امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

واقعا درمارولر باعث از بین بردن چین و چروک ها و لک های صورت میشه؟


1401/07/27
کد خبر : 27441
دسته بندی : سلامت
تعداد بازدید : 18 نفر


ما در این مقاله میخواهیم بصورت کامل و جامع درمارولر رو بررسی کنیم و با فواید و کاربرد های درمارولر آشنا بشیم، پس پیشنهاد میکنم تا انتهای این مقاله ما رو تنها نزارید.


درمارولر

درمارولر چیست؟

درمارولر که به انگلیسی Derma Roller نامیده میشه، یک وسیله دستی و خانگی کوچک است که برای زیبا کردن پوست و درمان مشکلات پوستی و احیای پوست استفاده میشه، درمارولر ها چیز خاصی ندارن و کلا از یک دسته و یک سری پر از سوزن های ریز تشکیل شده است، صد ها سوزن ریز از سایز 0.25 میلی متر تا سایز 2.5 الی 3 میلی متری روی سری این دستگاه ها وجود دارد که هر سایز در قسمت های مختلف پوست استفاده میشه
سایز های ریز برای قسمت های حساس و لطیف پوست استفاده میشه مثل اطراف چشم یا بالای مژه ها و اما سوزن های بزرگتر برای قسمت های ضخیم پوست مثل پوست سر یا دست و پاها استفاده میشه
اما در ادامه با نحوه عملکرد و تاثیر گذاری درمارولر روی پوست آشنا خواهید شد و فواید و خواص درمانی درمارولر رو خواهید شناخت.

درمارولر باعث جوان سازی پوست میشه؟

با حرکت دادن سری درمارولر بصورت غلتکی روی پوست سوزن های ریز به آرامی به منافذ پوست نفوذ کرده و باعث باز شدن منافذ پوست می شوند، همچنین این کار باعث تحریک سلول های پوست شده و گردش خون در پوست را افزایش میدهد، همین امر موجب میشود پوست شروع به کلاژن سازی کند، وقتی کلاژن بیشتری در پوست تولید شود پوست شروع به جوان سازی میکند.
همچنین درمارولر ها به دلیل اینکه منافذ پوست رو باز میکنند می توانند در جذب سرم ها و کرم های درمانی بسیار کاربردی و مفید باشند و باعث شوند درصد بیشتری از کرم ها جذب پوست شود، طبق تحقیقات انجام شده در حالت عادی سرم به میزان 20 درصد جذب پوست میشود، ولی وقتی همزمان از درمارولر استفاده شود بیش از 80 درصد به پوست جذب می شود.
پس در نتیجه اگر متخصصان پوست و زیبایی برای درمان مشکلات پوستی شما کرم ها یا سرم های متعددی را تجویز کرده اند و شما بصورت روزانه از آنها استفاده میکنید، به شما توصیه میشود حتما از درمارولر استفاده بکنید تا تاثیرات محصولات درمانی را چندین برابر بکنید.

کاربرد ها و فواید استفاده از درمارولر؟

استفاده از درمارولر ها فواید خیلی زیادی داره و می تواند بیشتر مشکلات پوستی را درمان کند، همین امر باعث شده است که پزشکان به جای استفاده از دستگاه های گران قیمت لیزری و... به درمارولر ها علاقه نشان دهند، چرا که استفاده از درمارولر ها نیازی به برق و تخصص خاصی نداشته و استفاده از اون ها بسیار آسان هست، و همچنین با کمترین قیمت بیشترین بهره برداری را دارند. اما در ادامه با فواید درمانی درمارولر بیشتر آشنا خواهید شد.
•    کمک متعادل شدن رنگ دانه های پوست
•    رفع تیرگی و کدری پوست و شفاف کننده پوست
•    کاهش و از بین بردن جای زخم، بخیه، سوختگی، جای جوش، آکنه و...
•    از بین بردن و بهبود چشن و چروک های پوستی
•    کمک به کاهش جوش های صورت
•    باز کرن منافذ پوستی و کمک به تنفس بهتر پوست
•    کمک به جذب بهتر سرم ها و کرم ها به پوست
•    کمک به افزایش کلاژن سازی و افزایش گردش خون در پوست
•    تقویت کننده پیازچه موها و جلوگیری از ریزش مو
•    درمان کننده ترک های پوستی مثل ترک پاشنه پا
•    و کلی کاربری بی نظیر دیگه

درمارولر تیتانیومی چیه؟

معمولا سوزن های درمارولر از جنس فولاد ضد زنگ ساخته می شود که کیفیت بسیار بالا و دوام خیلی خوی هم دارند، اما برخی از شرکت ها اقدام به تولید درمارولر با سوزن هایی از جنس تیتانیومی اصل و استریل شده کرده اند، این سوزن ها بسیار با کیفیت بوده و می تواند در سلامت پوست بسیار مفید باشد. به جرأت می توان گفت که درمارولر تیتانیومی بهترین و مناسب ترین درمارولر برای استفاده می باشد.
یکی از بهترین مدل های درمارولر تیتانیومی مارک ZGTS آلمان است که کیفیت ساخت فوق العاده بالایی دارد، این درمارولر یکی از پر فروش ترین مدل های درمارولر در کشور های اروپایی و آسیایی است، برای خرید درمارولر تیتانیومی اصل می توانید به سایت کیم کالا مراجعه کنید، همچنین توی سایت کیم کالا می تونید انواع کرم های زیبایی پوست و دستگاه آلات زیبا سازی پوست رو مشاهده و خرید بکنید.


 درمارولر

قیمت بهترین و ارزان ترین مدل های درمارولر در بازار ایران

قیمت نهایی درمارولر در بازار ایران به عوامل زیادی همچون نوسانات قیمت ارز، کیفیت ساخت، شرکت و برند تولید کننده، اورجینال یا تقلبی بودن درمارولر بستگی داره، ولی ارزان ترین درمارولر اصلی و اورجینال از 300 هزار تومان شروع میشه و میشه گفت گران ترین و بهترین مدل درمارولر اصل هم میتونه تا 700 – 800 هزار تومان و شایدم بیشتر قیمت داشته باشه
توجه داشته باشید که نمونه های تقلبی و بی کیفیت در بازار ایران وجود دارد که تشخیص تقلبی بودن اون برای هر کسی آسان نیست، توصیه میشه حتما از مراکز معتبر و شناخته شده درمارولر رو خریداری کنید، فروشگاه کیم کالا میتونه درمارولر اصلی رو با گارانتی معتبر به شما ارائه بکنه.

خرید آنلاین درمارولر اصل از فروشگاه کیم کالا

فروشگاه kimkala.com یکی از قدیمی ترین و معتبر ترین فروشگاه های عرضه کننده انواع مدل های درمارولر و دستگاه های زیبایی پوست و همچنین محصولات درمانی پوست در ایران است که بیش از یک دهه در این زمینه فعالیت های بسیار خوبی داشته است. کلیه محصولات عرضه شده در کیم کالا کاملا اورجینال بوده و دارای گارانتی معتبر می باشد. شما می توانید برای خرید درمارولر به وب سایت کیم کالا مراجعه کنید با با شماره های واحد فروش کیم کالا تماس بگیرید.

آدرس سایت:
https://kimkala.com
شماره های فروش و پشتیبانی کیم کالا:
02186081142
09120750932
09120132883


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27441
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید