امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

هیلتی چیست؟


1401/07/27
کد خبر : 26685
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 21 نفر

آرمان برند هیلتی ساخت آینده‌ای بهتر است، به این معنا که مشتریان هیلتی بتوانند سریع‌تر، امن‌تر و با اطمینان خاطر بالا کار خود را به انجام برسانند تا از این طریق برند هیلتی میراث جاودانه‌ای از خود به جای بگذارد و به تاثیری که ابزار کارش در جهان می‌گذارد، افتخار کند.
برند هیلتی برای اطمینان از یکپارچگی کیفیت و اصالت تولیدات خود، کارخانه‌های تولید و مراکز پیشرفته تحقیق و توسعه محصولاتش را در نقاط مختلف سراسر جهان احداث کرده‌است. دفتر مرکزی این کمپانی پیشرو در طراحی و ساخت محصولات با فناوری‌های پیشرفته، در شهر "شان" در کشور لیختن‌اشتاین قرار دارد. این کمپانی در بیش از 120 کشور جهان حضور فعال دارد، مراکز توسعه و تحقیقات و همچنین کارخانه‌های تولیدی این برند در اروپا، آسیا و آمریکا لاتین فعال هستند.
لازم به ذکر هست که برند هیلتی در ایران هم نمایندگی دارد، و شرکت مادوی نماینده رسمی و انحصاری فروش و خدمات پس از فروش محصولات برند بزرگ هیلتی در ایران است. شرکت مادوی در سال 1358 تاسیس شده و در سال 1360 موفق به کسب نمایندگی انحصاری کمپانی بزرگ هیلتی در ایران شده‌است.


 

محصولات هیلتی

کمپانی هیلتی همواره محصولات خود را با استانداردهای سطح بالای جهانی تولید کرده‌است و در این راه برای حفظ ارزش‌هایی همچون سلامتی، ایمنی، کیفیت و حفاظت از محیط زیست نیز تلاش داشته‌است. با توجه به کیفیت، اصالت، سرعت، ایمنی و خدمات پس از فروش ابزارهای هیلتی، تولیدات این کمپانی  گزینه مناسب، کاربردی و مقرون به صرفه‌ای برای کسانی که به دنبال ابزار کار حرفه‌ای و در عین حال با کاربری آسان هستند، می‌باشند. تولیدات هیلتی را می‌توان در دسته‌های ابزارهای شارژی، سیستم‌های اندازه‌گیری، ابزارهای برقی، ابزارهای کرگیری، سیستم‌های میخ‌کوب، انکرهای مکانیکی، انکر شیمیایی هیلتی و لوازم مصرفی دسته‌بندی کرد.
از پرکاربردترین و محبوب‌ترین ابزارهای  هیلتی در ایران می‌توان به ابزار پیچ‌گوشتی شارژی هیلتی با قابلیت استفاده از مته‌های گردبر و مته فلز و تنظیم گشتاورد 15 مرحله‌ای برای بهترین راندمان کاری، دریل شارژی با دو حالت سوراخ‌کاری دورانی و ضربه‌ای، ابزار فرز هیلتی با قطر دیسک 180میلی‌متری و توان 2000وات، پیکور یا همان چکش تخریب برقی هیلتی مجهز به سیستم کاهش دهنده لرزش و قابلیت تنظیم قدرت تخریب، کرگیر الماسه هیلتی با توان 3200وات به همراه سه دنده تنظیم سرعت، دریل برقی دو کاره و لوازم مصرفی از جمله مته و قلم اشاره کرد. ‌همچنین شما در وب‌سایت شرکت مادوی می‌توانید دیگر محصولات به همراه مشخصات فنی و جزئیات دقیق دستگاه‌های فوق را مشاهده نمایید.
محصولات ذکر شده بالا و دیگر محصولات کمپانی هیلتی را می‌توان در ایران به‌صورت آنلاین از شرکت مادوی، که نماینده رسمی و انحصاری برند هیلتی در ایران است به همراه گارانتی سلامت و اصالت کالا و خدمات پس‌از فروش خریداری کرد. هم‌چنین شرکت مادوی شعب نمایندگی خود را در تهران، مشهد، اصفهان، تبریز و عسلویه با امکان خرید مستقیم و حضوری تاسیس نموده‌است.


 

نمایندگی شرکت هیلتی در ایران

شرکت مادوی، نمایندگی رسمی برند هیلتی خدمات گارانتی و خدمات پس از فروش تولیدات این کمپانی را در جهت کاهش هزینه‌های مشتریان در دو دسته تقسیم کرده‌است که عبارتند از گارانتی استاندارد و گارانتی ممتاز.

گارانتی استاندارد:

گارانتی استاندارد محصولات هیلتی که توسط شرکت مادوی ارائه می‌شوند در سه حالت 10 ساله، 1 ساله و 3 ماهه به شرح ذیل هستند.
-    گارانتی 10 ساله (اشکالات تولید): شرکت مادوی با ارائه 10 سال گارانتی تعمیر و یا تعویض دستگاه در موارد خاص، کیفیت بالا دستگاه‌های هیلتی را تضمین کرده، تا مشتریان با اطمینان خاطر برند هیلتی را انتخاب کنند.
-    گارانتی 1ساله (یک‌‎بار تعمیر رایگان): در سال اول خرید شرکت مادوی یک‌بار در صورت نیاز دستگاه را به شکل رایگان تعمیر می‌کند.
-    گارانتی 3 ماهه (گارانتی تعمیر): تمامی قطعات تعمیر و یا تعویض شده، یک مرتبه و به مدت سه ماه گارانتی خواهند شد.

گارانتی ممتاز:

شرکت مادوی برای محصولات هیلتی گارانتی با نام گارانتی ممتاز هم در نظر گرفته است که به سه صورت ارائه می‌شود که دو حالت آن بلندمدت و حالت دیگر گارانتی دو ساله است.
-    گارانتی بلند مدت (اشکالات تولید): مادوی دستگاه هیلتی را تا پایان عمر دستگاه گارانتی می‌کند.
-    گارانتی 2 ساله ( گارانتی خرابی و استهلاک): شرکت مادوی تا دو سال هزینه‌ای بابت تعمیر دستگاه هیلتی، از شما دریافت نمی‌کند.
-    گارانتی بلند مدت (تعمیر با هزینه محدود): تا پایان عمر دستگاه و پس از پایان دوره 2 ساله خدمات تعمیری رایگان، هزینه تعمیر دستگاه پرداختی مشتری حداکثر برابر با 30% قیمت روز دستگاه خواهد بود.



سخن آخر

این امر که کیفیت و سرعت انجام کار ارتباط مستقیم با کیفیت ابزار کار دارد دیگر برای کسی پنهان نیست. امروزه این دو اصل یعنی کیفیت و سرعت انجام کار هم برای کارفرما و هم برای کارپذیر ارزشمند است. وقت طلاست و کیفیت، اعتبار، ابزار و دستگاه‌های تولید شده توسط کمپانی بزرگ هیلتی این دو اصل را در کنار هم قرار داده‌است و برای مشتریان خود امکان بهره بردن از ابزاری با کیفیت و در عین حال سریع فراهم ساخته‌است. دیگر نکته مهم لازم به ذکر، این است که شرکت مادوی نماینده فروش رسمی برند هیلتی در ایران، امکان خرید غیر حضوری و حضوری را برای هم وطنان عزیزمان در سراسر ایران فراهم ساخته است. شرکت مادوی محصولات برند هیلتی را به همراه تضمین کیفیت و اصالت در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26685
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید