امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

نکات خرید درب کرکره برقی و جک برقی برای پارکینگ


1401/07/27
کد خبر : 26234
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 16 نفر

درب ورودی یکی از قسمت های ضروری در هر خانه است که حریم خصوصی را مشخص کرده و امنیت ساکنین را تضمین می نماید. درهای آهنی ورودی در مدل های گوناگون و از جنس های مختلف ساخته می شوند و بنا به سلیقه افراد و کاربرد در ورودی ساختمان نصب می گردند. مدل های قابل استفاده به عنوان درب جلوگیری از ورود در پارکینگ میتوان استفاده نمود شامل کرکره برقی ، راهبند تردد پارکینگ و درب های آهنی حیاط ساده و شیک که این موانع یکی از مهم ترین عوامل زیبایی دکوراسیون و همچنین نمای بیرونی ساختمان های مسکونی و تجاری می باشد . اولین چیزی که هر فردی بهنگام ورود به ساختمان خانه با آن برخورد می کند درب ورودی است که با طراحی زیبای خود می تواند نظر هر فردی را بخود جلب کرده و تاثیر زیادی بر روی ذهنیت فرد از محیطی که به آن وارد می شود بگذارد. اولین چیزی که نظرها را هنگام ورود به هر مکانی متوجه خود می کند درب ساختمان است.



کرکره برقی

در گذشته از کرکره برقی به صورت دستی استفاده میشد . امروزه از شکل مدرن کرکره برقی استفاده می شود بدین منظور ابتدا به اجزای سازنده آن می پردازیم تا با ساختار آن آشنا شوید. کرکره برقی آلومینیومی در تهران و کرج به وسیله موتور به صورت عمودی بالا و پایین می رود. این موتور به منبع برق به صورت سیمی متصل می شود. در برخی موارد برای صرفه جویی در مصرف برق، از انرژی خورشیدی استفاده می شود. یکی از مهم ترین کاربردهای این وسیله مدرن ایجاد امنیت فضا در برابر سرقت می باشد. زیرا زمان زیادی برای باز و بسته شدن آن باید صرف کرد به همین دلیل نسبت به سایر لوازم امنیتی ایمن تر می باشد.در این وسیله اهرم و لوازم الکترونیکی به کار رفته است که قابلیت تنظیم و برنامه نویسی را دارد . این قابلیت باعث می شود در زمان مشخص با کنترل از راه دور کرکره برقی را باز یا بسته کنید. جنس درب کرکره برقی  از چیست ؟ کرکره برقی با توجه به مصارف مصرفی از جمله مسکونی، صنعتی و تجاری از موادی از جمله آلومینیوم، فولاد، پلی کربنات ساخته می شود. امروزه به دلیل کاربرد فراوان بخصوص در منازل و فضاهای داخلی در رنگ آمیزی و طرح های متنوع ساخته شده است.

 

جک برقی درب پارکینگ

جک برقی یکی از مهم ترین قطعه های درب های پارکینگی محسوب میشود , در حقیقت جک پارکینگی عملیات باز و بسته کردن درب , سرعت مکانیزم باز و بسته شدن درب و جلوگیری از برخورد و بسته شدن درب با فشار از وظایف جک های کنترلی برای درب اتومات میباشد . برای درب های لولایی میتوان از دو شاخه جک استفاده کرد . جک های هیدرولیکی و جک های الکترومکانیکی . این دو نوع جک کاملا عملکردی متفاوت نسبت به دیگری ارائه میدهند .جک های هیدرولیکی به علت قدرت و سرعت عملکرد زیاد , اغلب در درب های وسیع و سنگین مورد استفاده قرار میگیرند. , مانند درب های پارکینگ صنعتی , همچنین توان زیاد و عملکرد سریع این جک باعث میشود که درب به راحتی و بی نقص در برابر تردد بالا عمل کند . دربهای اتوماتیک لولایی (جک درب تک لنگه و جک درب دو لنگه) عامل اصلی انتخاب نوع دستگاه وزن و عرض هر لنگه درب همراه با تردد روزانه (تعداد دفعات باز و بسته شدن در طول روز) و با پیشنهاد کارشناسان ایمن سازی می باشد .



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26234
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید