امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

همه اطلاعاتی که لازم است درباره رابیتس بدانید!!!


1401/07/27
کد خبر : 26423
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 16 نفر

هر چند در سال های اخیر محصولاتی به عنوان محصولات جایگزین رابیتس پا به عرصه ساختمان سازی گذاشته اند اما با این حال نیز بهترین معماران و سازنده ها، رابیتس را به همه این موارد ترجیح می دهند. از نظر کارایی و شرایط استفاده نیز این موضوع کاملا ثابت شده است و هنوز محصولی جایگزین آن نشده است.
 رابیتس
اما بسیاری از کاربران تنها به دلیل تجربه از این محصول استفاده کرده و با مشخصات و ویژگی های آن نا آشنا هستند. برخی هم به دلیل نا آشنایی با بسیاری از کاربردهای این محصول خود را از مزیت های آن محروم کرده اند. در این مقاله سعی داریم تا شما را با نکات سیار مهمی درباره انواع رابیتس، کاربردهای آن و مزیت های استفاده از آن آشنا کنیم. همچنین شرایط خرید ایده آل  آن را از یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی مربوط به مجموعه آهن تخفیف آشنا خواهیم کرد. برای یک خرید خوب همراه شما هستیم.

رابیتس چیست؟

این توری در واقع هر گونه کالایی می باشد که از کشش عرضی و پرس ورق گالوانیزه تولید شود. رابیتس پس از گذشتن از مراحل مختلف برش، آماده می شود. سپس از آن، به صورت های مختلف استفاده می شود. ورق راویز فولادی و تور مانند است که از ورق گالوانیزه ضخامت ۲۵/۰ تا ۵/۰ میلیمتر درست می شود.
راویز با مفتول گالوانیزه 1.2 میل یا همان سیم رابیتس بندی و یا مفتول سیاه به شکل لایه به شبکه فرعی متصل می گردد. این موضوع در رابیتس آماده، باعث عدم ترک خوردگی گچ یا سیمان در سطح می گردد. برش و فرم دادن به راویز در کار های گچ کاری زینتی، آسان است. راویز برای سقف های کاذب و تزئین ساختمان مناسب بوده و معمولاً برای کاربرد گچ کاری استفاده می شود. ورق فلزی گسترش یافته در ۱٫۷۵، ۲٫۵ و ۳٫۴ پوند در هر مترمربع در دسترس است.
 از رابیتس در بخش های مختلف ساختمان سازی استفاده می شود. اصلی ترین و مهم ترین بخشی که رابیتس در آن مورد استفاده قرار می گیرد، سقف ساختمان است. برای گچ بری روی سقف و جاهایی که نیاز به اتصال گچ دارید، این محصول با ایجاد یک سطح زبر امکان چسبندگی بیشتری فراهم کرده و شرایط لازم برای انجام انواع گچ بری های پیچیده را برای سازنده فراهم می آورد.
 رابیتس

مشخصات فنی رابیتس ها

رابیتس معمولا با مشخصات متفاوتی ساخته و عرضه می شود و کاربران نیز بر اساس نیاز و شرایط مورد استفاده باید محصول مورد نظر را انتخاب و استفاده نمایند. این محصول معمولا درستون های 9، 11 و 13 تایی ساخته و عرضه می شود. در زمان خرید باید 1 تا 2 درصد به عنوان پرتی برای همپوشانی قسمت های مختلف در نظر بگیرید. در کل این محصول پرتی خاصی نیز نخواهد داشت و در صورت استفاده بهینه می توانید با کمترین هزینه آن را خریداری نمایید. معمولا رابیتس 13 ستونه کاربرد بیشتری داشته و البته کیفیت بالاتری نیز نسبت به سایر انواع آن دارا است. هر چقدر وزن باری که قرار است این محصول تحمل کند بیشتر شود، تعداد ستون های آن نیز باید بالاتر برود. در موارد خاصی شاهد استفاده از انواع رابیتس 17 ستونه نیز توسط برخی از معماران هستیم.
همچنین دیگر مشخصه فنی انواع رابیتس مربوط به وزن آنها است. وزن تحت تاثیر نوع ورق مورد استفاده برای تولید این محصول خواهد بود. هر چقدر ضخامت ورق بیشتر باشد وزن بالاتر رفته و البته قیمت نیز تحت تاثیر وزن افزایش می باید. رابیتس های با تعداد ستون های گفته شده در بند قبل را می توان در انواع سبک، نیمه سنگین و سنگین در بازار تهیه و مورد استفاده قرار داد. این محصول از نظر تعداد چشمه نیز تنوع بالایی دارد و باز انتخاب نوع آن از نظر تعداد چشمه به شرایط کاربری آن بستگی خواهد داشت.

مزیت های استفاده از رابیتس کدام ها هستند

مزیت های بسیار زیادی را می توان برای استفاده از انواع رابیتس برشمرد. البته این مزیت ها در برخی مواقع به نوع محصول مورد استفاده نیز بستگی خواهد داشت. به صورت کلی مزیت های زیر را می توان برای استفاده از این محصول در نظر گرفت:
•    در درجه اول چیزی که سازنده ها علاقه بسیار زیادی به آن دارند، سرعت بسیار بالای نصب و اجرا توسط این محصول است.
•    از نظر استحکام شرایط بسیار خوبی دارد. البته نحوه نصب این محصول نیز ارتباط مستقیمی با استحکام آن خواهد داشت.
•    انعطاف بسیار خوبی داشته و امکان ساخت طرح های بسیار پیچیده و مختلفی با آن وجود دارد.
 رابیتس

خرید رابیتس با بهترین خدمات پس از فروش در آهن تخفیف

اگر به دنبال خرید اینترنتی رابیتس هستید، حتما باید نکات بسیار مهمی را در این خرید در نظر داشته باشید. مهم ترین نکته مربوط به خرید این محصول استفاده از خدمات فروشگاه های تخصصی است که به صورت اختصاصی در زمینه فروش چنین محصولاتی فعالیت دارند. این مهم باعث می شود تا بتوانید در عین خرید محصولات با کیفیت بالا راهنمایی های لازم را نیز درباره چنین محصولاتی از فروشنده در یافت کنید. برای این موضوع ما مجموعه آهن تخفیف را به شما معرفی می کنیم. این مجموعه سال های زیادی است که به ارائه خدمات فروش و خدمات پس از فروش محصولاتی مانند رابیتس می پردازد و به خوبی با نیازهای کاربران در این زمینه آشنا است.
با مراجعه به سایت این مجموعه به نشانی www.ahnatakhfif.com در درجه اول می توانید اطلاعات بسیار کاربردی و عالی درباره انواع رابیتس و مشخصات آن و همچنین روش های اجرای آن در اختیار داشته باشید. همچنین می توانید برای خرید محصولات مورد نظر خود نیز از خدمات این مجموعه با قیمت مناسب و همراه با تخفیف های عالی اقدام کنید.



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26423
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید