیرد. دریل از مته برای سوراخ کردن سطوح مختلف استفاده میکند. دریل‌ها انواع و اندازه‌های بسیار زیادی دارد.معمولاَ دستگاه‌های بزرگتر کارایی و قدرت بیشتری نسبت به دستگاه‌ها کوچک دارند. دستگاه‌های بزرگ، مخصوص مصارف صنعتی است، اما دریل‌هایی که برای استفاده خانگی طراحی می‌شوند، کوچک هستند و به راحتی در کشو یا کمد جای می‌گیرند.معمولاً می‌توان با یک دست هم، از آنها استفاده کرد.دریل‌ها می‌توانند با وسایل دیگر ترکیب شوند و کارکردهای مختلفی را ارائه دهند. این وسیله‌ها درون حفره دریل که به آن سه نظام می‌گویند، محکم می‌شوند. برای اطلاع از  دریل برقی به سایت سازوکار مراجعه کنید.


 انواع دریل

دریل شارژی

حتما شما هم در مواقعی گرفتار پیدا کردن جای برق یا دسترسی نداشتن به برق بوده‌اید. دریل شارژی ها نوعی از دریل ها هستند که بر خلاف دریل برقی با ولتاژ باتری کار می کنند. باتری دریل شارژی توسط شارژر مخصوص شارژ شده و در مکان هایی که برق در دسترس نیست می توان از آن ها استفاده کرد. هم چنین دریل شارژی ها معمولا اندازه کوچک و وزن کمی دارند و به آسانی قابل حمل هستند.
باتری دریل شارژی مهم‌ترین جز یک دریل شارژی است چرا که نیروی محرکه دریل شارژی را تامین می‌کند
ترکمتر دومین جز دریل شارژی است که اهمیت به سزایی دارد چون با ترکمتر می‌توان میزان گشتاور اعمال شده توسط دریل را تنظیم کرد و برای استفاده به عنوان پیچ‌گوشتی بسیار ضروری است. هر چه درجه ترکمتر پایین‌تر باشد دریل مناسب بستن پیچ‌های کوچک‌تر می‌شود. همچنین تعویض حالت از دریل به پیچ گوشتی نیز و نیز حالت چکشی از طریق ترکمتر انجام می‌شود.


انواع دریل


کلید دریل‌های شارژی اغلب کلید گازی هستند یعنی هر چه کلید بیشتر فشار داده شود سرعت گردش آزاد دریل بیشتر می‌شود و برعکس. بعضی از دریل‌های شارژی دارای گیربکس دو سرعته هستند با استفاده از آن بازه تغییر سرعت دریل را تغییر می‌دهند. از دیگر اجزای دریل می‌توان به کلید چپ‌گرد راست‌گرد، سه نظام و چراغ کار اشاره کرد.

خرید مطمئن با سازوکار

ابزارهای برش مانند فرز در صنعت و کارهای فنی همیشه از ملزومات بوده و هر شخصی که در این حوزه فعالیت دارد نیازمند ابزارهای برش کاری است. فروشگاه اینترنتی سازوکار https://sazokar.com با در نظر گرفتن نیاز مشتریان در حوزه صنعت توانسته بهترین راه حل های موجود برای انجام خرید اینترنتی تخصصی را فراهم کند. جدول مشخصات تخصصی و تصاویر محصولات می تواند به انتخاب شما بسیار کمک کند. امنیت خرید و خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده در سازوکار همیشه توانسته پایبند به خریداران اینترنتی باشد. مزایایی مانند ارسال رایگان، ضمانت بازگشت کالا در 7 روز و ضمانت اصالت و سلامت کالا بهره‌مند شوید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27722
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید