امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

هدیه شب عید


1401/07/27
کد خبر : 26988
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 22 نفر

 وقتی برای در روزهای پایانی سال به مشتریان هدیه می دهید ، مشتری کسب و کار شما این حس را پیدا می کند که متفاوت از مشتری های برند های دیگر است و شما توانسته اید به نوعی مشتری را درگیر خود نموده و این یک امتیاز مثبت برای شما ایجاد می کند. پس ارائه یک هدیه شب عید زیرکانه یا طرح عید نوروز منحصر به فرد و متناسب با علایق مشتری در زمان و مکان خاص می تواند تاثیر شگفتی در روند پیشرفت کار شما داشته باشد.هر چند تعداد بسیاری از سازمان ها برنامه از قبل طراحی شده ای برای دادن هدیه شب عید و پایان سال به مشتریان و پرسنل خود دارند ولی تعدادی هم هستند که صرفا برای رفع تکلیف به خرید تعداد زیادی کالا اقدام می کنند بدون آنکه توجهی به کیفیت و کارایی آن داشته باشند.

این اتفاق نه تنها باعث ایجاد حسی منفی در مشتری می شود بلکه با توجه به هزینه ای که دارد باعث از بین رفتن بودجه خرید کالاهای تبلیغاتی و هدیه شب عید می گردد. انتخاب بهترین هدایای برای افراد کار سختی نیست و تنها لازم است بازار هدف خود را شناخته و متناسب با نیاز و سلیقه افراد به دنبال مناسبت ترین هدایا باشید. در رابطه با این موضوع باید شرایطی را در نظر بگیرید که می خواهید به مدیران عیدی و هدیه بدهید.همان گونه که از اسم و توضیحش پیداست ، هدیه شب عید مدیران به هدایایی گفته می‌ شود که برای مدیران و مخاطبین خاص با جایگاه ویژه در سازمان در نظر گرفته می‌شود. این کالاها اصولا قیمت بالاتری نسبت به کالاهای سایر پرسنل داشته و در انواع سلیقه ها و کاربردهای مختلف قابل تهیه می باشند. هدایای مدیریتی می بایست از نظر کیفیت، ارزش مادی و معنوی، ماندگاری و کاربرد در سطح قابل قبولی باشند تا بتوانند به عنوان یکی از بهترین شیوه‌ ها هم در جهت تبلیغات برند و سازمان و هم در جهت احترام متقابل مورد استفاده قرار گیرند.

تعدادی از هدایایی که برای مدیران در نظر گرفته می شود عبارتند از : ست کیف و کمربند چرم طبیعی، بشقاب مربع منبت کاری ، ست روان نویس و خودنویس، پک لوازم اداری یا الکترونیک کاربردی، ست های اداری، کتب نفیس و غیره.می دانید که اکثر افراد و کارمندان علاقمند به دریافت پول نقد به عنوان هدیه شب عید هستند، به یاد داشته باشید که در شرایطی که از کالاهای خاص و منحصر به فرد و متناسب با سلیقه هر یک از کارمندان استفاده نمایید، می تواند تاثیر ذهنی مثبتی بر کارمندان داشته باشد. بنابراین سعی کنید برای کارمندان خود همانند مشتریان ارزش قائل شده و صرفا به کالاهای تبلیغاتی معمول و پیش پا افتاده بسنده نکنید.مطلع باشید که نباید هدایای تبلیغاتی به گونه ای باشند که موجب سنجش ارزش کار کارمندان با هدیه دریافتی گردد.

برچسب ها :
# هدیه شب عید

لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26988
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید