امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

همه چیز راجع به قیمت ورق رنگی فولاد مبارکه اصفهان


1401/07/27
کد خبر : 27468
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 26 نفر

برای خرید ورق رنگی با قیمت مناسب به کجا مراجعه کنیم؟ دلیل اختلاف قیمت عرضه ورق رنگی و قیمت ورق روغنی فولاد مبارکه اصفهان در مراکز مختلف چیست؟ چرا قیمت ورق رنگی فولاد مبارکه اصفهان در مقایسه با سایر برندها گران‌تر است؟ 

ورق رنگی چیست؟

ورق رنگی، در واقع ورق گالوانیزه‌ی است که سطح آن را با یک لایه رنگ الکترواستاتیک پوشانده‌اند. این لایه رنگ با استفاده از کوره و تحت دمای بسیار بالا سطح ورق را آغشته می‌سازد تا به طور کامل در آن نفوذ کرده و به مرور زمان دچار ترک و شکستگی نشود. ورق گالوانیزه خود در صنعت ورقی بسیار مقاوم در برابر رطوبت و شرایط محیطی به شمار می‌رود و زمانی که با یک لایه حدوداً 35 میکرونی رنگ زده می‌شود، مقاومت دوچندانی پیدا خواهد کرد.
در واقع  رنگ آمیزی ورق گالوانیزه علاوه بر زیباسازی آن افزایش مقاومت در برابر فرسایش و خوردگی و نیز افزایش انعطاف پذیری آن را به همراه دارد.
ورق‌های رنگی با بیش از 15 تنوع رنگی که در استاندارد جهانی رال تعریف شده‌اند و به دلیل دارا بودن ویژگی‌هایی چون زیبایی، استحکام بالا، وزن کم، طول عمر زیاد، فرم پذیری، مقاومت در برابر خوردگی و فرسایش و ... در صنایع مختلف و به خصوص ساخت سقف‌ها و نمای انواع سوله‌ها، آلاچیق‌ها، کانکس‌ها، ویلاها و ... کاربرد‌های فراوانی پیدا کرده و از محبوبیت بالایی برخوردار شده است.

کاربردهای ورق رنگی

ورق رنگی کاربردهای بیشماری در صنایع گوناگون دارد. ورق رنگی را برای استفاده در ساخت انواع لوازم خانگی و محصولات صنعتی خریداری می‌کنند. همچنین از این ورق را در طرح‌های مختلف به منظور تزیین و زیباسازی در قسمت‌های مختلف سازه‌ها استفاده می‌شود. در ادامه به توضیح به برخی از کاربردهای این ورق اشاره خواهیم داشت:
-    ساخت انواع سقف
-    ساخت بدنه و نمای بیرونی سازه‌های چون سوله‌ها، آلاچیق‌ها، کانکس‌ها، کارگاه‌ها، انبارها و...
-    ساخت بدنه لوازم خانگی چون یخچال، فریزر، آبگرمکن، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، ماکروفر و ...
-    ساخت کابینت‌ها
-    ساخت بدنه خودرو‌های سبک و سنگین
-    ساخت کانتینر، سردخانه
-    و ...                                                                                                                                                                          

خرید ورق رنگی

خرید ورق رنگی به دلیل زیبایی و طول عمر بالای آن متقاضیان زیادی دارد. از دیگر عواملی که موجب افزایش آمار خرید این ورق می‌شود، گستردگی کاربرد آن است. شما باید با توجه به کاربردی که از ورق رنگی انتظار دارید، رنگ، ضخامت و ابعاد آن را قبل از خرید مشخص کنید. بهتر است بدانید که ورق‌های رنگی در ضخامت‌های بین 0.18 تا 0.7 میلیمتر تولید و عرضه می‌شوند
از جمله دیگر نکاتی که باید در هنگام خرید ورق رنگی به آن دقت کنید ضخامت لایه‌ی رنگ نشسته بر سطح ورق است. به طور کلی هرچه ضخامت این لایه بیشتر باشد، ورق کیفیت و طول عمر بالاتری خواهد داشت. ضخامت این لایه مطابق با استانداردها می‌تواند در قسمت رویی بین 20 تا 25 میکرون و در قسمت زیرین ورق 7 تا 15 میکرون است.


 قیمت ورق رنگی فولاد مبارکه اصفهان

قیمت ورق رنگی

قیمت ورق رنگی از دیگر معیارهایی است که هنگام خرید آن باید در نظر بگیرید. ابعاد، ضخامت و وزن ورق رنگی از عواملی هستند که بر روی قیمت نهایی آن اثر می‌گذارند. رنگ این محصول نیز در تعیین قیمت آن تفاوت ایجاد می‌کند. برای مثال ورق رنگی قرمز و نارنجی به دلیل تقاضای بیشتر، قیمت بالاتری از سایر ورق‌ها دارند. در صورتی‌که ورق رنگی سبز با ورق رنگی آبی از نظر قیمتی تقریباً با یکدیگر یکسانند.
علت وجود اختلاف قیمت ورق رنگی در مراکز مختلف می‌تواند به دلیل کیفیت محصول نیز باشد. از آن‌جایی که کارخانجات مختلف ورق رنگی را با روش‌ها، دستگاه‌ها و مواد اولیه متفاوتی تولید می‌کنند، طبیعی است که کیفیت محصولات هر کدام فرق داشته و در نتیجه با یکدیگر اختلاف قیمت پیدا کنند.
ضخامت لایه رنگی نیز به دلیل اینکه با کیفیت ورق رابطه‌ی مستقیمی دارد، بر روی قیمت آن اثر خواهد گذاشت.

قیمت روز ورق رنگی

قیمت انواع مقاطع فولادی به صورت روزانه و تحت تأثیر شاخص‌ بازار آهن و فولاد کشور تعیین می‌شوند. به بیان دیگر شاخص‌های قیمتی در بازار آهن‌آلات با نوسانات نرخ ارز، به هم خوردن تعادل میان میزان عرضه و تقاضا، قیمت‌های جهانی فولاد خام، تورم، تحریم و .... تغییر کرده و این تغییرات بلافاصله بر روی قیمت نهایی تک تک مقاطع فولادی از جمله ورق رنگی اثر می‌گذارند.
به همین دلیل در بازار به صورت روزانه شاهد نوسانات قیمت روز ورق رنگی خواهیم بود.

اطلاع از قیمت آنلاین ورق رنگی

از آن جایی که قیمت کلیه مقاطع فولادی مرتب در حال تغییر و نوسان است، اطلاع از آخرین قیمت این مقاطع قبل از اقدام به خرید امری ضروری است. یکی از راه‌هایی که از طریق آن می‌توان با کمترین دردسر و در کوتاهترین زمان از آخرین نرخ ورق رنگی اطلاع پیدا کرد، مراجعه به سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی است.
البته باید دقت بسیاری داشته باشید که تنها به مراجع اینترنتی معتبر و به روز مراجعه کنید.
بازرگانی آرادآهن مرجع قیمت گذاری انواع آهن آلات قیمت کلیه مقاطع فولادی را به صورت مرتب و لحظه‌ی در سایت و شبکه‌های اجتماعی خود به روز رسانی و منتشر می‌نماید. شما می‌توانید جهت اطلاع از آخرین قیمت‌ها به سایت آراد آهن مراجعه نمایید و یا در کانال تلگرامی: @aradahan عضو شوید.

قیمت ورق رنگی فولاد مبارکه

کارخانه فولاد مبارکه اصفهان از بزرگترین و عظیم‌ترین کارخانجات تولید مقاطع فولادی در کشور به شمار می‌رود که کلیه‌ی محصولات خود را با بهره‌گیری از به روزترین تکنولوژی‌ها و پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها و استفاده از مرغوبترین مواد اولیه تولید و در بازارهای داخلی و خارجی عرضه می‌نماید.
از این رو کلیه محصولات این کارخانه بسیار مرغوب و با کیفیت به شمار رفته و به همین دلیل میزان تقاضای بالایی را به خود اختصاص می‌دهند. تمامی این عوامل سبب شده است که قیمت محصولات این کارخانه از جمله قیمت ورق رنگی فولاد مبارکه اصفهان از سایر محصولات مشابه در بازار بیشتر باشد.

فروش ورق رنگی

فروش ورق رنگی توسط کارخانجات و نمایندگی‌های معتبر صورت می‌گیرد. به طور قطع قیمت فروش کارخانجات بسیار مناسب است اما متأسفانه خرید مستقیم از درب کارخانجات محدودیت‌های بسیاری به همراه دارد. از جمله اینکه معمولاً کارخانجات محصولات خود را در تناژهای بسیار بالا عرضه می‌کنند و حتی ممکن است محصولات خود را به صورت سبدی از چندین نوع و قلم به فروش برسانند. به بیان ساده‌تر بسیاری از کارخانجات بزرگ ورق رنگی را به تنهایی و در حجم کم عرضه نمی‌کنند. بنابراین توصیه می‌شود تنها در صورتی که قصد خرید تناژ بالایی از این محصول را دارید به کارخانه مراجعه نمایید.
البته جای نگرانی نیست چرا که فروش ورق رنگی با قیمت درب کارخانه در نمایندگی‌های اصلی این کارخانجات نیز صورت می‌پذیرد و شما می‌توانید در هر تناژ دلخواهی ورق رنگی را در این نمایندگی‌ها سفارش دهید.

قیمت ورق رنگی فولاد مبارکه اصفهان

چگونه می توانم ورق رنگی فولاد مبارکه اصفهان را سفارش دهم؟

برای تهیه ورق رنگی یا ورق سیاه فولاد مبارکه اصفهان میتوانید به بازرگانی آرادآهن مرکز پخش ورق سیاه فولاد مبارکه اصفهان مراجعه کنید. بازرگانی آراد آهن مرجع فروش ورق رنگی فولاد مبارکه اصفهان به دلیل حذف کلیه‌ی واسطه‌ها و همکاری دیرینه با کارخانه فولاد مبارکه موفق به تأمین محصولات این کارخانه با کمترین قیمت و عرضه‌ی آن‌ها در سراسر کشور شده است.
برای سفارش ورق رنگی و یا مشاهده قیمت ورق سیاه فولاد مبارکه اصفهان کافیست با شماره‌ی: 34055-031 تماس بگیرید.



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27468
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید