امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

نگاهی اجمالی به معتبرترین مرجع و تامین کننده انواع آهن آلات در سراسر کشور، آرادآهن


1401/07/27
کد خبر : 26352
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 17 نفر

فولاد و آهن آلات از محصولات پرکاربرد در صنایع مختلف کشور ایران است. حجم عظیمی از محصولات فولادی در پروژه‌های خرد و کلان به کار گرفته می‌شود. تأمین این کالای اساسی برای پیمانکاران، صنعت کاران و سازندگان همیشه دغدغه‌ی بزرگ است. چرا که کیفیت بالا و قیمت مناسب محصولات فولادی به کار رفته در اجرای موفق پروژه نقش اساسی ایفا می‌کند.



اگر شما هم دغدغه تأمین آهن آلات مصرفی پروژه‌های کوچک و یا عظیم خود را دارید و به دنبال راهی برای خرید ارزان‌تر، آسان تر و تضمینی هستید، بازرگانی آراد آهن تامین کننده انواع آهن آلات در سراسر کشور به عنوان مرجعی معتبر می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

بازرگانی آراد آهن یکی از معتبرترین مرجع قیمت گذاری و تأمین انواع آهن الات صنعتی و ساختمانی در سراسر کشور است. ادعای معتبرترین بودن بازرگانی آراد آهن، با تکیه بر گواهینامه‌های دریافت شده توسط این شرکت چون گواهینامه‌های بین‌المللی مدیریت کیفیت ISO 9001،  رضایت‌مندی مشتری 10004 ISO  و بررسی شکایات مشتریان ISO 10002 به اثبات می‌رسد.

در این مقاله با بازرگانی آراد آهن، فعالیت‌های گسترده این شرکت در زمینه عرضه و پخش آهن آلات و خدماتی ارزنده‌ی که جهت رفاه حال مشتریان خود ارائه کرده است، بیشتر آشنا خواهیم شد.



 تامین کننده انواع آهن آلات

فعالیت های آرادآهن عرضه کننده با کیفیت‌ترین محصولات فولادی


بازرگانی آراد آهن به صورت گسترده و با بیش از دو دهه سابقه در بازار فولاد کشور فعالیت می‌کند. این شرکت حتی از مرزهای کشور ایران فراتر رفته و در سطح منطقه به تأمین و صادرات انواع محصولات آهنی و فولادی پرداخته است.

شرکت آرادآهن افتخار همکاری با وزارت نفت کشور، سازمان بنادر و کشتی رانی، پالایشگاه و پتروشیمی شهر اصفهان، شهرداری و اداره آبفای چندین استان کشور، اداره آموزش و پرورش، سازمان عمران شهرداری، ایستگاه‌های گازی در کشورهای ایران، عراق و ترکمنستان، خط لوله گازی کشورهای همسایه، پروژه آزاد راه، انبوه سازان مطرح؛ شرکت‌های متعدد سد سازی و راه سازی، مجموعه خاتم الاوصیا، خاتم الانبیا، عسلویه و… را در کارنامه خود دارد.

 این شرکت همواره تلاش بر این دارد که با ارائه خدمات شایسته، اطلاع رسانی دقیق و لحظه‌ی از بازار پرنوسان آهن و فولاد، ارائه بهترین و مناسب‌ترین قیمت‌ها و همراهی مسئولانه با مشتریان خود، رضایت مشتریان خود را کسب کند و تاکنون در انجام این امر بسیار موفق بوده است. فعالیت‌های بازرگانی آرادآهن عبارتند از:

تامین کننده انواع آهن آلات در سراسر کشور


در اولین گام بازرگانی آراد آهن اقدام به تأمین با کیفیت‌ترین محصولات فولادی از تولیدکنندگان، تاجران و کارخانجات مطرح داخلی می‌کند. از جمله این کارخانجات مطرح کشور در زمینه تولید انواع فولاد و آهن آلات صنعتی و ساختمانی می‌توان به: فولاد مبارکه اصفهان، ذوب آهن، فولاد سبا، فولاد کاویان اهواز، فولاد اکسین اهواز و ... اشاره کرد.

در میان این کارخانجات مطرح شده، تخصصی‌ترین آن‌ها که بیشترین میزان تولید محصولات فولادی را برعهده دارند، در داخل اصفهان واقع شده‌اند. به همین دلیل پیمانکاران و اهالی صنعت شهر اصفهان را به عنوان قطب تولید آهن در کشور می‌شناسند.

بازرگانی آراد آهن تأمین کننده میلگرد، تأمین کننده ورق فولادی، تأمین کننده تیرآهن، تأمین کننده مقاطع فولادی از بهترین کارخانجات شهر اصفهان و معتبرترین کارخانجات سراسر کشور است.

شرکت آراد آهن نیز در شهر اصفهان و دردل قطب تولید آهن کشور مشغول به فعالیت است و محصولات با کیفیت ساخته شده توسط این کارخانجات چون: تیر آهن ذوب آهن، میلگرد ذوب آهن، ورق فولاد مبارکه و ... را بدون واسطه خریدارای کرده و سپس با قیمتی مناسب در سطح کشور پخش می‌کند. به این ترتیب شرکت آراد آهن نقش بزرگی در تأمین نیاز بازار بزرگ انواع آهن آلات صنعتی و ساختمانی بر عهده دارد.  


تامین کننده انواع آهن آلات


• عرضه کننده با کیفیت ترین محصولات فولادی


بازرگانی آراد آهن سبد کاملی از محصولات فولادی شامل موارد زیر را تأمین و در بازار عرضه می‌نماید:

-    انواع میلگرد ساده، آجدار، کلاف و میلگرد ساختمانی، میلگرد ذوب آهن

-     انواع تیرآهن: تیرآهن ipe، تیرآهن ipb یا تیرآهن هاش سبک و سنگین، تیرآهن inp، تیرآهن زنبوری CPE(CNP)، تیرآهن ذوب آهن

-     انواع پروفیل از جمله پروفیل زد، پروفیل c، پروفیل آبرو و پروفیل درب و پنجره

-     انواع قوطی سنگین و سبک، ستونی، قوطی های صنعتی و گالوانیزه، نگینی

-     انواع ورق سیاه (گرم) ورق سیاه فولاد مبارکه، ورق فولادی سبا، ورق هفت الماس، ورق فولادی گیلان، ورق فولادی اهواز، ورق اکسین، ورق فولاد مبارکه، ورق روغنی (سرد)، ورق گالوانیزه، ورق رنگی، ورق آلیاژی، عرشه فولادی و ورق کرکره رنگی، ورق آجدار، ورق اسید شویی، ورق سینوسی،...

-     انواع لوله های صنعتی، لوله داربستی، لوله مانیسمان، لوله مبلی، لوله گازی، گالوانیزه، لوله جدار چاه و لوله اسپیرال

-     شمش فولادی

-     خاموت ساده و مهندسی

-    انواع نبشی، ناودانی و سپری آهنی

-     انواع توری مثل توری مرغی، توری پرسی، توری حصاری، توری فرنگی، توری گابیون

-    انواع سیم مفتول چون: سیم ۵/۱، سیم ۵/۲، سیم قالب بندی، سیم خاردار و مش آجدار و ساده

-     آهن الات مورد نیاز سوله سازی مثل عرشه فولادی، پیچ سرمته، پشم شیشه، ورق کرکره و...


بازرگانی آراد آهن به عنوان یکی از اصلی‌ترین شرکت‌های تأمین کننده انواع آهن آلات در سراسر کشور به مرغوبت و کیفیت محصولات فولادی اهمیت بسیاری می‌دهد. به همین جهت ضمن تأمین با کیفیت‌ترین محصولات از معتبرترین کارخانجات و تولیدی‌ها، کلیه این محصولات را به صورت تضمین شده برای مشتریان خود ارسال می‌نماید. حتی جهت آسودگی خاطر بیشتر مشتریان بازرگانی آرادآهن امکان برگشت و تعویض محصول معیوب را فراهم آورده است.

• صادرات آهن آلات


از دیگر فعالیت‌های بازرگانی آراد آهن فراهم ساختن بستری مطمئن برای فعالیت تجاری مشتریان خود با سایر کشورهای منطقه است. این شرکت به صورت گسترده اقدام به صادرات انواع آهن‌آلات و محصولات فولادی داخلی به سایر کشورهای منطقه چون: عراق، گرجستان، ارمنستان، ترکیه، ترکمنستان، عراق، کویت، سوریه، عمان، پاکستان، افغانستان و ... کرده است و از مطرح‌ترین شرکت‌های ایرانی در زمینه صادرات انواع آهن آلات به حساب می‌آید.

• قیمت گذاری آهن آلات و محصولات فولادی


یکی از اهداف بازرگانی آراد آهن ارائه محصولات فولادی با بهترین قیمت در سراسر کشور است. در این راستا و با تلاش بی وقفه مدیران و کارکنان این شرکت توانسته است به عنوان مرجعی مطمئن و معتبر در ایران شناخته شود.

شرکت آرادآهن با زیرنظر داشتن نوسانات بازار آهن و ارتباط مستقیم با کارخانجات و تولیدکنندگان عمده به صورت لحظه ‌ی و روزانه قیمت گذاری انواع محصولات آهنی و فولادی را برعهده دارد و در این راستا موفق به کسب شهرت داخلی به عنوان یکی از برترین مراجع قیمت گذاری و فروش انواع آهن‌آلات شده است.



 تامین کننده انواع آهن آلات

استعلام قیمت بازار آهن به صورت غیرحضوری


قیمت آهن آلات متأثر از پارامترهای مختلفی چون: نرخ ارز، میزان عرضه و تقاضا در بازارهای بورس جهانی و داخلی، قیمت مواد اولیه، نحوه تولید و ... به صورت روزانه و حتی در بعضی موارد به صورت لحظه‌ی در نوسان و تغییر است.

این تغییر قیمت‌ها به صورت لحظه‌ی در بازار آهن، یکی از مشکلات عمده خریداران این حوزه است. بیشتر مشتریان برای خرید آهن آلات مورد نیاز خود باید چندین و چندبار قیمت‌ها را استعلام کنند. نرخ‌های متفاوت و متغییری که از سوی مراجع مختلف و گاه نامعتبر اعلام می‌شود، سبب سردگمی خریداران خواهد شد.

بازرگانی آراد آهن جهت برطرف نمودن این مشکلات و نیز برای سهولت خرید، دسترسی آسان به قیمت‌های روز و رفاه بیشتر حال مشتریان خود، اقدام به اعلام قیمت روز محصولات فولادی در پایگاه اینترنتی، کانال تلگرامی و صفحه اینستاگرامی خود نموده است.

شما می‌توانید برای استعلام دقیق قیمت‌های روزانه محصولات فولادی و اطلاع از بهترین قیمت تیرآهن، میلگرد، ورق فولادی و ... به یکی از روش‌های غیرحضوری زیر اقدام کنید:

1-    مراجعه به سایت آراد آهن یکی از راحت‌ترین و معتبرترین راه‌های اطلاع دقیق از مناسب‌ترین قیمت‌ محصولات آهنی است. شما می‌توانید در هرزمان و هر مکانی تنها با مراجعه به سایت بازرگانی آراد آهن از اخرین قیمت‌ها و اخبار این حوزه اطلاع پیدا کنید.

2-    شما می‌توانید با برقراری تماس با شماره‌ی 34055-031 ضمن اطلاع از آخرین قیمت‌ها، از مشاوره‌ی رایگان متخصصان در زمینه‌ی خرید و فروش انواع اهن آلات صنعتی و ساختمانی بهره‌مند شوید و با آگاهی و اطمینان خاطر بیشتر اقدام به خرید کنید.

3-    به روز رسانی کانال تلگرامی: @aradahan به صورت روزانه نیز یکی دیگر از اقدامات بازرگانی آراد آهن جهت آسان تر شدن دسترسی مشتریان به آخرین قیمت‌ها و خدمات است.

4-    همچنین شما می‌توانید با دنبال کردن پیج اینستاگرامی: @aradahan_trading بدون محدودیت زمانی و مکانی از قیمت‌ها اطلاع پیدا کرده و از خدمات شرکت آراد آهن بهره ببرید.

از دیگر خدماتی که بازرگانی آراد آهن در سایت خود ارائه می‌دهد، انتشار مقالاتی مفید برای راهنمایی بیشتر خریداران در مورد انواع محصولات فولادی، ویژگی‌ها و مشخصات آن‌هاست. همچنین با مراجعه به قسمت محاسبه ورزن محصولات سایت آراد آهن به راحتی می‌توانید وزن انواع محصولات اهنی چون میلگرد، نبشی، ورق، قوطی و پروفیل، تیرآهن ... را محاسبه کنید.



 تامین کننده انواع آهن آلات

خرید از آراد آهن


خرید از بازرگانی آرادآهن برای مشتریان مزیت‌های زیر را به همراه دارد:

• دسترسی به بهترین قیمت‌ها: بازرگانی آراد آهن با تأمین مستقیم و بدون واسطه انواع آهن آلات ساختمانی و صنعتی را با بهترین و مناسبترین قیمت‌ها عرضه می‌کند. شما می‌توانید جهت خرید تیرآهن با بهترین قیمت، خرید میلگرد با بهترین قیمت و یا خرید هرنوع محصول فولادی دیگر با بهترین و مناسبترین قیمت‌ها با بازرگانی آرادآهن تماس بگیرید.

• دسترسی به محصولات کارخانجات معروف: بازرگانی آراد آهن واقع در شهر اصفهان سال‌هاست محصولات خود را از طریق کارخانجات معروف و بزرگ کشور تأمین می‌کند. شما با خرید از آرادآهن به محصولات با کیفیت برترین کارخانجات کشور دسترسی پیدا خواهید کرد. برای خرید میلگرد کارخانجات معروف کشور با بهترین قیمت تنها کافیست با شماره‌ی: 34055-031 تماس بگیرید.

• تحویل در اسرع وقت:
بعد از ثبت کامل سفارش مشتریان، سفارشات توسط واحد کنترل کیفیت آماده سازی و در کمترین زمان ممکن به هر نقطه‌ی از کشور مشتری اعلام کرده، ارسال می‌شود. ارسال سفارش با توجه به محل دریافت بار مشتریان می‌تواند حتی در کمتر از 48 ساعت و حداکثر تا 7 روز تحویل داده شود.

• مشاوره‌ی رایگان: محصولات فولادی نقش مهمی در اجرای پروژه‌ی صنعتی و ساختمانی دارند و هرگونه اشتباه در انتخاب آن‌ها می‌تواند به مشکلات و خسارات احتمالی زیادی منجر شود. بازرگانی آراد آهن ارائه مشاوره رایگان در زمینه خرید محصولات را به خدمات خود افزوده است تا به مشتریان خود در به حداقل رساندن این مشکلات واشتباهات خدمتی کرده باشد.

• تضمین کیفیت:
مشتریان با خیالی آسوده از شرکت آراد آهن خرید می‌کنند. چرا که در صورت معیوب بودن محصولات و خدمات که به ندرت اتفاق می‌افتد، امکان مرجوع و تعویض محصولات توسط شرکت آراد آهن فراهم آورده شده است.

شما مشتریان عزیز می‌توانید به صورت حضوری و یا برای کاهش هزینه‌های زمانی و مالی خود به صورت کاملاً غیرحضوری از بازرگانی آراد آهن خرید کنید. برای ثبت سفارش خود کافیست با شماره‌ی: 34055-031 تماس بگیرید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26352
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید