امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

نکات طلایی درباره خرید پرده پذیرایی منزل


1401/07/27
کد خبر : 27330
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 22 نفر

پرده پذیرایی یکی از ارکان های اصلی در طراحی دکوراسیون منزل است. استفاده از پرده های شکیل در سالن خانه، رنگ و طرح منحصر به فردی به فضای منزل می بخشد. پرده پذیرایی در انواع مختلفی دوخته می شود که هر کدام از آنها طرحی متفاوت با ویژگی هایی خاص دارند. انتخاب نوع پرده های پذیرایی بسته به سلیقه شخصی افراد متفاوت است و هر فردی با توجه به علاقه خود پرده سالن را انتخاب می کند.

خرید پرده پذیرایی


در انتخاب پرده های پذیرایی باید به دکوراسیون و چیدمان منزل دقت ویژه ای داشت و متناسب با آن پرده را انتخاب کنید. برخی از افراد به پرده های ساده با طرح و رنگی خنثی علاقمند هستند و برخی دیگر به پرده های چند لایه با رنگ های گوناگون علاقمند می باشند. برای اطلاع از قیمت پرده پذیرایی و  انتخابی مناسب باید با افراد متخصص در زمینه طراحی و دوخت پرده مشورت کنید، با مشورت می توانید بهترین انتخاب پرده را برای سالن های پذیرایی داشته باشید.
پذیرایی منزل به عنوان مهمترین بخش یک خانه به شمار می رود و داشتن پرده پذیرایی شکیل، طرح و رنگ ویژه ای را به فضای آن خواهد بخشید. پردهای پذیرایی به انواع اقسام مدل های مختلف دسته بندی می شوند که هریک از آنها مشخصات و ویژگی های متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند. سلایق مردم نیز در انتخاب پرده پذیرایی متفاوت است چرا که برخی افراد پرده های پذیرایی ساده و بدون آلایش را دوست دارند اما در مقابل افرادی هستند که پرده هایی با طرح و نقش و نگار خاص را برای فضای پذیرایی خود انتخاب می کنند. جنس و کیفیت پرده یکی از مهمترین مواردی است که باید به آن توجه داشته باشید و از این رو انتخاب مرکز خرید معتبر جهت خرید پرده پذیرایی از اهمیت بسزایی برخوردار خواهد بود. در ادامه با ما همراه باشید تا توضیحات کامل تری از این قبیل ارائه دهیم

انتخاب پرده پذیرایی ساده و شیک

اگر قصد خرید یک پرده پذیرایی شیک و در عین حال ساده را دارید باید به برخی نکات توجه ویژه داشته باشید. اولین و مهمترین گام برای خرید پرده های پذیرایی مشخص کردن سبک دکوراسیون منزل و انتخاب رنگ پرده است. انتخاب یک رنگ زیبا در میزان چشم نوازی پرده و زیبایی سالن های پذیرایی تاثیر بسیار زیادی دارد. رنگ پرده های پذیرایی باید با سایر وسایل منزل همخوانی داشته و در عین حال از طرحی ساده و زیبا برخوردار باشد. اگر منزل شما دارای سبکی مدرن و غیر رسمی است، بهترین انتخاب پرده های تک پنل و دو پنلی هستند.
این نوع پرده در عین سادگی فضایی زیبا در منزل ایجاد می کنند.. برخی دیگر از پرده ها چند لایه بوده و دارای والان و کتیبه هستند. این نوع پرده ها برای سبک های کلاسیک و سلطنتی بیشتر کاربرد دارند. البته از پرده های چند لایه می توان برای سبک های مدرن استفاده کرد اما باید در انتخاب پارچه دقت بسیار زیادی داشته باشید و از رنگ های ساده و خنثی در دوخت این نوع پرده ها استفاده کنید. پیش از اینکه پرده سالن را خریداری کنید، حتما اندازه گیری دقیق را انجام دهید و طرح های جدید را مشاهده کنید. سایت پردینه به صورت رایگان برای اندازه گیری و مشاهده طرح های جدید 2020 و 1400 افراد متخصص را در محل مورد نظر، می فرستد.

چگونه پرده پذیرایی مناسبی را تهیه کنیم؟

برای دوخت پرده های پذیرایی می توان از پارچه های مختلفی استفاده کرد که هر کدام از آنها مزایا و ویژگی های خاصی دارند. برخی از پارچه هایی که برای دوخت پرده پذیرایی از آنها استفاده می شود، ضخیم و برخی دیگر نازک هستند. انتخاب جنس پارچه بسته به سلیقه شخصی و سبک دکوراسیون منزل متفاوت است. زمانی که میخواهید پارچه پرده را انتخاب کنید نهایت دقت را به خرج دهید زیرا برخی از پارچه ها به دلیل جنسی بدی که دارند، زود از بین می روند و مناسب پرده های سالن نیستند.البته باید بگویم نگران این موضوع نباشید زیرا سایت پردینه بهترین مشاوران را برای انتخاب جنس، رنگ و طرح پرده دارد و شما می توانید با مراجعه به این سایت، با افراد متخصص مشورت کنید. برای اینکه  پرده های پذیرایی با کیفیت بالا دوخته شوند باید از دستگاه های پیشرفته استفاده شود. سایت پردینه برای ساخت پرده های شیک از دستگاه های حرفه ای و افرادی مجرب در این زمینه استفاده می کند و کیفیت محصولات آنها بسیار بالا است.

انتخاب پرده ای مناسب با توجه به اندازه پنجره

در انتخاب پرده اندازه پنجره نقش بسیار مهمی دارد زیرا برای پنجره های کوچک نمی توان از برخی طرح های پرده استفاده کرد. منازل کوچک که دارای پنجره هایی در اندازه های محدود هستند، بهتر است از پرده های ساده و مدرن استفاده کنید زیرا این نوع پرده ها فضای منزل را بزرگتر نشان می دهند. استفاده از پرده های کلاسیک و سلطنتی برای پنجره های کوچک بسیار کار اشتباهی بوده و بهتر است این نوع پرده ها را برای فضاهای بزرگ استفاده کنید. همچنین اگر اندازه پنجره منزل شما محدود است، پیشنهاد می کنیم از پرده هایی با رنگ های روشن و شفاف استفاده کنید.

قیمت پرده های جدید پذیرایی

از مهمترین مولفه ها برای خرید پرده های شیک، قیمت مدل پردهای جدید پذیرایی 2020 است. بسیاری از افراد به دنبال پرده هایی شیک، با کیفیت و در عین حال با قیمتی مناسب هستند. در بیشتر مراکز فروش پرده قیمت اجناس بالا می باشد و تخفیف های جزئی برای مشتری در نظر گرفته اند. قیمت پردهای ساده و شیک پذیرایی در سایت پردینه بسیار مناسب بوده و 20 درصد تخفیف برای مشتریان در نظر گرفته اند. برخی از شرکت ها برای اینکه قیمت پرده ها را پایین آورند، از مواد اولیه بی کیفیت استفاده می کنند که همین امر باعث پایین آمدن طول عمر پرده سالن می شود. اما سایت پردینه اینگونه نیست و برای ساخت پرده از مواد اولیه بسیار با کیفیت استفاده می کند. در کل قبل از خرید پرده اصالت مرکزی که قصد خرید از آن را دارید را بررسی کنید.


خرید پرده پذیرایی


 
قیمت خرید پرده پذیرایی به عوامل مختلفی مانند اندازه پرده، جنس پارچه، طرح، نوع پرده و... بستگی دارد. سایت پردینه ابتدا مشاوره های لازم را به مشتریان ارائه داده  و با توجه به سلیقه مشتری بهترین طرح را به آنها پیشنهاد می دهد. پس از مشخص شدن طرح مورد نظر، قیمت نهایی را که بهترین و کمترین قیمت در بازار است، به مشتری خواهد گفت.

نصب پرده سالن

پس از خرید پرده پذیرایی و دریافت آن، باید برای نصب اقدام کنید. مهمترین کار پس از خرید پرده، نصب آن به صورت درست و اصولی است. برای این کار باید از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید زیرا نصب اشتباه پرده پذیرایی می توانید ظاهر منزل را بد نشان دهد. نصب پرده پذیرایی از اهمیت بیشتری نسبت به سایر پرده های منزل برخوردار است و برای نصب آن حتما باید از یک فرد متخصص کمک بگیرید. پس از اینکه پرده سالن را از سایت پردینه خریداری کردید می توانید برای نصب آن به سایت مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت کنید. کارشناسان سایت پردینه به صورت کاملا رایگان محل مورد نظر برای نصب پرده را بررسی و اندازه گیری می کنند و در صورت نیاز برای نصب پرده به منزل شما خواهند آمد.

خرید پرده پذیرایی با قیمتی مناسب

مراکز بسیار زیادی اقدام به فروش پرده در طرح های مختلف کرده اند اما کیفیت پرده هایی که تولید می کنند با توجه به قیمتی که  دارند بسیار پایین هستند. بهترین و معتبرترین مرکز برای خرید پرده پذیرایی و اطلاع از قیمت پرده پذیرایی سایت پردینه است. این سایت سال های زیادی برای جلب رضایت مشتریان تلاش کرده و در این امر بسیار موفق بوده است. خرید و قیمت پرده پذیرایی در این سایت با تخفیف 20 درصدی همراه است. همچنین کارشناسان این سایت به صورت رایگان برای اندازه گیری و بررسی محل نصب پرده در منزل حضور می یابند. سایت پردینه محصولات بسیار با کیفیت را به مشتریان ارائه می دهند.
برای اطلاعات بیشتر در خصوص پرده پذیرایی و خرید آن می توانید به وب سایت ما در اینجا مراجعه کنید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27330
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید