امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

ورود شرکت هواپیمایی رهام به عرصه حمل و نقل هوایی کشور


1401/07/27
کد خبر : 26706
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 15 نفر
شرکت هواپیمایی رهام که در آخرین روزهای سال ۱۳۹۹ موفق به اخذ موافقت اصولی از سازمان هواپیمایی کشوری گردیده بود و در خرداد ماه سال جاری نیز مراحل ثبتی خود را به پایان رسانیده است، ظاهرا در روزهای اخیر مراحل انعقاد قرارداد یک فروند هواپیمای خود را که از مشخصات آن خبر چندانی در دسترس نیست را به پایان رسانده و احتمالا در ماه‌های آینده باید منتظر ورود این هواپیما به  کشورمان باشیم. این شرکت هواپیمایی موافقت اصولی خود را به صورت  FULL AOC اخذ کرده است و در صدد است تا ظرف مدت یک ماه آینده ساز و کارهای مربوط به خرید دومین هواپیمای خود را نیز فراهم نماید.



متاسفانه علی رغم تلاش های صورت گرفته از مالک و یا مالکین  این شرکت هواپیمایی اطلاعات چندانی در دست نیست ولی ظواهر امر نشان از آن دارد که ورودی پر قدرت را در بدو ورود باید از این برند تازه تاسیس شاهد باشیم. ریاست هیئت مدیره این شرکت را دکتر تاجگردون ریاست پیشین کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی بر عهده دارد و مدیر عامل این شرکت نیز آقای مهندس سعید اکبری عضو سابق هیئت مدیره شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران می باشد. آقای مهندس گرجی مدیر عامل اسبق شرکت هواپیمایی آسمان نیز از ارکان‌های اصلی این شرکت می باشد که بار فنی و کارشناسی خرید هواپیماها را بر دوش دارد.



احتمال می‌رود که هدف گذاری اصلی این شرکت با توجه به جستجوی انجام شده توسط هیئت مدیره برای خرید هواپیماهای بروز و احتمالاً دوربرد پروازهای خارجی باشد. این شرکت قصد دارد عمده فعالیت‌های خود را در آن حوزه متمرکز نماید ظاهراً این شرکت همزمان با پیشبرد اهداف خود مبنی بر خرید هواپیما، اقدامات زیرساختی را نیز شروع کرده و در صدد است تا بزودی نسبت به تکمیل کادر فنی، اجرایی و مدیریتی خود اقدام به استخدام در تمامی گروه های مورد نیاز خود نماید که باید منتظر ماند و دید سیاست گذاری هیئت مدیره استخدام ها را به سوی نیروهای جوان هدایت می کند یا نظر به استفاده از افراد باتجربه و دارای سابقه دارد.



در تلاشیم تا با برقراری ارتباط مستقیم با اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل که متاسفانه تاکنون ناکام مانده اطلاعات و جزئیات دقیق تر از این شرکت به دست آوریم و امیدواریم تا با ورود این شرکت هواپیمایی به عرصه حمل و نقل هوایی کشورمان، هموطنان عزیز از پروازهایی ایمن و متفاوت در خدمات بهره‌مند شوند.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26706
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید