امروز یکشنبه 11 شهریور 1403

Sunday 01 September 2024

وین ابزار: بزرگترین وارد کننده ابزار آلات صنعتی و الماس های تراشکاری


1401/07/27
کد خبر : 25587
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 15 نفر

از ابزار آلات صنعتی به دلیل کاربردی بودن در بسیاری از صنایع همانند تراشکاری، پالایشگاه ها، نجاری، معادن و ... به طور گسترده ای استفاده می شوند. این ابزار آلات در واقع اصلی ترین وسایل مورد نیاز برای راه اندازی ماشین آلات مختلف در کارخانجات و سایر مکان های صنعتی به حساب می آیند و می توان گفت که بدون وجود این وسایل، استفاده از ماشین و یا دستگاه های مختلف در کارخانجات عملا غیر ممکن می باشد.



با توجه به کاربردی و مهم بودن ابزآلات صنعتی، این وسایل از تقاضای بالایی در کشور برخوردار هستند از این رو امروزه شرکت های بسیاری دست به کار شده اند تا بتوانند با وارد نمودن ابزارآلات صنعتی به نوعی نیاز جامعه را پاسخگو باشند. در همین ارتباط شرکت وین ابزار به عنوان بزرگترین وارد کننده ابزار آلات صنعتی و الماس های تراشکاری توانسته بخشی از نیاز جامعه را در این زمینه مرتفع سازد.

انواع ابزار آلات صنعتی و الماس تراشکاری

این وسایل جزء لاینفک محیط های صنعتی به حساب می آیند چرا که برای تعمیر و یا نصب ماشین آلات همواره نیاز می باشند. همان طور که می دانید سوراخ کردن ورق های فلزی، برش، تراش، باز و بسته کردن انواع پیچ و ... با استفاده از نیروی دست امری سخت و زمان بر است و از این رو امروزه چندان از ابزارهای دستی استفاده نمی شود و به جای آن از ابزارهایی که با نیروی برق و یا باد کار می کنند به کار گرفته می شود ابزار آلات صنعتی با توجه به نوع نیروی محرکه در دسته های زیر جای می شوند:




1- ابزار آلات برقی:

همان طور که از نام آن بر می آید از نیروی برق برای نصب و راه اندازی بهره می برد و از رایج ترین نوع ابزار آلات موجود در بازار است. غالب آن ها قابلیت شارژ شدن را دارند و قادر اند که در مدت زمان کوتاهی حجم بالایی از کار را با نهایت دقت و ظرافت انجام دهند. ابزار آلات صنعتی برقی بسیار گسترده اند که برای صنایع مختلفی قابلیت استفاده دارند که در زیر به چند نمونه از آن ها اشاره شده است:
صنعت نجاری: نجاری یکی از سنتی ترین صنایع در کشور ما به حساب می آید و نجارها در هر پروژه ای از ساخت و ساز نقش بسیار اساسی را ایفا می کنند به گونه ای که گاهی اوقات بدون وجود عملکرد آن ها پروژه ناتمام می ماند. یک نجار برای این امر از ابزارآلات بسیار متنوعی استفاده می کند همچون دریل، اره، منگنه، اره بر فارسی، عمود بر، رنده، کلمپ، میخکوب، سمباده زن، پیچ گوشتی و ... که این وسایل اگر دستی باشند کار کردن با برخی از آن ها بسیار سخت است و نیروی زیادی را می طلبد. از این رو امروزه بسیاری از ابزار آلات نجاری نیز برقی شده اند تا کار را برای نجاران بسیار راحت نماید.
صنعت تراشکاری: این صنعت همچون نجاری جزء صنایع پرکاربرد به حساب می آید و در بسیاری از پروژه های صنعتی در جهت شکل دهی به فلزات قابلیت استفاده دارد. ابزارهایی که برای تراشکاری به کار گرفته می شوند از نظر جنس، عملکرد و ... نیز بسیار متنوع اند. از مهمترین ابزارهای به کار رفته در این صنعت می توان اشاره ای به دستگاه جوش، کولیس دیجیتال اینسایز، دریل پیچ گوشتی، مینی فرز، اره زنجیری، الماس تراشکاری، شسوار صنعتی، دستگاه فرز سی ان سی، قالب سازی، قطعه سازی، انواع آچار، سیم چین، انبر دست، دم باریک و ... نمود. برخی از این دستگاه ها همانند فرز سی ان سی و دستگاه جوش با نیروی برق، برخی مانند دریل پیچ گوشتی به صورت شارژی و برخی نیز مانند انبر دست به صورت دستی کار می کنند.



2- ابزار آلات بادی

این دسته از ابزار آلات صنعتی با استفاده از فشار باد کار می کنند و در مقایسه با نوع برقی هم استهلاک کمتری دارند و هم این که به دلیل عدم استفاده از نیروی برق از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر هستند. از رایج ترین ابزار آلات صنعتی که با استفاده از فشار باد کار می کند می توان اشاره ای به سمباده بادی، آچار جغجغه بادی، منگنه کوب، پیستوله بادی، پرچ کن بادی و ... نمود.

3- ابزار آلات بنزینی و گازوئیلی

این نوع از ابزار آلات صنعتی به جای استفاده از نیروی برق با بنزین و یا گازوئیل کار می کنند. گرچه ابزارهای برقی رایج تر هستند و از بازار مصرف بالاتری برخوردار می باشند اما ابزار آلات بنزینی نیز برای مناطقی که کمبود برق وجود دارد بسیار مناسب است. بیشتر ابزار آلات سنگین صنعتی در این گروه قرار دارند. که از آن جمله می توان اشاره ای به ژنراتورها، چکش های تخریب، اره زنجیری و ... نمود.



قیمت ابزار آلات صنعتی و الماس تراشکاری

انواع ابزار آلات صنعتی با توجه به نوع کاربرد، سایز، شرکت سازنده، کیفیت، جنس، خصوصیات فنی و ... در بازار با قیمت های متفاوتی عرضه می شوند. همچنین قیمت ابزار صنعتی به دلیل قابلیت و کاربردهای گسترده تر در مقایسه با نوع خانگی با رنج قیمت بیشتری به فروش می رسد. با این حال خریدار بایستی به هنگام تهیه ابزار آلات مورد نیاز به یکسری نکات از جمله استحکام، طول عمر، کیفیت و ... توجه کند تا خرید آن از توجیه اقتصادی مناسبی برخوردار باشد.

فروش  فنر قالب سازی زرد در فروشگاه ابزار صنعتی وین ابزار

برای خرید انواع ابزار آلات صنعتی می توان به فروشگاه هایی که در این زمینه فعالیت می کنند مراجعه کرد. از آنجایی که تنوع این نوع از محصولات از ابعاد مختلف از جمله برند، قیمت، جنس و ... بسیار بالاست خریدار ممکن است دچار سردرگمی شود و انتخاب قدری سخت باشد. همین امر موجب شده که بسیاری از فروشندگان با راه اندازی فروشگاه هایی در بستر اینترنت، سعی نموده اند کسب و کار خود را به دنیای مجازی انتقال دهند تا خریدار بدون هیچ گونه محدودیتی بتواند ابزار مد نظر خود را از نظر برند، قیمت، جنس و سایر ویژگی ها بررسی و آن را در نهایت انتخاب نماید.  





لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/25587
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید