امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

هایپر استیل اولین تولید کننده مبلمان استیل با استانداردهای جهانی


1401/07/27
کد خبر : 26553
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 20 نفر

مبلمان استیل توصیه ما هایپراستیلی ها برای شما است. البته نه به همان معنی مبل استیلی که در ذهن تان دارید بلکه مبلمانی از جنس استیل و با طراحی ناب و منحصر به فرد که شما را شگفت زده خواهد کرد.
 مبلمان استیل

هرآنچه درباره لوازم استیل منزل باید بدانید

هایپر استیل با بهره گیری از جدید ترین متریال روز در ساخت لوازم منزل، محصولات خود را با بهترین کیفیت عرضه میکند. استفاده از لوازم و مبلمان استیل مزایای زیادی برایتان به همراخ خواهد داشت که یکی از مهم ترین آن ها زیبایی و لوکس نشان دادن فضای شما است. طراحی بسیار ظریف و البته جذابی برای آن ها در نظر گرفته شده است که جای کمی را نیز اشغال میکند. شما میتوانید از آن ها برای فضاهای کوچک نیز استفاده کنید. درخشش در کنار کم جا بودن این وسیله ها باعث میشود تا محیط بزرگتر از چیزی که هست نشان داده شود. صندلی، میز، کنسول و هرچیزی که از اسیل ساخته میشود بسیار مقاوم بوده و قادر است فشار  و نبروی زیادی را تحمل کند. نکته جالبی که دارد این است که وزن سبکی داشته و به راحتی میتوانید آن را حمل نمایید. اگر مستاجر هستید و یا دوست دارید در بازه زمانی کوتاهی چیدمان خانه تان را تغییر بدهید و ... میتوانید به راحتی آن ها را بلند کرده و جا به جا نمایید.
 مبلمان استیل

با تولیدات استیل هایپر استیل آشنا شویم

سوالی که مطرح میشود این است که هایپر استیل چه لوازمی را تولید میکند؟در پاسخ باید بدانید کلیه وسیله ها و لوازمی که در  مبلمان منزل نیاز دارید هایپر استیل با استیل با همان فولاد ضد زنگ برایتان تولید میکند. شما میتوانید هم از طرح های کاتالوگ مجموعه انتخاب نمایید و هم نظرات و طرح دلخواه خود را سفارش دهید تا طراحان و مهندسین مجموعه آن ها را بررسی کرده و متناسب با سلیقه و نیاز شما تولید نمایند. انتخاب رنگ، ابعاد و جنس و طرح رویه ها نیز به صورت شخصی سازی و سفارشی امکان پذیر است. از پر فروش ترین تولیدات هایپر استیل میتوان محصولات زیر را نام برد:
 مبلمان استیل

میز استیل

داشتن میز در هر خانه ای برای انجام امور روزمره مثل مطالعه، قرار دادن وسیله ها، صرف غذا و ... ضروری است. میزهای استیل به دلیل مقاومت بالا و کم جا بودن بهترین گزینه هستند که شکل ظاهری زیبا و منحصر به فردی نیز دارند. برای رویه آن نیزمیتوانید متریال هایی همچون شیشه، سنگ، چوب و ... را انتخاب نمایید. ابعاد و شکل آن ها نیز قابل تغییر است. این میزها به راحتی جا به جا میشوند و ارتفاع مناسبی با توجه به کاراییشان دارند و میتوانید به سهولت از آن ها استفاده کنید
 فروش حضوری و اینترنتی میز استیل انواع مختلفی دارند که عبارتند از:
-    میز ناهار خوری: همانطور که مشخص است از میز ناهار خوری استیل برای صرف غذا استفاده میشود. اندازه های بسیار متنوع است و به صورت دو نفره، چهار نفره، شش نفره، 8 نفره و ... طراحی و تولید میشود. میتوانید علاوه بر منزل از این میزها برای تالار ها، رستوران و .. نیز استفاده کنید چرا که بسیار شیک و زیبا هستند. میتوانید سفره های رنگارنگ خود را روی آن بچینید و خاطره ای ماندنی برای خود ثبت نمایید.
-    میز تحریر: این میزها صرفا برای اتاق مطالعه، اتاق کار، محیط اداری و ... طراحی شده است. میتوانید با خرید آن دکوراسیونی جذاب در اتاق خود داشته باشید و با آرامش بیشتر و محیطی لوکس به مطالعه و انجام امور خود بپردازید. این میزها در طرح های گوناگون با رویه های متفاوت و همچنین در اندازه های مختلف به دو صورت کشو دار و بدون کشو تولید میشوند.
 مبلمان استیل
صندلی استیل: از دیگر تولیدات پر فروش هایپر استیل میتوان صندلی های استیل آن را نام برد. این صندلی ها طراحی ظریف و دو بعدی دارند که شما را مجذوب خود خواهند کرد. طرح های بسیار گوناگونی برای آن ها وجود دارد که در مرحله اول میتوانید با توجه به کارایی که دارند انتخاب کنید. برای مثال صندلی استیل با پشتی کوتاه برای ناهار خوری مناسب است.
 صندلی استیل با پشتی بلند برای قرار گرفتن پشت میز کامپیوتر توصیه میشود و ... . این صندلی ها رویه نرم و لطیفی دارند که در رنگبندی های بسیار گسترده عرضه میشود. جنس آن ها از چرم، الیاف، پارچه و ... است. شما با نشستن روی این صندلی ها احساس ارامش و راحتی خواهید داشت و در طولانی مدت خسته نخواهید شد.
 مبلمان استیل

مبلمان استیل نقره ای بخریم یا طلایی؟

سیلور و گلد دو رنگی است که محصولات و مبلمان استیل با آن ها عرضه میشود. نقره ای رنگ اصلی استیل است و بسیار جذاب می باشد. این رنگ ماهیتی سرد دارد و برای محیط های کوچک با ترم رنگی روشن و دکوراسیون مدرن پیشنهاد می شود. در مقابل رنگ طلایی برای محیط های بزرگ با تم رنگی گرم و تیره بهتر است و طرفداران آن اغلب حامی سبک کلاسیک می باشند. اگر بخواهید انتخابی روتین داشته باشید باید یکی از آن ها را انتخاب کنید اما اگر میخواهید متفاوت باشید و یا در انتخاب مانده اید میتوانید هردو آن را انتخاب کنید. با تلفیق رنگ طلایی و نقره ای دکوراسیونی خاص و زیبا خواهید داشت. میتوانید برخی از مبلمانتان را به رنگ طلایی و برخی دیگر را به رنگ نقره ای خریداری نمایید.

خرید و قیمت لوازم منزل استیل

هایپر استیل ارائه کننده انواع محصولات و مبلمان استیل شیک و مدرن است که میتوانید به دو صورت حضوری و غیر حضوری از طریق سایت سفارش خود را ثبت کرده و محصول مد نظرتان را سفارش دهید. قیمت این محصول ها با توجه به اندازه، تعدادف ابعاد، اندازه و ... با یکدیگر فرق دارند و شما می توانید با در نظر داشتن هزینه ای که برای خرید کنار گذاشته اید آن ها را تغییر داده و در نهایت انتخاب نمایید. تمامی تولیدات هایپر استیل با نازل ترین قیمت و با کیفیت تضمینی در اختیار کاربران قرار داده میشود.

 


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26553
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید