امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

نگاهی کلی به انواع چاپ بروشور، فوم بردو سی دی


1401/07/27
کد خبر : 27981
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 19 نفر

چاپ بروشور

 
از بروشور میتوان به عنوان یک وسیله تبلیغات ارزان قیمت و کارامد یاد کرد به وسیله بروشو رشما میتونید به طور کامل همه ی محصولات و کسب و کار خودتون به طور کامل معرفی کنید و از این طریق به جذب مشتری بپردازید خارج از این موضوع بروشور به دلیل اینکه چند لت مختلف داره اندازه ان بزرگه به همین دلیل کلی اطلاعات میتونید درون آن بنویسید. بیشترین نوع بروشور مورد استفاده کسب و کار ها بروشور سه لت میباشد. برای چاپ بروشور اگر تعداد مورد نظرتون کمتر از 1000 باشه از چاپ دیجیتال استفاده میشه که بسیار زیبا و تمیز است این نوع چاپ برای چاپ های بالای 1000 عدد از چاپ افست استفاده میکنند.

انواع بروشور

بروشور با گلاسه 120 گرم سه لت
بروشور با کاغذ گلاسه 135 گرم
بروشور تبلیغاتی روی کاغذ گلاسه 170 گرم

بروشور را چگونه طراحی میکنند؟

 انواع چاپ بروشور


برای طراحی بروشور بهتره این کار و به یک طراح خبره بسپارید همانطور که میدانید انجام طراحی برای امور چاپی نیازمند دقت در بعضی از قسمت ها میباشد زیرا که در چاپ اقلام چاپی باید خط برش و قسمت هایی که به چشم مخاطب به طور کامل نمیان بررسی بشه و برای طراحی باید به اون قسمت ها دقت بشه به ج این ووع توجه به رنگ و طراحی که چشم نواز باشه و باعث خسته نشدن چشم های مخاطبین بسیار مهمه. پس در انتخاب طراحی که بخواد بروشور شما رو طراحی کنه بسیار دقت به خرج بدید.

انواع روکش بروشور

روکش ها از جمله اصلی ترین و مهم ترین  عنصر موثر بر ظاهر بروشور شما هستند. این روکش می تواند از جنس سلفون مات، لمینت مات، سلفون براق، لمینت براق، پوشش UV موضعی و ... باشد. هر یک از این ها به نحوی خاص بیانگر کیفیت چاپی محصول شما بوده و می تواند تجربه ای لذت بخش از مطالعه بروشور تبلیغاتی را برای مخاطبان به وجود بیاورد.

چاپ فوم برد

از فوم برد ها به عنوان تخته شاسی های پیش رفته میشه نام برد. فوم رد ها جنبه تزئینی دارند و به عنوان یک روش جدید برای چاپ عکس به شمار میروند
البته جنس فوم برد ها که بیشتر برای چاپ تصاویر تبلیغاتی و بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند، پلی استایرن (Poly Styrene) می باشد

مزایای استفاده از فوم برد

 انواع چاپ بروشور

هزینه بسیار کم و مقرون به صرفه بودن

داشتن وزن کم یکی از بهترین ویژگی های چاپ فوم برده که به همین منظور به راحتی قابل حمل و جابه جایی هستند
ضد رطوبت بودن ، این ویژگی رو میتوان به عنوان برترین ویژگی ها دانست زیرا که در صورتی که رطوبت و به خودش جذب میکرد باعث مشکلات زیادی میشد
برش راحت، پس از چاپ فوم برد این تخته شاسی ها رو با ابزار های ساده مثل کاتر نیز میتونید به راحتی برش بدید.
معمولا جنس فوم برد ها از کوتد  و جنس سازه از ابر فشرده و ضد آب می باشد. ضخامت های قابل ارائه، 5 و 10 میلی متر است. همچنین این محصول در ابعاد ذیل الذکر و در تیراژ های 1، 2، 3 و بیشتر از 3 عدد ارائه می شود:
_70*100سانتی متر
_50*70 سانتی متر
_60*90 سانتی متر
_25*35 سانتی متر
_35*50 سانتی متر و
_90*120 سانتی متر

چاپ و رایت سی دی

انواع چاپ بروشور


 اگر شما هم کسب و کاری دارید که به دنیای الکترونیک و دیجیتال بسیار نزدیکه حتما بهتون توصیه میکنیم از چاپ و رایت  سی دی استفاده کنید چاپ و رایت سی دی یک فعالیت تبلیغاتی است که در زمان هایی که نمایشگاه کتاب برگزار میشد خیلی به روی کار اومد و کسب و کار های زیادی هم برای تبلیغات استفاده کردند. در واقع دردنیای پیشرفته امروز اکثرا افراد شاید به دنبال آن باشند که سریعتر به هدف خودشون برسن و حوصله مطالعه کردن ندارن به همین دلیل چاپ و رایت سی دی یکی از کارهایی است که اون دسته مخاطبینی که به دنبال آن هستند که خیلی سریع به هدف خودشون برسن و قانع کنه و هم چنین به جذب آنها کمک کنه.
از چاپ دیجیتال برای چاپ و رایت سی دی استفاده میشه و این کار در کمترین زمان ممکنه بستگی به تعدادی که مورد نظر شماست
به چاپ میرسن در انتخاب مکانی که چاپ و طراحی سی دی خودتون و بهش میسپارید دقت کامل و به عمل بیارید که دوباره مجبور به دوباره کاری نشید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27981
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید