امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

نمایندگی و تعمیر اجاق گاز رومیزی


1401/07/27
کد خبر : 28488
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 15 نفر

اجاق گاز جزو اصلی ترین وسایل مورد نیاز در منزل محسوب می شود که در چند سال اخیر، با تغییر شکل در دکوراسیون داخلی آشپزخانه ها، به جای استفاده از اجاق گازهای فردار، خریداران از گاز رومیزی استقبال بیشتری کرده‌اند.

حال برای سرویس و تعمیرات گاز رومیزی خود نیز، به یک شرکت نماینده مطمئن نیاز دارید که با آن تماس بگیرید و از خدمات شرکت استفاده کنید.

دیار سرویس نمایندگیِ سرویس و تعمیر گاز رومیزی

شرکت دیارسرویس، دارای نمایندگی تعمیر گاز لوفرا در کرج است، که با چندین سال سابقه سرویس و تعمیر گاز رومیزی، توانسته اعتماد بالای مشتریان را بدست آورد و چندین شعبه در تهران و کرج افتتاح کند.

نحوه نصب صحیح و استاندارد گاز رومیزی

مهمترین نکته در نصب گاز رومیزی، درنظر گرفتن سطح بالای موارد ایمنی در مراحل نصب است. زیرا نصب غیر اصولی گاز رومیزی میتواند اتفاقات خطرناک و جبران ناپذیر زیادی را به بار آورد.

پوسیدگی لوله گازِ متصل به اجاق گاز، اتصال اشتباه لوله گاز و محل قرارگرفتن اشتباه گاز رومیزی (نصب گاز رومیزی در محل وزش باد )و ... از اشتباهات متعددی هستند که بسیاری از افراد با آن مواجه می شوند.

نحوه نگهداری مناسب از اجاق گاز رومیزی

اجاق گاز های رومیزی به دلیل ظرفت بالا در ساخت، حساسیت بیشتری برای نگهداری نیاز دارند. اکنون که راجع به تعمیر گاز رومیزی، توسط شرکت دیارسرویس صحبت کردیم، به چند نکته درمورد نگهداری مناسب از گاز رومیزی نیز می پردازیم.

  • جلوگیری از سرریزشدن غذا روی اجاق گاز رومیزی
  • جلوگیری از وارد شدن ضربه و افتادن وسیله روی اجاق گاز
  • تمیز کردن به موقع اجاق گاز
  • هنگام تمیز کردن گاز رومیزی باید شعله های آن سرد باشد
  • عدم استفاده از مواد ساینده برای تمیز کردن گاز رومیزی
  • فاصله بین هود و گاز رومیزی باید استاندارد باشد

اصلی ترین مشکلات اجاق گاز رومیزی که نیاز به تعمیر گاز رومیزی دارند عبارتند از :

  1. روشن نشدن شعله ها
  2. زرد سوختن شعله ها
  3. سر و صدای بیش از حد شعله ها
  4. زیاد شدن غیر استاندارد شعله ها
  5. کم و زیاد شدن خودکار شعله ها
  6. خرابی مشعل گاز رومیزی
  7. و کم بودن حرارت شعله ها در گاز رومیزی

 

این موارد بیشترین گزارشات اشکال، در برندهای مختلف گازهای رومیزی موجود در ایران را داشته اند. شما درصورت مواجه شدن با هریک از این موارد می توانید با مراجعه به سایت و یا تماس با شرکت دیارسرویس از خدمات نمایندگی و تعمیر گاز رومیزی استفاده کنید.

چرا برای نصب و تعمیر گاز رومیزی به یک تکنسین و متخصص در این زمینه نیازمندیم ؟

  1. درصورتی گاز رومیزی شامل گارانتی می شود، که نصب آن نیز توسط تکنسین های نمایندگی همان شرکت گاز رومیزی خریداری شده انجام شود.
  2. برای اینکه مراحل و مراتب نصب گاز رومیزی به درستی و کاملا استاندارد انجام شود باید توسط نمایندگی نصب شود.
  3. برای اینکه در زمان نصب گاز رومیزی، شیرآلات گاز و لوازم مصرفی شما از نظر کیفیت بررسی شود، باید یک متخصص این لوازم را تایید کند.

تکنسین های شرکت دیار سرویس، با تجربه کاری و تخصص بالا در زمینه نصب و تعمیر گاز رومیزی، آماده نصب و سرویس انواع گازهای رومیزی و فرتوکار در منازل و سازمان های شما هستند که به صورت اصولی و با در نظر گرفتن بالاترین استانداردهای لازم در سرویس و نصب گاز رومیزی، شما را از خطرات احتمالی، در نصب اشتباه گاز رومیزی ایمن می کنند.

تامین قطعات اصلی برندهای معتبر گاز رومیزی

اکنون برندهای مختلف گاز رومیزی در سراسر کشور تولید و توزیع می شوند و قطعات و لوازم مختلفی در بازار موجود می باشد.

تکنسین های شرکت دیار سرویس گزارشات متعددی از خرابی های مجدد قطعات بعد از سرویس و تعمیر گاز رومیزی دریافت کرده‌اند، که به دلیل استفاده از قطعات و لوازم نامرغوب و غیراستاندارد است، این کار شاید از نظر قیمتی برای شما مقرون به صرفه بنظر برسد، اما با وجود مشکلاتی که به وجود می آورد اصلا مقرون به صرفه نیست.

پیشنهاد ما این است که درصورت نیاز به تعمیر و تعویض قطعات مختلف گاز رومیزی، لوازم اصلی آن را تهیه کنید و برای تهیه قطعات اصلی از برندهای معتبر قطعاً باید سراغ یکی از نمایندگی های مجاز در شهر خود بروید و لوازم مورد نیاز خود را از آن شرکت تهیه کنید.

شرکت دیارسرویس با در دست داشتن نمایندگی فر توکار کن و نمایندگی رسمی شرکتهای بزرگ گاز رومیزی در تهران و کرج، تمامی لوازم و قطعات اصلی برندهای مختلف را عرضه می کند.

اکنون شما درصورت نیاز به تعویض و تهیه قطعات گاز رومیزی خود، به راحتی میتوانید به سایت ما مراجعه کنید یا با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و از مشاوره و خدمات همکاران ما استفاده کنید.

 

شرکت دیار سرویس نمایندگی و تعمیر گاز رومیزی

شرکت دیارسرویس نمایندگی برندهای معتبر و ممتاز گاز رومیزی از جمله :  نمایندگی تعمیر گاز اخوان و شرکت های: بیمکث، رومانزو، پیلوت، سینجر، ریبون، اردل، اخوان، استیل البرز، تکنواز، آریستون، لوکاتی، وایتوست، هاردستون، میلو، میلان و‌ اسنوا  است که خدمات سرویس و تعمیر انواع گازهای رومیزی،‌ و فر توکار را انجام می دهد.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28488
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید