امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

وین ابزار سرزمین ابزار الات دستی با تنوعی بی نظیر


1401/07/27
کد خبر : 27543
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 16 نفر

از طرفی داشتن دوام بالا زمانی ارزش دارد که عملکردی صحیح و مناسب هم داشته باشد. معمولا افراد بر این باور هستند که تهیه چنین ابزار هایی کار بسیار دشواری است و یا قیمت فروش بالایی دارند. اما ما به شما می گوییم که اصلا کار سختی نیست. چرا که وین ابزار همراه شما است. کافی است به سایت فروشگاه مراجعه کنید و در زمانی کوتاه کلیه ابزار های مورد نیاز خود را سفارش دهید و در ادرس خود در هر جایی که هستید و در کم ترین زمان تحویل بگیرید.

با پر فروش ترین محصولات وین ابزار آشنا شوید

تعداد زیادی از انواع ابزار های دستی، نیمه دستی و ... در این فروشگاه به فروش می رسد. هر یک از ان ها نیز از برند های مختلفی و با ویژگی های متفاوتی هستند. اما در این میان، برخی از ان ها بسیار پر طرفدار بوده و امار فروش بالایی دارند که می توان از بین ان ها موارد زیر را نام برد که شاید جز محصولات درخواستی شما در حرفه های گوناگون باشد.

فرزانگشتی الماس هلیکس

هلیکس یکی از شرکت های پر سابقه در زمینه تولیدات ابزار های دستی همچون فرز است که فعالیت خود را در کشور ترکیه و تحت لیسانس آلمان انجام می دهد. طراحان این شرکت انواع بسیار متعددی از فرز های انگشتی الماس را تولید کرده اند که هر یک ویژگی های مختص خود را دارند و دارای سایز بندی های متنوعی هستند. تمامی مدل ها و سایز های ان ها در فروشگاه موجود می باشد و بسته به نیاز خود می توانید ان را تهیه کرده و خریداری نمایید. جنس این فرز ها از شمش المانی است که درجه سختی برابر با 65 راکول داشته و بسیار با کیفیت است. پره های محکمی داشته و جاگیر نیست. طول پره های مدل های مختلف ان نیز با یکدیگر فرق می کند و از 8 میلی متر الی 38 میلی متر تولید شده است. طول پره های این فرز رابطه مستقیمی با عمق سوراخی که می خواهید ایجاد کنید دارد. به عبارتی هرچه سوراخ مد نظر شما عمیق تر طول پره انتخابی شما بلند تر. برای سوراخ نمودن قطعه های مختلفی همچون چدن و ... قابل استفاده است. از نظر ظاهر شاید بی شباهت به مته های معمولی نباشد اما از نظر کارایی بسیار حرفه ای تر هستند و برای سوراخ نمودن قطعه های ظریف و ... توصیه می شود.


 ابزارآلات دستی

مته خزینه 90 درجه

فروشگاه وین ابزار سعی دارد، محصولات خود را از برترین برند ها تامین نماید. یکی از این برند ها شرکت zps است که در کشور چک قرار دارد. به کارگیری متریال با کیفیت و همچنین رعایت استاندارد ها سبب شده است تا به فروش جهانی برسد و به بازار فروش کشورمان نیز راه یابد. این مته به شما کمک می کند تا سوراخی با عمق مورد نظر خود ایجاد کنید. اما تفاوت این سوراخ با سوراخ هایی که توسط دیگر مته ها ایجاد می شود در این است که با مته خزینه نود درجه دهانه سوراخ بزرگتر از بخش انتهایی ان می شود. از انجایی که نوک این مته نیز تیز می باشد می تواند به سهولت عمیق ترین بخش های سوراخ را نیز براده برداری کند. این محصول دارای سایز بندی است. در سایز های متنوع 40،45،46،50 ،56 موجود می باشد. این تفاوت در سایز بر روی قیمت نهایی ان نیز موثر است. قطعا هرچه سایز بزرگتر باشد قیمت ان هم بیشتر است. این محصول وزن کمی داشته و ابعاد کوچکی دارد اما خیلی قدرتمند بوده و همچنین بسیار مستحکم است. با خاطری اسوده می توانید هر قطعه ای با هر جنسی را سوراخ کرده و براده برداری کنید.


 ابزارآلات دستی

قلاویز دستی نارکس چک

از دیگر ابزار های پر استفاده که به صورت تمام دستی استفاده می شود قبلاویز دستی است. این محصول دارای شیار هایی است که باعث براده برداری درون قطعه می شود. اغلب برای براده برداری سطوح دداخلی سوراخ همانند مهره و جای پیچ و ... کاربرد دارد. به صورت دستی استفاده می شود و به همین خاطر وزن کمی دارد و بسیار مقاوم است. حین استفاده فشاری بر روی دست وارد نمی کند و از این گذشته، نحوه به کار گیری بسیار ساده و راحتی دارد. جنس این قلاویز ها معمولا از فولاد ضد زنگ است که با مقدار حدودی 5 % و یا 8 % کبالت نیز امیخته شده است و ترکیب ان نتیجه ای شگفت اور دارد که می توانید با به کار گیری این قلاویز به این نتیجه طلایی پی ببرید. درجه سختی این قلاویز بسیار زیاد است و می تواند برای هر قطعه یا با هر جنسی که درجه سختی ان کمتر از قلاویز است کارایی داشته باشد. به این زودی ها خیال شکستتن ندارد البته به شرطی که به درستی از ان استفاده کنید و در نگهداری ان نیز دقت کنید. ضد زنگ بوده و دارای روکش است که سبب شده تا ایمنی ان بسیار بیشتر شود.
نکته مهم: در حین استفاده از این قلاویز نکات ایمنی همچون استفاده از عینک ایمنی و ... را رعایت کنید. 

ابزارآلات دستی

چرا از وین ابزار خرید کنیم؟

شاید شما هم تا به امروز از فروشنده های دیگری خرید میکردید، اما دلایلی وجود دارد که باعث می شود تا راه کج کنید و به سمت وین ابزار کشیده شوید، این دلایل عبارتند از:
1-    قیمت مناسب محصولات وین ابزار
2-    وارداتی بودن ابزار ها
3-    کیفیت مثال زدنی و بسیار بالا
4-    تضمین سلامت فیزیکی محصول
5-    ضمانت 6 ماهه محصول برای ابزار های اندازه گیری توسط خود شرکت تولید کننده
6-    امکان خرید از منزل و به صورت انلاین و غیر حضوری
7-    فروش به صورت حضوری برای علاقه مندان و تهرانی ها
8-    بسته بندی مناسب و ایمن
9-    امکان فروش عمده محصولات با نازل ترین قیمت
10-     و ...
تنها یکی از این دلایل کافی است تا شما برای یکبار هم که شده خرید از این فروشگاه را تجربه کنید و به مشتری های دائمی ما بپویندید.



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27543
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید