امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

هدایای تبلیغاتی یا روش های سنتی تبلیغات؟


1401/07/27
کد خبر : 26868
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 21 نفر

کسب‌وکار‌های کوچک و بزرگ برای بیشتر دیده شدن و افزایش میزان فروش به روش‌های تبلیغاتی مختلفی روی می‌آورند که از جمله آن‌ها می‌توان به هدیه تبلیغاتی، تبلیغات فضای مجازی، تبلیغاتی چاپی، تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات رادیویی و ... اشاره کرد. تبلیغات باید به شکلی باشند که بیشترین بازدهی و جذب مشتری را برای شما به ارمغان آورند. در هنگام انتخاب یک روش تبلیغاتی باید بودجه مورد نیاز آن و میزان بازدهی را با هم مقایسه کنید؛ آیا آن روش تبلیغاتی می‌تواند بازگشت سرمایه شما را تضمین کند؟ به طور مثال برای تبلیغ تلویزیونی باید هزینه زیادی پرداخت کنید؛ پس از پخش شدن تبلیغات، آیا آن تبلیغ مشتریان زیادی جلب می‌کند و تمام سرمایه تبلیغات با سود بازخواهد گشت؟ این موارد سوالاتی است که به هنگام انتخاب یک روش تبلیغاتی باید مورد توجه قرار گیرد.

بودجه مورد نیاز در هدایای تبلیغاتی

علاوه بر مساله بازگشت سرمایه، میزان بودجه اولیه هم اهمیت دارد. برخی از انواع تبلیغات به قدری گران هستند که کسب‌وکارهای کوچک از عهده آن بر نخواهد آمد؛ در نتیجه باید از روشی استفاده شود که فشار زیادی را به مجموعه وارد نکند. تبلیغات فضای مجازی می‌تواند مفید باشند ولی دائمی نیستند؛ به طور مثال شما هزینه تبلیغ خدمات خود، در استوری را پرداخت می‌کنید اما آن تبلیغات تنها برای 24 ساعت در دسترس خواهد بود پس از آن پاک می‌شود. مشخص نیست در آن 24 ساعت چند نفر استوری را مشاهده کرده یا بر روی لینک تبلیغی آن کلیک کرده‌اند.


 هدایای تبلیغاتی


تبلیغات چاپی از جمله قدیمی‌ترین روش‌های تبلیغات است که خدمات، نام شرکت، لوگو و... بر روی کاغذ چاپ شده و در اختیار مردم قرار خواهد گرفت. اغلب افراد بدون اینکه حتی کاغذ را مطالعه کنند، مستقیما آن را به سمت سطل آشغال هدایت کرده و عملا هزینه‌ای که برای چاپ آن پرداختید هدر می‌رود. با وجود تمامی این مسائل باید از چه روشی استفاده کنیم؟ هدیه تبلیغاتی در دنیای امروزی جز بهترین روش‌های تبلیغاتی محسوب می‌شود.

چرا از هدایای تبلیغاتی برای معرفی بهتر برند خود استفاده کنیم؟

چه کسی دوست ندارد هدیه‌های رایگان و منحصر بفرد مانند خودکار تبلیغاتی و یا تقویم دریافت کند؟ بسیاری از مشتریان موافقند که دریافت هدایای تبلیغاتی از شرکت‌های مورد علاقه آن‌ها، باعث ایجاد حس خوشحالی و رضایت زیادی می‌شود؛ زیرا به آن‌ها حس قدردانی، ارزش و تشکر منتقل می‌کنند.  هدایای تبلیغاتی نیاز به بودجه فضایی ندارند و حتی یک خودکار می‌تواند به عنوان هدیه تبلیغاتی نقش مهمی در تبلیغات داشته باشد. از سمت دیگر این هدایا دور ریخته نمی‌شوند و در صورت داشتن طراحی جذاب، بارها توسط مشتریان استفاده می‌شوند. هر فرد با استفاده از هدیه تبلیغاتی، باعث آَشنایی افراد دیگر با خدمات شما خواهد شد و در نتیجه این زنجیره ادامه دار می‌‌گردد. هدیه تبلیغاتی مانند تبلیغات مجازی ناپدید نخواهد شد و ممکن است حتی پس از یک سال، مشتریان جدیدی را به شرکت شما اضافه کند.

دیگر مزایای هدایای تبلیغاتی

هدیه تبلیغاتی از وسایل پر کاربرد روزمره مانند خودکار یا فلش تبلیغاتی انتخاب شده و مانند تبلیغات چاپی، هیچ کاغذی بیهوده هدر نمی‌ورد. علاوه بر تمامی این موارد، هدایای تبلیغاتی نسبت به تبلیغات تلویزیونی و مجازی نیاز به بودجه بسیار کمتری خواهند داشت.
از هدیه تبلیغاتی می‌توان برای نشان دادن حس قدرانی و تشکر نسبت به مدیران سازمان‌های دیگر و کارمندان مجموعه هم استفاده کرد.
جهت خرید و سفارش هدایای تبلیغاتی به وبسایت مدیر گیفت، ارائه دهنده ی انواع هدایای با چاپ اختصاصی نام و نشان تجاری بر روی محصول مراجعه نمایید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26868
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید