امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

هزینه ثبت برند آژانس های تبلیغاتی در سال 1401 کاهش پیدا کرد


1401/07/27
کد خبر : 28201
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 20 نفر

هزینه ثبت برند آژانس تبلیغاتی تعرفه و میزان ثابت و مشخصی ندارد و شرکت‌ها و موسساتی که در زمینه ثبت برند و لوگو تجاری فعالیت می کنند، هزینه های مختلفی را با توجه به انجام دادن و رعایت تمامی شرایط ثبت برند و همچنین با توجه به نوع برند حقیقی و حقوقی شما که هر کدام از آن‌ها نیاز به ارائه مدارک مخصوص به خود دارند در نظر می گیرند. به این هزینه ها هزینه های خدمات و کارشناسی برند و همچنین مشاوره را نیز می تواند اضافه کنید تا متوجه بشوید در برخی از موسسات هزینه‌های بسیار زیاد و غیرقابل متعارفی برای ثبت شرکتهای تبلیغاتی در نظر گرفته می شود که همین موضوع باعث می‌شود تا افراد از ثبت برند تبلیغاتی خود منصرف شوند.

در ادامه ضمن بررسی مدارک ثبت برند برای آژانش های تبلیغاتی، به بررسی کمترین هزینه ثبت برند در این زمینه در سال 1401 می پردازیم.

هزینه ثبت برند آژانس های تبلیغاتی

برای اینکه بتوانید برند خود را به دو نوع حقیقی و حقوقی و با رعایت تمامی شرایط و ارائه تمامی مدارکی که در نظر گرفته شده است به ثبت برسانید، می‌توانید از دو طریق این کار را به راحتی انجام دهید.

در روش اول باید شما خودتان وارد سامانه مالکیت معنوی ایران شده و پس از درخواست و اظهارنامه ثبت برند و تایید شدن آن، به سراغ انجام تمامی مراحل ثبت برند به صورت حضوری و تشکیل پرونده و روال اداری بروید.

انجام دادن این روال می تواند حداقل ۳ ماه زمان شما را تلف کند و به همه اینها می توانید هزینه های ایاب و ذهاب و هزینه های تشکیل پرونده و مشکلاتی که برای انجام امور اداری وجود دارد را نیز اضافه نمایید.

با توجه به مشکلاتی که در زمینه انجام امور اداری در کشورمان وجود دارد و البته هزینه های بسیار زیادی که برای تشکیل پرونده و ایاب و ذهاب پرداخت می شود تیم حقوقی سامانه آنلاین پایدار تصمیم گرفته است تا تمامی کارهای مربوط به ثبت برند شرکت تبلیغاتی شما را به صورت کامل آنلاین انجام دهد.

زمانی که برند آژانس تبلیغاتی شما به درستی به ثبت رسیده باشد و از مزیت های قانونی آن بتوانید بهره مند شوید قطعاً می توانید اعتماد مشتریان و دیگر شرکت ها و کسب و کارها را برای سپردن تبلیغات خودشان به دست شما جذب نماید و از این طریق سود و درآمد بسیار بالایی برسید.

سامانه آنلاین پایدار این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید با استفاده از این سامانه به راحتی تمامی موارد مربوط به استعلام ثبت برند و همچنین تهیه مدارک و طراحی لوگوی تجاری را به راحتی و با استفاده از کارشناسان این مجموعه به صورت کاملاً آنلاین از صفر تا صد انجام دهید.

نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که در این سامانه ارزانترین تعرفه و هزینه ثبت برند در ایران در نظر گرفته شده است و شما علاوه بر این هزینه بسیار کم و اقتصادی دیگر نیازی به پرداخت هزینه های ایاب و ذهاب و هزینه های انجام امور اداری و تشکیل پرونده ندارید و همین موضوع می‌تواند به شما کمک کند تا در سریعترین زمان ممکن و با پرداخت کمترین هزینه ثبت برند به راحتی برند و لوگو تجاری خود را به ثبت برسانید.

استعلام ثبت برند به صورت آنلاین

قبل از اینکه بخواهید برند و لوگو تجاری خود را به صورت قانونی برای شرکت تبلیغاتی خودتان به ثبت برسانید باید حتما ابتدا تمامی استعلام های لازم را در مورد برنده ثبت شده قبلی به دست آورید تا نام برند شما و همچنین لوگوی تجاری که برای آن طراحی کرده به هیچ عنوان شبیه به برندهای ثبت شده قبلی نباشد.

یکی از مهم ترین شرایط ثبت برند در سال 1401 این است که برندی که قصد طراحی کردن آن را دارید باید کاملا خلاقانه و جدید باشد. برای همین شما نیاز دارید تا استعلام های لازم را در مورد برندهای ثبت شده قبلی به دست بیاورید تا متوجه بشوید که این برند شما به هیچ وجه قبلاً به ثبت نرسیده است و در مراحل ثبت برند و ارائه تمامی مدارکی که در ادامه به آنها اشاره می کنیم به هیچ گونه مشکل قانونی برخورد نخواهید کرد.

خاص بودن و جدید بودن برند آژانس تبلیغاتی شما به شما این امکان را میدهد تا بتوانید مشتریان خود را با مفهوم کسب و کار خودتان آشنا کرده و البته مشتریان کاملاً مجزا و جدیدی را برای خودتان داشته باشید که نسبت به برند شما وفادار تر هستند.

در صورتی که خودتان تخصص و علمی در زمینه استعلام ثبت برند ندارد می توانید از راهنمایی و مشاوره تخصصی تیم حقوقی پایدار ثبت کمک بگیرید تا در سریعترین زمان ممکن تمامی عملیات مربوط به ثبت برند برای شما انجام شود.

شرایط ثبت برند

طراحی لوگو تجاری که منحصر به فرد است !!!

یکی دیگر از مهمترین دغدغه هایی که کاربران برای ثبت برند آژانس های تبلیغاتی خود دارند و البته هزینه های ثبت برند شرکت تبلیغاتی نیز آنها را مجاب می‌کند تا از لوگوهای بسیار با قیمت پایین تر استفاده کنند، همین بحث طراحی لوگو تجاری است.

طراحی لوگوی تجاری از جهت هزینه ها می تواند بسیار مورد اهمیت باشد و از جهت دیگر با توجه به اینکه لوگوی تجاری شما قبلا به هیچ عنوان نباید به ثبت رسیده باشد نیز باید توجهات لازم را برای طراحی آن داشته باشید.

بعد از اینکه از طریق سامانه آنلاین پایدار استعلام ثبت برند خود را با کمترین هزینه ثبت برند شرکت تبلیغاتی انجام دادید می‌توانید لوگو تجاری خود را با توجه به لوگوی تجاری که قبلا به ثبت رسیدن به صورت کاملا خلاقانه و جدید طراحی کنید. خدمات ارائه شده در سامانه آنلاین پایدار برای طراحی لوگوی تجاری باعث می‌شود تا لوگوی تجاری شما به صورت کاملا خلاقانه و جدید طراحی شده و به هیچ وجه شباهتی به برند ها و لوگو های تجاری ثبت شده قبلی نداشته باشد.

مدارک ثبت برند شرکت تبلیغاتی

برای این که بتوانید برند آژانس تبلیغاتی خود را به ثبت برسانید می‌توانید این کار را از دو طریق و به دو صورت حقیقی و یا حقوقی انجام دهید.

در صورتی که برند تجاری شما قبلا در قالب شرکت فعالیت می کرده است و شما عملیات ثبت شرکت تبلیغاتی را به درستی انجام داده اید باید برای ثبت برند و لوگو تجاری به صورت حقوقی اقدام نمایید.

برای این کار لازم است تا شما کپی مدارک شناسایی تمامی اعضای شرکت و همچنین مجوز فعالیت خود را در کنار کپی آخرین روزنامه رسمی تغییرات شرکت به مراجع ثبت کننده برند تحویل دهید.

اگر نام تجاری برند شما شامل نام های تجاری لاتین می باشد و لوگوی تجاری شما باعث شده است تا به عنوان لوگوی تجاری لاتین شناخته شوید باید حتماً برای ثبت برند لاتین اقدام کنید که برای این کار لازم است تا شما ابتدا کارت بازرگانی خود را تهیه نموده و سپس کپی آن را نیز همراه دیگر مدارک شناسایی ارائه نمایید. البته برای ثبت برند شرکت تبلیغاتی این مشکلات کمتر به وجود می آید و شما خیلی نیاز به ثبت برند به صورت لاتین نخواهید داشت زیرا خدمات شما در داخل کشور و به کاربران و شرکت‌های مختلفی که در داخل ایران فعالیت می کنند ارائه می شود.

اما اگر قصد انجام فعالیت‌های بین‌المللی را دارید باید به سراغ ثبت برند لاتین و پرداخت هزینه ثبت برند شرکت تبلیغاتی به صورت لاتین بروید.

مدارک ثبت برند

مدارک ثبت برند حقیقی آژانس تبلیغاتی

در صورتی که قبلاً شرکت تبلیغاتی خود را به صورت قانونی به ثبت نرسیده باشید و فقط مجوزهای فعالیت خود را از مراجع ذیربط دریافت کرده باشید می‌توانید به صورت حقیقی برند و لوگو تجاری خود را به صورت کاملا قانونی به ثبت رسانده و از مزیت های مهم آن بهره مند شوید.

برای این کار لازم است تا علاوه بر کپی کارت شناسایی شامل شناسنامه و کارت ملی، تصویر مجوز فعالیت خود را نیز ارائه نمایید.

برای اینکه برند شما به صورت حقیقی و لاتین نیز به ثبت برسد لازم است تا کارت بازرگانی را تهیه و کپی آن را همراه دیگر مدارک شناسایی به مراجع ثبت نام تحویل دهید.

 

مزیتهای ثبت برند شرکت تبلیغاتی

شرکت تبلیغاتی امروز در قالب‌های مختلف فعالیت می کنند و با توجه به اینکه تبلیغات امروز نقش بسیار مهمی در شناسایی شرکت ها و کسب و کارها به خصوص در فضای آنلاین دارد، می‌توانیم بگوییم که ثبت برند و ثبت شرکت به صورت قانونی می‌تواند مزیت‌های بسیار زیادی را در اختیار شما قرار دهد و شما را به سود و درآمد بسیار بالاتری برساند.

زمانی که شما با پرداخت هزینه ثبت برند آژانس تبلیغاتی برند و لوگو تجاری خود را به صورت کاملا قانونی به ثبت رسانید قطعاً محبوبیت بسیار بیشتری را در نظر مشتریان خود خواهید داشت.

علاوه بر این با توجه به رقابتی که در چند سال گذشته در میان شرکت‌های تبلیغاتی به وجود آمده است در صورتی که به نام و لوگوی تجاری را به صورت قانونی به ثبت برسانید جلوی هرگونه سوء استفاده از نام و لوگوی تجاری خود را توسط رقبای تان گرفته اید و این یعنی به هیچ عنوان کسی نمی‌تواند از برم و لوگوی تجاری شما برای جذب مشتریان خود و یا اهداف شوم استفاده نماید.

در کنار همه این موارد ثبت برند و لوگو تجاری باعث می‌شود تا ارزش و اعتبار کسب و کار شما بالاتر رفته و کسب و کارها و شرکتهایی که از همکاری با شما را دارند به راحتی به شرکت شما اعتماد کرده و تمامی فعالیت های تبلیغاتی خود را از طریق شرکت شما انجام دهند.

در پایان باید بگوییم که با استفاده از سامانه آنلاین پایدار شما کمترین هزینه ثبت برند آژانس های تبلیغاتی را پرداخت می کنید و همین موضوع باعث می شود تا شما بتوانید به درستی و در سریعترین زمان ممکن به نام و لوگوی تجاری خود را با بالاترین کیفیت که ارزش و اعتبار کسب و کار شما را چند برابر می کند به ثبت برسانید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28201
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید