امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

نکته ی مهم در زمان خرید کرکره برقی


1401/07/27
کد خبر : 25815
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 22 نفر

 مرغوب بودن تیغه های کرکره برقی از جمله اولین و مهمترین نکته محسوب می‌شود که شما باید در زمان خرید کرکره برقی اتوماتیک به آن توجه نمایید و دقت کنید که تیغه کرکره برقی های ساخته شده از ضایعات آلومینیوم مورد استفاده قرار نگیرد چرا که سبب پارگی تیغه ها شده و در زمان عملکرد سر و صدای زیادی ایجاد خواهد کرد. پس اگر شما در زمان خرید کرکره ای برقی با قیمت های بسیار پایین روبه‌رو شده‌اید حتماً در خصوص سبک بودن یا مرغوب بودن تیغه ها سوال کنید چرا که سبک بودن نیز سبب فرورفتگی بر اثر ضربه خواهد شد. اصلی ترین مزیت کرکره برقی در راحتی شما و برقراری امنیت با استفاده از نیروی کم در به شمار می رود.

فضای زیبا و کاربردی با شیشه بالکن

یکی از مواردی که سبب می‌شود مردم زیادی به خرید آپارتمان یا اجاره توجه کنند داشتن تراس و بالکن می باشد اما یکی از سوالات مهم که برای اکثر افراد به وجود می‌آید این است که چرا افرادی علاقه زیادی به نصب شیشه بالکن نشان می‌دهد با وجود شلوغی ها و عدم تمایل افراد زیادی برای بیرون رفتن از خانه های شان و همچنین عدم توانایی افراد سالمند و کودکان برای بیرون رفتن، بالکن ها به یک فضای خلوت برای ساکنین تبدیل شده اند که می تواند در روزهای سرد زمستان یا روزهای پاییز از دیدن طبیعت لذت ببرند و به تماشای باران و برف برگ ریزان بنشیند و خودشان را با یک فنجان چای سرگرم کنند در شهرهای بزرگ داشتن بالکن های بزرگ و دلباز واقعا نعمتی بزرگ می باشد. شما با استفاده از شیشه بالکن می‌توان این فضا را دلنشین تر کرده و شیشه بالکن کمک می کند که شما تحت هر شرایطی با هر نوع آب و هوایی بتوانید از بالکن استفاده کنید.


 


بهترین ایده برای تزئین دکوراسیون داخلی

برای تزیین دکوراسیون داخلی می‌توان از آینه کاری استفاده کرد که به عنوان یک ایده جذاب و جدید مورد استفاده قرار می گیرد. آینه کاری منزل برای دیوارها و ستون ها موجب افزایش جذابیت خانه شده و در خانه های بزرگ استفاده دارد. در آینه کاری منزل به شکل های مختلفی آینه‌ها طرح بندی می‌شوند و در قسمت‌های مختلف به اشکال متفاوت هندسی چسبانده می‌شود. فرقی نمی‌کند که شما در خانه ویلایی زندگی می کنید یا در آپارتمان هستید در هر صورت با آینه کاری منزل می توانید فضای خلاقانه را به وجود بیاورید.
آیا درب اتوماتیک شیشه ای دارای امنیت کافی است؟
یکی از سوالاتی که ممکن است ذهن بسیاری از شما را درگیر کند این است که آیا درب اتوماتیک شیشه ای دارای امنیت لازم است یا خیر. کمتر کسی در مراکز خرید و فروشگاهی به سراغ استفاده از درب های قدیمی میرود و درب اتوماتیک شیشه ای توانسته است این کمبود را به خوبی برای ما جبران کند و در زندگی ما مورد استفاده قرار بگیرد. اگر محل کار یا زندگی شما به گونه‌ای است که زیاد تردد صورت می گیرد بهتر است که درب اتوماتیک شیشه ای استفاده کنید. این درب ها نه تنها رضایت مشتریان را به همراه دارند و ظاهر شیکی به محیط می دهند بلکه از امنیت کافی هم برخوردار است و در ساخت این درب ها از شیشه های نشکن و محکم استفاده می گردد و حتی در صورت شکستن موجب آسیب جدی نخواهند شد.


 


استفاده از شیشه سکوریت در ساخت درب

در ساخت برخی از درب های اتوماتیک از شیشه سکوریت استفاده می کنند چرا که شیشه سکوریت به دلیل نشکن بودن شان و مقاومتی که از خود نشان داده اند بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. شیشه های سکوریت به دلیل این که در برابر گرما مقاوم هستند و در محیط های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند و نسبت به شیشه های معمولی تا درصد بالایی مقاوم تر هستند و همچنین بعد از شکستن به ذراتی ایمن تبدیل می‌شوند به عنوان یکی از بهترین شیشه ها شناخته می شوند که در ساخت درب های شیشه ای از آنها استفاده می شود.

استفاده از شیشه لاکوبل در ساخت درب

شیشه لاکوبل به عنوان یک شیشه رنگی شناخته می‌شود که این شیشه رنگی به عنوان یک روکش تزیینی و مقاوم کاربرد داشته است.از شیشه لاکوبل به منظور تزئین منزل، درب، دیوار، میز، ساخت پارتیشن ها و... در محیط های تجاری، فروشگاه ها و همچنین منازل به عنوان یک انتخاب ایده آل می باشد. شیشه رنگی یا همان شیشه لاکوبل یک انتخاب پرطرفدار هستند و البته مزیتهای مهمی در خصوص شیشه لاکوبل مطرح می باشد. برای درب ورودی ساختمان ها می توان از شیشه لاکوبل استفاده کرد که موجب زیباتر شدن درب‌های ورودی میشود. برخی از افراد  ترجیح میدهند از شیشه لاکوبل یا طرحدار استفاده کنند به دلیل اینکه تنوع بالایی دارند و زیبایی درب را تا چندین برابر خواهد کرد.

نحوه ی تمیز کردن شیشه حمام

اگر در منزل شما سرویس بهداشتی و حمام در یک فضای مشترک قرار می گیرد یا به هر دلیلی دوست دارید کلاً فضای دوش گرفتن حمام تان را از دیگر بخش ها جدا کنید می توانید یک راهکار زیبا و جذاب را برای خودتان استفاده کنید که شیشه حمام در چنین شرایطی بهترین گزینه است. شیشه حمام در واقع معمولا از جنس سکوریت نشکن باشد که دور بخش  مختلف حمام می توانند نصب شود و مانع پاشیدن آب به بخش‌های دیگر هم مثل توالت فرنگی گرد. برای تمیز کردن شیشه حمام نیازی به هیچ کار سختی نیست و کافی است که شما یک پارچه نم دار بردارید و بر روی شیشه ها بکشید تا سریعا تمیز شوند.


 


چرا باید دفترکارمان را پارتیشن بندی کنیم؟

پارتیشن شیشه ای یا اداری یکی از مهم‌ترین مواردی است که لزوم آن در دفتر کار احساس می‌شود. کمبود فضاهای اداری و افزایش هزینه‌ها برای دفاتر بزرگتر و مکان‌های گسترده‌تر قطعاً صاحبان مشاغل را مجاب می‌کند تا آنها یک راه حل عالی برای افزایش فضا و بهینه سازی آن پیدا کنند.  استفاده از پارتیشن اداری یا شیشه ای به عنوان یکی از بهترین گزینه ها می باش.د با توجه به اینکه عملیات ساختمانی و بازسازی بنا نیاز به زمان طولانی و هزینه های گزاف دارد می توان یک راه حل کم هزینه و به صرفه همانند پارتیشن اداری مورد استفاده قرار داد.

گالری تصاویر

لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/25815
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید