امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

نیرو کابل به نیرو مارکت تغییر برند داد


1401/07/27
کد خبر : 28546
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 14 نفر

یکی از نگرانی‌هایی که هنگام خرید سیم و کابل موجود دارد مرغوب بودن آن‌ها است؛ اگر بدون آگاهی و آشنا بودن اقدام به خرید کنید احتمال این‌که محصولی با کیفیت پایین و نامناسب به شما تحمیل شوند زیاد است. برای همین آشنایی در سطح عمومی با انواع کابل و برندهایی که در این زمینه فعال هستند مانند سیم و کابل البرز الکتریک نور به شما کمک می‌کند تا بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید.
نیرو کابل یکی از عرضه‌کنندگان سیم و کابل است که به‌تازگی به برند نیرو مارکت تغییر نام داده است. این گروه در حدود ۱۵ سال است که در زمینه سیم و کابل فعالیت دارند و در خیابان لاله‌زار تهران مستقر هستند. نیرو مارکت سیم و کابل‌های خود را از برندهای مطرح کشور تهیه می‌کند و نماینده فروش برای آن‌ها است. همین موضوع می‌تواند تا حدود زیادی خیال شما را راحت کند که از گروه‌های مطرح محصولات خود را تهیه می‌کنید. در کنار این مساله، نیرو مارکت نمایندگان فروشی دارد که همیشه آماده‌اند تا به طور رایگان به شما مشاوره بدهند. این عمل سبب می‌شود تا اطلاعات درست را دریافت کنید و دچار ضرر و زیان خرید نشوید.

انواع سیم و کابل در نیرو مارکت

در ابتدا در مورد این‌که سیم و کابل چه هستند و تفاوت میان آن‌ها در چیست توضیح می‌دهیم. هر سیم از هسته‌ای تشکی لشده است که معمولاً از جنس مس یا آلومینیوم است. مس رسانای قوی به شمار می‌رود اما قیمت بالایی دارد. در کنار آن، آلومینیوم است که قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای دارد و گزینه‌ی انتخابی افراد بسیاری به شمار می‌رود. در لایه بعدی سیم، روکشی به دور هادی کشیده می‌شود تا از آن در برابر آسیب‌های مختلف و اختلال در انتقال جلوگیری کند. حالا کابل دارای هادی بیشتر یا قوی‌تر است و تعداد عایق‌هایی که به دور هسته آن کشیده می‌شود بیشتر است. زیرا مقدار ولتاژ عبوری آن ممکن است زیاد باشد که برای جلوگیری از اختلال لازم است که از روکش‌ها استفاده شود و آسیب محیطی نیز به آن کمتر وارد شود. در ادامه به انواع سیم و کابلی که نیرو مارکت نماینده فروش آن است اشاره می‌کنیم و در مورد هرکدام توضیح کوتاهی می‌دهیم:

کابل‌های زمینی

از میان انواع کابل‌ها، کابل زمینی در مناطق مختلف استفاده فراوانی دارد. این کابل‌ها افت ولتاژ کمی دارند و احتمال خطای انتقال در آن‌ها پایین است. همین تقاضا برای آن‌ها را زیاد می‌کند. یکی از جاهای استفاده از این کابل‌های زمینی برای دفن شدن در زیر زمین و دیوارها است. از طرفی دیگر هزینه ساخت بالایی دارند. به خاطر این مشخصات لازم است که کاملاً آگاهانه دست به خرید این کابل‌ها زد.

کابل هوایی

همانطور که از نام کابل هوایی پیدا است در هوای باز استفاده می‌شود. این کابل به‌صورت بدون‌روکش و عایق‌دار تولید می‌شود و هر دوی آن‌ها کاربرد زیادی دارند. هادی این نوع کابل از مس و آلومینیوم است؛ البته هادی آلومینیومی استفاده فراوان‌تری دارد. کابل هوایی به دلیل استفاده و دسترسی راحت به آن کاربرد زیادی دارد. در کنار آن، در معرض دید بودن آن سبب می‌شود تا بتوان به‌راحتی مشکل و ایراد کار را پیدا کرد و زمان کمی برای آن صرف کرد.

کابل شبکه

از کابل تنها برای انتقال الکتریسیته استفاده نمی‌شود. داده‌ها و اطلاعات نیز با استفاده از کابل شبکه منتقل می‌شوند که معمولاً از جنس مس یا شیشه هستند. کیفیت این کابل‌ها روزبه‌روز اهمیت بیشتری پیدا می‌کنند. زیرا ارزش سرعت بالا در انتقال اطلاعات بیشتر از گذشته است. برخی از این کابل‌های شبکه دارای شیلد هستند که باعث می‌شود هیچ اختلالی در روند انتقال رخ ندهد و اطلاعات به‌درستی منتقل شود.

کابل ابزار دقیق

خرید سیم و کابل

برای انتقال اطلاعات در مدارها از کابل ابزار دقیق استفاده می‌شود و همانطور که از نام آن پیدا است برای انتقال سیگنال‌ها به کاربرده می‌شود. مقدار ولتاژ عبوری از این کابل‌ها پایین است و به‌صورت دو، سه و چهار رشته‌ای به هم متصل هستند. این نوع از کابل‌ها، علاوه بر این‌که سیگنال را بدون نویز و خطا منتقل می‌کند سبب می‌شود تا طول عمر دستگاه نیز بیشتر باشد و مشکلی برای آن رخ ندهد. انواع کابل ابزار دقیق در نیرو مارکت شامل کابل شیلددار زوجی و کلی است.

برندهای فعال در نیرو مارکت

برندهایی که در زمینه تولید سیم و کابل فعالیت می‌کنند و نیرو مارکت نمایندگی فروش آن‌ها را به عهده دارد در ادامه نام می‌بریم تا اسمشان به گوشتان آشنا باشد و بتوانید خرید بهتری را تجربه کنید. نیرو کابل این محصولات را با قیمت پایین و کیفیت بالا به شما عرضه می‌کند.

سیم و کابل خراسان

از تولیدکنندگان بزرگ حوزه سیم و کابل می‌توان به افشارنژاد یا خراسان اشاره کرد. این گروه انواع سیم و کابل مختلف برای هدف‌های متفاوت را تولید و عرضه می‌کند و استانداردهای مختلف کنترل کیفیت را در آن رعایت می‌کند که سبب می‌شود کالای مرغوب به دست شما برسد.

سیم و کابل البرز الکتریک نور

این برند از برترین‌های حوزه سیم و کابل است که تلاش کرده است تمام استانداردهای لازم ملی و بین‌المللی را در تولیدات خود رعایت کند؛ زیرا همواره رضایت مشتری در دستور کار آن قرار دارد. این گروه انواع کابل‌های فشار ضعیف تا قوی ۱۳۲ کیلوولتی را تولید می‌کند.

سیم و کابل سیمیا

از برندهای تولیدی سیم و کابل که همواره به حق مشتری اهمیت فراوانی می‌دهد سیم و کابل سیمیا است. به همین سبب بارها به‌عنوان تولیدکننده برتر در کیفیت محصولات خود در سطح کشور معرفی شده است. همینطور این گروه از آزمایشگاه‌های مجهزی برخوردار هستند تا محصولات مناسب و باکیفیت را به دست شما مشتریان برسانند و دارای گواهینامه‌های مختلفی هستند که می‌تواند خیال شما را از بابت خرید از این برند آسوده کند.
در کنار این موارد، برند و گروه‌های دیگری نیز هستند که آن‌ها را نیز برایتان نام می‌بریم:
•    سیم و کابل سیمکو
•    سیم و کابل رسانا
•    سیم و کابل شاهین
•    سیم و کابل مسین
•    سیم و کابل باختر ایرانیان
و نیرو کابل زاگرس، متال، کرمان، یزد، دامغان و کمان نیز از دیگر برندهایی هستند که نیرو مارکت نماینده فروش محصولات آن‌ها است و شما می‌توانید هر کدام از این موارد را که مایل بودید از طریق نیرو کابل تهیه کنید.


خرید سیم و کابل


شما می‌توانید برای مشاوره رایگان و دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱-۳۳۹۸۹۰۶۰ تماس بگیرید تا بتوانید خرید درستی را تجربه کنید. همینطور خرید شما از نیرو مارکت می‌توانید به دلخواه شما به صورت‌ آنلاین و حضوری باشد. شما بعد از مشخص کردن لیست خرید خود اقدام به پرداخت کرده و خرید را نهایی می‌کنید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28546
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید