امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

هدف از چاپ عکس روی لیوان چیست؟


1401/07/27
کد خبر : 28234
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 16 نفر

در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین موارد کادو ازجمله لیوان حرارتی، چاپ لیوان عکسچاپ تیشرت سفارشی آشنا کنیم.

چاپ لیوان حرارتی

هدف از چاپ عکس روی لیوان

 لیوان حرارتی  یا لیوان جادویی یکی از انواع لیوان ها هستند که در فرم های مخروطی ،فنجانی، استوانه ای تولید می شوند. این لیوان ها  از جنس سرامیک ساخته می شوند و جنس سرامیک به لحاظ کیفیت و دوام  بسیار مرغوب و کار آمد می باشد. چاپ لیوان حرارتی بصورت سابلیمیشن انجام می شود و سطح این کالا با جوهر مخصوص و حساس به دما پوشیده می شود . در دمای معمولی اتاق طرح روی لیوان حرارتی  کاملا مشکی و پنهان است اما زمانی که در آن مایع داغی مانند چای ریخته می شود طرح چاپ شده  روی آن نمایان می شود . انتخاب چاپ لیوان حرارتی برای مشتریان به دو صورت آماده و سفارشی وجود دارد و طرح آماده مدل هایی هستند که در بازار وجود دارند  مدل  سفارشی عبارت است از اینکه مشتری انتخاب می کند که چه  تصویری بر روی لیوان حرارتی چاپ شود و معمولا از طرح های :
•     تصاویر دلخواه
•    تصاویر تبلیغاتی
•     تصاویر مناسبتی
•     و... برای چاپ استفاده می شود.

چاپ لیوان عکسچاپ

هدف از چاپ عکس روی لیوان

 چاپ لیوان به سبب سفارشی و دلخواه بودن یک گزینه هنری محسوب می شود و هر طرح یا تصویر مشتری پس از سفارش با کیفیت بسیار بالایی بر روی این مورد چاپ می شود. منظور از چاپ لیوان عکسچاپ این است که شما می توانید جهت چاپ طرح دلخواه خود  به سایت عکس چاپی مراجعه نمایید و طرح دلخواه خود را با کیفیت بسیار بی نظیری  بر روی لیوان یا سایر کالاهای دیگر مانند بشقاب، تیشرت، ماگ، و... چاپ کنید.

هدف از چاپ عکس روی لیوان چیست؟

چاپ عکس روی لیوان با اهداف مختلفی انجام می شود دو مورد از مهمترین اهداف آن به جهت کادو و تبلیغات می باشد. معمولا این کالا به جهت اینکه بسیار  زیبا و جذاب است در بسیاری از موارد بعنوان کادوی مناسبتی مورد استفاده قرار می گیرد و نکته جالب اینکه به سبب طرح چاپ شده روی آن بسیار مورد پسند می باشد.کارایی دیگر  این کالا بعنوان تبلیغات است و امروزه اغلب کسب و کار ها با چاپ برند خود بر روی بدنه لیوان و استفاده از آن بعنوان هدیه تبلیغاتی کسب کار خود را بطور گسترده ای معرفی می کنند.

قیمت چاپ عکس روی تیشرت سفارشی

هدف از چاپ عکس روی لیوان

 قیمت چاپ عکس روی تیشرت سفارشی  معمولا در مقایسه  با تیشرت های آماده در بازار مناسب تر است و مزیتی که در چاپ عکس سفارشی وجود دارد این است که طرح چاپ شده یک طرح خاص و مورد پسند مشتری می باشد. نکته مهم اینکه در قیمت نهایی چاپ عکس بر روی تیشرت مانند لیوان چند عامل مهم موثر است و بطور خلاصه می توان به موارد زیر اشار کرد.
•     جنس
•     سایز
•     نوع چاپ

آیا ماندگاری چاپ بر روی تیشرت ها به یک صورت است؟

بسیاری از افراد این تصور را دارند که چون از یک نوع چاپ برای درج تصاویر بر روی تیشرت استفاده می شود پس کیفیت و ماندگاری طرح  در تیشرت ها باید یکسان باشد اما این تصور درست نیست چراکه جنس تیشرت نیز می تواند در ماندگاری طرح چاپ شده بسیار موثر باشد و جهت ماندگاری بالا طرح چاپ شده باید تیشرت هایی با جنس مرغوب انتخاب شود. از مدل های مرغوب تیشرت که امروزه طرفداران زیادی را به خود جلب کرده اند می توان به تیشرت لانگ، اسپان، ملانژ و... اشاره کرد.



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28234
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید