امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

نمایندگی رسمی ماجیکار


1401/07/27
کد خبر : 26061
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 22 نفر

اگر شما نیز به دنبال یافتن راهی هستید که بتوانید از خودروی خود در مقابل سارقان حرفه ای محافظت نمایید، به شما پیشنهاد می کنیم تا خودروی خود را به جدیدترین و باکیفیت ترین دزدگیرهای وجود در بازار مجهز نمایید. امروزه شما می توانید انواع دزدگیرهای خودرو را در فروشگاه ها و سایت های مختلف مشاهده نمایید، اما شاید با این مشکل روبرو شوید که نتوانید یک دزدگیر باکیفیت و بروز و در عین حال متناسب با هزینه ای که در نظر گرفته اید، را شناسایی و خریداری نمایید.
باید بدانید که دزدگیرهایی با ویژگی ها و آپشن های گوناگون در بازار عرضه می شوند. ابتدا باید بدانید که این دزدگیرها دارای سه نوع ساده، سیمکارت خور و دزدگیرهای تصویری هستند که هر کدام کارایی منحصر به خود را داراست.
دزدگیرهای ساده، امتیاز خاصی ندارند و فقط در زمان برخورد جسمی به بدنه ی خودرو، آژیر می کشد و به این ترتیب به صاحب ماشین هشدار می دهد. این نوع دزدگیرها نسبت به مدل های دیگر ارزان تر می باشند. اما آنچه پیرامون دزدگیرهای سیمکارت خور می توان بیان نمود این است که در این نوع دزدگیرها به محض بروز مشکل، ارتباط تلفنی با سیمکارت داخلی با شماره تعریف شده ی آن، برقرار می شود اما با توجه به مشکلات موجود در سیستم های مخابراتی موجود در کشور ما ، این دزدگیرها از اقبال عمومی خوبی برخوردار نیستند.
در مدل دیگر دزدگیرها که دزدگیرهای تصویری هستند، یک نمایشگر کوچک نصب شده که در صورت برخورد جسمی به خودرو یا باز شدن در خودرو یا کاپوت خودرو، صاخب خودرو آگاه خواهد شد. این دزدگیرها امکان کنترل خودرو حتی از فاصله ای کمی دورتر نسبت به خودرو را فراهم می نماید.
البته با توجه به تورم موجود، شما حتی با یک دزدگیر ساده نیز می توانید از خودروی خود محافظت نمایید. فقط به هنگام تهیه ی دزدگیر به چند نکته مهم توجه فرمایید:   
اول اینکه به این نکته توجه کنید که حتما دزدگیر دارای قفل مرکزی باشد تا بتوانید با فشردن یک دکمه درهای اتومبیل خود را قفل نمایید.
دومین نکته توجه به میزان حساسیت سنسور دزدگیر می باشد؛ با وجود این آپشن می توانید با توجه به محلی که خودرو خود را پارک می کنید، میزان حساسیت دزدگیر را تنظیم نمایید تا با کوچکترین برخورد به بدنه، آژیر به صدا در نیاید تا موجب آزار و ایجاد آلودگی صوتی نشود و هم اینکه باتری خودرو خیلی زود خالی نشود. نکته بعدی توجه به برد دزدگیر می باشد.
از دیگر آپشن هایی که در دزدگیرهای امروزی تعویه شده می توان به صندوق پران، قفل کودک، خاموش کردن اتومبیل در زمان سرقت، هشدار بازبودن درهای خودرو در حین حرکت، قفل خودکار درها در هنگام شروع به حرکت اشاره نمود.
 

با تمام این نکاتی که به آن اشاره شد، شما باید در هنگام خرید دزدگیر به قیمت آن توجه نمایید تا بتوانید محصولی باکیفیت و بروز اما در عین حال با قیمتی مناسب تهیه نمایید. ما در نمایندگی دزدگیر ماجیکار بر آن شده ایم تا دزدگیرهایی بروز و قابل نصب بر روی تمامی خودروهای خارجی و داخلی را عرضه نماییم. اما به توصیه کارشناسان ما بهتر است برای خودروهایی که دارای سیستم ضد سرقت ) ایموبلایزر( هستند , به همراه دزدگیرهای تصویری از سیستم ByPass استفاده شود که سازگاری کامل دزدگیرهای استارتر دار با ایموبلایزر را ایجاد می کند ، ضمنا اگر برای نصب از سوکت فابریک استفاده شود بهتر می باشد.

پیش از خرید، با مراجعه به سایت www.magicarshop.ir از مدل های متنوع دزدگیرها دیدن نمایید تا بتوانید دزدگیر متناسب با خودروی خود و با قیمتی مناسب با 3 سال گارانتی و 1 سال بیمه سرقت انتخاب و خریداری کنید.
همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های  55415092-  55418272 -  55418232  و یا با شماره موبایل 09123062027  آقای طالاری زاده تماس بگیرید  و از مشاوره ی رایگان کارشناسان ما در زمینه ی خرید دزدگیر ماجیکار بهره مند شوید.
کارکنان ما در نمایندگی ماجیکار با کد نمایندگی 2809  در راستای جلب رضایت مشتریان عزیز، اصل مشتری مداری را سرلوحه ی کار خود قرار داده اند و از هیچ تلاشی برای رسیدن به این هدف دریغ نمی کنند.



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26061
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید